jos saan toimeentulotukea, niin monelta tilille?
Eli otsikossa kysymys. Kirjoitan puhelimella kun ei Saunalahden mokkula toimi, anteeksi kirjoitusvirheet.
Kommentit (43)
Jos olet Helsingissä niin mene hakemaan pelastus armeijalta leipää. Joskus siellä on muutakin tarjolla. Kalliossa kirkon vieressä on jakelu klo 15. saakka. Eivät kysele mitään eikä tarvi mitään papereita esittää.
Ja siis ensimmäisen hakemuksen olen jättänyt. Eilen kyselin ja kuulemma käsittelyssä on. On maksamattomia laskuja, niin olisi jo kiire saada päätös...
Onko tuo klo 14.15 faktaa? Minulla ei ole kokemusta aiheesta. Laskut pitäisi maksaa. Ja ruokaakin voisin ostaa.
Ne ei maksa perjantaina, ettei mene viinaan.
Ei tule klo 14.15, vaan vasta 16.05. Ja tämä on faktaa.
Ei mene viinaan vaan ruokaan ja laskuihin! Onko ymmärryksessä ongelmia?
Ilmeisesti tällä palstalla on vain hyväosaisia joiden on mahdotonta ymmärtää ettei kaikki elämässä mene aina niin kuin on suunnitellut
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:46"]
Onko tuo klo 14.15 faktaa? Minulla ei ole kokemusta aiheesta. Laskut pitäisi maksaa. Ja ruokaakin voisin ostaa.
[/quote]
Ainakin täällä näkyy vasta neljän jälkeen.
Ok. Odottelen siis vielä. Toivottavasti tulisi tänään, muuten joudun lainaamaan rahaa.
16.05 tulee ainakin jos on tili Nordeassa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:06"]
Ok. Odottelen siis vielä. Toivottavasti tulisi tänään, muuten joudun lainaamaan rahaa.
[/quote]
Jos se on eilen käsitelty kyllä sen pitäisi tänään neljän jälkeen jo näkyä.
Käsittelystä kun tehty päätös on menny yleensä 2vrk.
Jos käsittelyssä, voi mennä vielä pari päivää. Vasta kun päätös tehty maksetaan.
Voi itku jos menee vielä päiviä :(
Ja terveisiä empatiakyvyttömälle alapeukuttajalle: Toivottavasti sairastut itse ja saat kokea mitä on olla oikeasti köyhä ja sairas. Voin sanoa ettei ole mitään herkkua:(
No okei, en toivo tätä kenellekään, edes alapeukuttajille :/
Kyllä ne laskut ehtii vähän myöhässä maksaa.
Eipä näy rahoja. Ei huvittaisi maksaa laskuista viivästyskorkoja, ja ei ole rahaa ruokaan :(
Äh, ei vieläkään rahoja eikä päätöstä. En myöskään ole saanut sosiaalityöntekijääni kiinni. Mitäs nyt? Tarjoaisivat meille köyhille edes hirttoköydet, jos kerta ei muuta apua :(