Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyly paskamies

Vierailija
06.06.2015 |

Olen kurkkuani myöten täynnä erään tylyn paskiaisen käytöstä. Kaikki alkoi erittäin hyvin, tulimme hyvin juttuun, aloimme hyvin nopeasti jutella _useita_ tunteja putkeen puhelimessa, viestittelemään tiiviisti ja sitten tapasimme. Mikään ei muuttunut välittömästi tapaamisen jälkeen, vaan aloimme suunnitella kaikkea kivaa tekemistä meille ja aloitteen teki aina tämä mies. Sovimme myös että hän tulee käymään minun luonani. Mutta aivan pari päivää sitten tyypin käytös on muuttunut aivan käsittämättömän tylyksi ja alentavaksi. Hän esim. lukee viestini whatsapissa mutta ei vastaa. Ehkä myöhemmin hän saattaa vastata tai sitten vain jatkaa ramppaamistaan mutta ignooraa minun viestini. Huomautan tästä hermostuneena ja hän vastaa hetken päästä tyyliin että "töissä kiirettä, älä nyt turhaan hermostu :D ei ole syytä tuollaiseen :D :)" tyyliin noin, eli helvetin vähättelevästi ja sitten taas katoaa whatsapista.
Seuraavaksi kun teen selväksi (taas) mitä mieltä olen tuollaisesta kohtelusta tyyppi aloittaa hokemaan "ehkä en sitten ollut sinulle sopiva, ei ole pakko jatkaa jos et kestä minua" jne. siis tuohon tyyliin (ei suoria lainauksia.)
Hän on kehunut, että olen oikein mukava ja miellytän ulkoisestikin häntä kovin paljon, joten en enää keksi muuta syytä kuin että hänellä on noussut pissa hattuun siitä, että heti ekalla yrityksellä (netissä) tärppäsi ja löysi sellaisen, johon tykästyi. Ja voin vannoa, että tapoihini ei kuulu palvoa naamavärkkiäni ja kuvitella liikoja, mutta en enää keksi mitään muutakaan selitystä tuollaiselle ylimieliselle käytökselle. Enkä väitä, etten itse pidä hänestä, olen vain vähän hitaammin syttyvää sorttia ja yritän pysyä realistisena. Ai niin, ja selitys noihin ignoorauksiin on nykyään jotain tyyliin "työt väsyttää, jos se selitys ei kelpaa niin ehkä en sitten ole sinulle hyvä mies." Eli erittäin ylimielistä ja töykeää reagointia. Ja voin sanoa, että _monia_ olen tapaillut mutta tässä tapauksessa en todellakaan usko, että kyse olisi kiinnostuksen puutteesta. Kaikki suunnitelmat ja puheet vain puhuvat sitä vastaan, että tämä olisi jotain peliä. Eikä minulla ole sellaista tunnetta, että tässä on meneillään jotain hämärää. Minulla on vain tunne, että parissa päivässä miehestä on tullut ylimielinen kusipää.
Ja jos sinä mies eksyt lukemaan tämän, niin ole toki otettu siitä, että yritän saada jotain tolkkua kusipäisyyteesi liittyen...

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:01"]8 tunnin juttelusessio oli pisin, mutta normaalistikin puhelut olivat sellaista 3 tunnin luokkaa.
[/quote]Eikä kettu ole vielä käyny kolossa ? Mikä on siis ongelma ? Sinuna hakisin apua ammattilaiselta.
T.mies
[/quote]

Ongelma on se, että oli mies millaimen tahansa hän on a i n a vitunmoinen mulkku. Jopa ne yksilöt, jotka eivät todellakaan saa ketä tahansa sormia napsauttamalla. Itse asiassa ne sellaiset jäivät sinne teinivuosille, kun tajusin homman nimen. Onko niin vitun ihmeellistä, jos kettu ei ole käynyt kolossa kun on välimatkaakin? Silloin täytyy olla paljon puhelimitse yhteyksissä, yllättäen.
[/quote]

Paljon tellä on välimatkaa
[/quote]

Pari-kolme tuntia

Vierailija
82/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:20"]Ootko ap nukkunu yöllä yhtään :D
[/quote]

Olen. kiitos kun huolehdit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä et pelkää yksinolemista, haukut miestä netissä, laitat hälle vihaisia viestejä = et pelkää yksinoloa. Kun mies tekee samaa passiivisesti niin hän on tylypaskamies. Joka kaikenlisäksi ei saa ketä tahansa, joten olis paree tyytyä suhun kaikkine aggressioinesi?
Vitun vatipää.

Vierailija
84/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää trolli? Jos ei, niin Kuulostat ap todella raskaalta ihmiseltä. Mullekin on tullut vastaan tuollaisia jankkaavia miehiä, ja jatkuva tivaaminen siitä, miksen vastaa ja missä oon kun en vastaa jne. on aivan todella rasittavaa ja lopulta kyllä johtaa siihen, että vihellän pelin poikki. En mä ainakaan normaalia työviikkoa tekevänä ihmisenä yksinkertaisesti jaksa olla jatkuvasti yhteyksissä ja puhua jotain maratonpuheluita, vaikka se joskus voi olla kivaakin. Et sä omista sitä toista ihmistä, joten miten olisi nyt keskittyminen enemmän omaan elämään - töihin, opiskeluihin, harrastuksiin, ystäviin?

Vierailija
85/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:26"]Eli sinä et pelkää yksinolemista, haukut miestä netissä, laitat hälle vihaisia viestejä = et pelkää yksinoloa. Kun mies tekee samaa passiivisesti niin hän on tylypaskamies. Joka kaikenlisäksi ei saa ketä tahansa, joten olis paree tyytyä suhun kaikkine aggressioinesi?
Vitun vatipää.
[/quote]

Mitään aggressioita ei ole eikä tule, jos ei ole kusipäistä käytöstä. Kun olen aluksi lievästi ärsyyntyneenä huomauttanut jostain, mutta saan lähinnä vähättelevää "älä ota noin vakavasti :D" -kommenttia ja lisäksi sama jatkuu jatkumistaan ja useasta huomautuksesta huolimatta mikään ei muutu, niin lopulta lopputulos on tämä, että hermot pettävät totaalisesti.

Vierailija
86/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:30"]Onko tää trolli? Jos ei, niin Kuulostat ap todella raskaalta ihmiseltä. Mullekin on tullut vastaan tuollaisia jankkaavia miehiä, ja jatkuva tivaaminen siitä, miksen vastaa ja missä oon kun en vastaa jne. on aivan todella rasittavaa ja lopulta kyllä johtaa siihen, että vihellän pelin poikki. En mä ainakaan normaalia työviikkoa tekevänä ihmisenä yksinkertaisesti jaksa olla jatkuvasti yhteyksissä ja puhua jotain maratonpuheluita, vaikka se joskus voi olla kivaakin. Et sä omista sitä toista ihmistä, joten miten olisi nyt keskittyminen enemmän omaan elämään - töihin, opiskeluihin, harrastuksiin, ystäviin?
[/quote]

No voi itku sentään, kun aloitteet puheluihin ovat tulleet häneltä itseltään. Ja nyt puhun VASTAAMISESTA. Ei todellakaan ole normaalia olla vastaamatta ja sitten ihmetellä lopputulosta.

Vierailija
87/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:26"]Eli sinä et pelkää yksinolemista, haukut miestä netissä, laitat hälle vihaisia viestejä = et pelkää yksinoloa. Kun mies tekee samaa passiivisesti niin hän on tylypaskamies. Joka kaikenlisäksi ei saa ketä tahansa, joten olis paree tyytyä suhun kaikkine aggressioinesi?
Vitun vatipää.
[/quote]

Mitään aggressioita ei ole eikä tule, jos ei ole kusipäistä käytöstä. Kun olen aluksi lievästi ärsyyntyneenä huomauttanut jostain, mutta saan lähinnä vähättelevää "älä ota noin vakavasti :D" -kommenttia ja lisäksi sama jatkuu jatkumistaan ja useasta huomautuksesta huolimatta mikään ei muutu, niin lopulta lopputulos on tämä, että hermot pettävät totaalisesti.
[/quote]

Kyllä se olet sinä joka tässä ei tajua. Miksi yrität muuttaa toista?

Vierailija
88/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:26"]Eli sinä et pelkää yksinolemista, haukut miestä netissä, laitat hälle vihaisia viestejä = et pelkää yksinoloa. Kun mies tekee samaa passiivisesti niin hän on tylypaskamies. Joka kaikenlisäksi ei saa ketä tahansa, joten olis paree tyytyä suhun kaikkine aggressioinesi?
Vitun vatipää.
[/quote]

[/quote]

Kyllä se olet sinä joka tässä ei tajua. Miksi yrität muuttaa toista?
[/quote]

En todellakaan yritä. Saa minun puolestani jatkaa elämäänsä kusipäänä, ei se minuun enää vaikuta.

Vierailija
89/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.tänään 12 tuntia töissä enkä todellakaan kerkeisi viesteihin vastaamaan. Viestit kyllä luen mutta vastaan sitten kun töistä pääsen. Yritä ymmärtää että normaalilla aktiivisella ihmisellä on aikaa välillä vaan esim iltaisin näpytellä viestejä. Miehet on muutenkin huonoja txtailemaan.. soita jos on asiaa.

Vierailija
90/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä jo ennen suhdetta testata kehkeytyykö naisesta pirttihirmu. Reputit. :)

Vierailija
91/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:00"]Minä olen.tänään 12 tuntia töissä enkä todellakaan kerkeisi viesteihin vastaamaan. Viestit kyllä luen mutta vastaan sitten kun töistä pääsen. Yritä ymmärtää että normaalilla aktiivisella ihmisellä on aikaa välillä vaan esim iltaisin näpytellä viestejä. Miehet on muutenkin huonoja txtailemaan.. soita jos on asiaa.
[/quote]

No vittu luuletko etten soittanut? Haloo!!!

Vierailija
92/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tuottaa pettymys teille haaskalinnuille, mutta kaiken tämänkin jälkeen mies halusi tavata minua. En tosin tiedä haluanko itse enää.

Vierailija
93/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii alkoks tän Päijät-Hämäläisen nimi P:llä?

Vierailija
94/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:24"]Ikävää tuottaa pettymys teille haaskalinnuille, mutta kaiken tämänkin jälkeen mies halusi tavata minua. En tosin tiedä haluanko itse enää.
[/quote]Näytä sille lisää tuota hermoheikkouttas niin ei se kauan halua tavata. Siis kuka tasapainoinen ihminen haluaa tappas itsensä sen takia että toinen ei vastaa viestiin heti? Sulla on neitiseni paha ongelma vääntää mies tekemään kaikki sinun tavallasi. Jos ei miellytä, katkaise välit. Niin me normaalit tehdään. Jos kestetään jotkut miehen ei-toivotut ominaisuudet, sopeudutaan siihen eikä tilitetä vauva-palstalla tyhjää paskaa. Siis oikein todella. Jos miehelle viestii, mikä on itselle tärkeää mutta mies ei huomioi sitä, niin mies vaihtoon. Jossain iässä sitä oppii tajuamaan mitä on kohtuullista vaatia ja mitä ei. Erottaa, mikä on itselle oikeasti tärkeää. Jos sinulle kerta on niin tärkeää että mies kulkee talutusnuorassa viestinvaihdon suhteen, niin tee jotain. Jätä se.

Vierailija
95/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:26"]Eli sinä et pelkää yksinolemista, haukut miestä netissä, laitat hälle vihaisia viestejä = et pelkää yksinoloa. Kun mies tekee samaa passiivisesti niin hän on tylypaskamies. Joka kaikenlisäksi ei saa ketä tahansa, joten olis paree tyytyä suhun kaikkine aggressioinesi? Vitun vatipää. [/quote] Mitään aggressioita ei ole eikä tule, jos ei ole kusipäistä käytöstä. Kun olen aluksi lievästi ärsyyntyneenä huomauttanut jostain, mutta saan lähinnä vähättelevää "älä ota noin vakavasti :D" -kommenttia ja lisäksi sama jatkuu jatkumistaan ja useasta huomautuksesta huolimatta mikään ei muutu, niin lopulta lopputulos on tämä, että hermot pettävät totaalisesti. [/quote] Kyllä se olet sinä joka tässä ei tajua. Miksi yrität muuttaa toista? [/quote] En todellakaan yritä. Saa minun puolestani jatkaa elämäänsä kusipäänä, ei se minuun enää vaikuta.

[/quote]

Miten niin et yritä? Jokin piirre miehessä ärsyttää sinua, mutta mies ei pääse siitä eroon ja nyt raivoat sen takia vauva-palstalla tappamisella yms. kun mies ei muuta sitä ärsyttävää piirrettä ja otat sen jotenkin epäkohteliaisuuden osoituksena itseäsi kohtaan. Ei kaikki mene aina niin kuin sinä haluat.

Vierailija
96/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksu jatkat sitä nettideittailua kun se on sulle niin rankkaa että joka toinen päivä teet siitä tänne aloituksia ja olet ihan raivoissasi?
Ja toinen juttu, vaikuttaa vähän siltä että sulla ei ole läheisiä joille avautua. Sellainen voi olla tosi rankkaa, voisit kokeilla jotain sosiaalista tekemistä että saisit ihmisiä lähellesi

Vierailija
97/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylypahkamies.

Vierailija
98/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi vastata heti takaisin?

Vierailija
99/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut?

Vierailija
100/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:55"]

No, ilmeisesti teen hänelle sitten palveluksen ja estän hänet.

[/quote]

Naisen logiikka. Estän miehen, joka ei ota minuun yhteyttä :D:D x)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme