Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos saan toimeentulotukea, niin monelta tilille?

Vierailija
05.06.2015 |

Eli otsikossa kysymys. Kirjoitan puhelimella kun ei Saunalahden mokkula toimi, anteeksi kirjoitusvirheet.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite odotellut viikon. Luuletko ettei käsitellä ja istuta ensin, vaan het jättöpäivää seuraavana päivänä tili saa täytettä.

Vierailija
22/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et siirrä laskujen eräpäiviä, soitat firmat läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:20"]

Ite odotellut viikon. Luuletko ettei käsitellä ja istuta ensin, vaan het jättöpäivää seuraavana päivänä tili saa täytettä.

[/quote]

Siis olen yli viikko sitten 826.5) hakemuksen jättänyt, eilen tiedustelin ja oli kuulemma käsittelyssä. Mutta ei näy vielä rahoja. 

Vierailija
24/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, siis tarkoitin 26.5, en tiedä mistä tuo 8 tuonne ilmestyi. 

Vierailija
25/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noloa kysyä eksältä, että voisinko mennä hänen luokseen syömään?

Vierailija
26/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:28"]Äh, siis tarkoitin 26.5, en tiedä mistä tuo 8 tuonne ilmestyi. 
[/quote]
Edelleen väärin... 26.5. on oikein.

Ihmetyttää se, että miksi jätätte hakemuksen noin myöhään sossuun. Hakemus kannattaa laittaa aina jo kuun puolessa välissä, niin päätös tulee ennen kuun vaihtumista. Päätöksen tekeminen saa kestää 7 ARKIpäivää ja se lasketaan hakemuksen vastaanottamisen jälkeisestä päivästä lähtien. Tilille rahat tulee 2-3 päivässä päätöksen tekemisen jälkeen heti, kun tieto on annettu eteenpäin maksatukseen.

Vierailija
27/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuet tulee tilille jo aamuyöstä, ei koskaan päivällä. Ensi viikkoon menee, jos siis saat....

Vierailija
28/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi ennakoida, ihan oikeasti. 

Vierailija
29/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki säästöt on jo käytetty. Tuloja ei ole. 

Vierailija
30/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukua eikä perhettä jotka voisi auttaa. Ei ole ketään joka voisi auttaa. Jos sossukaan ei auta, niin kuka sitten? Eikö sossun pitäisi olla se viimeinen auttaja kun ei ole enää mitään muuta keinoa saada apua?

Vierailija
31/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:18"]

Ei ole sukua eikä perhettä jotka voisi auttaa. Ei ole ketään joka voisi auttaa. Jos sossukaan ei auta, niin kuka sitten? Eikö sossun pitäisi olla se viimeinen auttaja kun ei ole enää mitään muuta keinoa saada apua?

[/quote]Sossu auttaa. Jokainen suomalainen saa toimeentulotuen joka riittää elämiseen, ja asunnon. Jos vielä jää ongelmia on yleensä itse sotkenut elämänsä

Vierailija
32/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terveet jalat ja kädet?! Suomessa on vaikka kuinka paljon siivoojan pestejä auki. Nykyään siivoojat ovat ulkomaalaisia koska laiskat suomalaiset ottaa mieluummin tukia kotona sohvalla rötköttäen. TÖIHIN SIITÄ KUIN OLIS JO!

Vierailija
33/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule yöllä. Minulle rahat on tulleet aina joskus klo 15 kieppeillä.

Vierailija
34/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:18"]

[/quote]Sossu auttaa. Jokainen suomalainen saa toimeentulotuen joka riittää elämiseen, ja asunnon. Jos vielä jää ongelmia on yleensä itse sotkenut elämänsä

[/quote]

Joo, toivotaan että saisin nyt sitä toimeentulotukea. En oikein ymmärrä miten tällaiset järjestelmät toimii, kun olen aikaisemmin elänyt opintotuella ja opintolainalla. 

Vierailija
35/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:27"]

Onko terveet jalat ja kädet?! Suomessa on vaikka kuinka paljon siivoojan pestejä auki. Nykyään siivoojat ovat ulkomaalaisia koska laiskat suomalaiset ottaa mieluummin tukia kotona sohvalla rötköttäen. TÖIHIN SIITÄ KUIN OLIS JO!

[/quote]Tai sitten työnantaja ottaa mielummin mamun koska siitä saa palkkatukea

Vierailija
36/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen sairas, etkö osaa lukea? Teksin vaikka siivoushommia jos vaan pystyisin. 

Vierailija
37/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on älypuhelin jos olet köyhä

Vierailija
38/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:30"]

Miksi sinulla on älypuhelin jos olet köyhä

[/quote]

Halvin älypuhelin uutena alle satasen. Sellaisen voi myös ostaa käytettynä, saada lahjaksi jne

Vierailija
39/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:29"]

[/quote]

[/quote]

En lukenut kuin aloituksesi. Okei, jos olet oikeasti työkyvytön, niin silloin olet tukesi ansainnut edellyttäen ettet itse omilla valinnoillasi aiheuttanut työkyvyttömyyttäsi.

Vierailija
40/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:29"]

[/quote]

[/quote]

En lukenut kuin aloituksesi. Okei, jos olet oikeasti työkyvytön, niin silloin olet tukesi ansainnut edellyttäen ettet itse omilla valinnoillasi aiheuttanut työkyvyttömyyttäsi.

[/quote]

Voi hyvänen aika! Olen nuori, hoikka, en ole ikinä tupakoinut jne, silti olen sairastunut. Nakki voi napsahtaa kenelle vaan, myös sinulle, äitillesi, naapurillesi, kissallesi, lapsellesi, veljesi kummin kaimalle. Kuka vaan voi sairastua, eikä sille aina voi mitään. Sairauttani ei voi edes ennustaa, onneksi ei ole etenevä sairaus vaan enemmänkin aaltoileva, eli välillä kunto on parempi välillä huonompi. Ei tähän hoidettuna kuole, mutta lääkkeet maksaa, hoito maksaa, kaikki maksaa. Ja jossain pitäisi asua ja joskus pitäisi myös syödäkin.