Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170 cm ja 74 kg nainen

Vierailija
11.06.2015 |

Olenko lihava?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka, pyöreä, tukeva. Tuskin varsinaisesti lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon about samoissa mitoissa ja tuntuu pullealta. Housut kokoa 44 :/ Painoin ennen lapsia 58 kg joten tämä on aikamoinen nousu siihen nähden. Mutta kun katselen kaduilla ihmisiä ja näen oikeasti lihavia, ihan nuoriakin tyttöjä yms niin silloin aina ajattelen, etten ole kuitenkaan varsinaisesti lihava. Toivon vielä laihtuvani ja yritän tehdä töitä sen eteen. Vyötärö on n. 85 cm joten ei se oo niin paha. Miksi kysyt?

Vierailija
4/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.ainakin 10 kiloa voit karistaa.

Vierailija
5/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä murheet. Typeriä olette.

Vierailija
6/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:36"]Kyllä.ainakin 10 kiloa voit karistaa.
[/quote]

Veljeni sanoi samaa. Voisin, mutta ruoka maistuu liian hyvin. Pitäis vaihtaa paikkaa jonkun nälkää näkevän afrikkalaislapsen kanssa.

Vierailija
7/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:33"]Mä oon about samoissa mitoissa ja tuntuu pullealta. Housut kokoa 44 :/ Painoin ennen lapsia 58 kg joten tämä on aikamoinen nousu siihen nähden. Mutta kun katselen kaduilla ihmisiä ja näen oikeasti lihavia, ihan nuoriakin tyttöjä yms niin silloin aina ajattelen, etten ole kuitenkaan varsinaisesti lihava. Toivon vielä laihtuvani ja yritän tehdä töitä sen eteen. Vyötärö on n. 85 cm joten ei se oo niin paha. Miksi kysyt?

[/quote]

Halusin vain kuulla mitä ihmiset ensin ajattelevat tuon kuullessaan.

Vierailija
8/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanttamitoissa

Vierailija
9/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat mitat. Oon lihonut aika reilusti. tukeva ja lihava olo, vaikken varsinaisesti mikään laardikasa olekaan. Mut epämiellyttävä olo. haluaisin 10kg pois, mut en jaksa :/ masennuksen ja voimattomuuden takia tulleet noi kilot, en tiedä miten saisin be pois :(

Vierailija
10/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:39"]Tanttamitoissa
[/quote]

Olen tantta :3

Vierailija
11/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:33"]

Mä oon about samoissa mitoissa ja tuntuu pullealta. Housut kokoa 44 :/ Painoin ennen lapsia 58 kg joten tämä on aikamoinen nousu siihen nähden. Mutta kun katselen kaduilla ihmisiä ja näen oikeasti lihavia, ihan nuoriakin tyttöjä yms niin silloin aina ajattelen, etten ole kuitenkaan varsinaisesti lihava. Toivon vielä laihtuvani ja yritän tehdä töitä sen eteen. Vyötärö on n. 85 cm joten ei se oo niin paha. Miksi kysyt?

[/quote]

No huh. Oon 170 cm ja 72 kg ja vaatteet kokoa 40. Olen urheilullinen ja ylimääräistäkin löytyy, mutta 44 on jo aika iso housukoko. Kyllä mullakin laihdutettavaa löytyisi, mutta masentuneena en jaksa tehdä asialle mitään. Olen kuitenkin fyysisesti hyvässä kunnassa ja pyöräilen kaikkialle eli ylipaino ei haittaa kulkemista.

Vierailija
12/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan liian painava ole. Joku 80-85 kiloo olisi sulle varmaan sopiva paino. Sopivasti ylipainoisella naisella on paremmat muodot kuin normaalipainoisella ja ne on jostain syystä myös normaalipainoisia hauskempia ja irstaampia.

Vierailija
13/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:41"]Mulla samat mitat. Oon lihonut aika reilusti. tukeva ja lihava olo, vaikken varsinaisesti mikään laardikasa olekaan. Mut epämiellyttävä olo. haluaisin 10kg pois, mut en jaksa :/ masennuksen ja voimattomuuden takia tulleet noi kilot, en tiedä miten saisin be pois :(
[/quote]

Sama täällä. Masennus on selitys kaikkeen. Olen siis itsekin masentunut. Sitä vaan miettii kaiken tarkoitusta vähän liikaa. Miks mä laihduttaisin? Mitä mä siitä saan?

Vierailija
14/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lihavaa porukkaa. 170/70kg. vartaloni on erittäin lihaksikas

Vierailija
15/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:33"]

[/quote]

No huh. Oon 170 cm ja 72 kg ja vaatteet kokoa 40. Olen urheilullinen ja ylimääräistäkin löytyy, mutta 44 on jo aika iso housukoko. Kyllä mullakin laihdutettavaa löytyisi, mutta masentuneena en jaksa tehdä asialle mitään. Olen kuitenkin fyysisesti hyvässä kunnassa ja pyöräilen kaikkialle eli ylipaino ei haittaa kulkemista.
[/quote]

Mä käytän 30 tuumakoon housuja. Paidat on yleensä kokoa L, joskus M. Rasva kertyy mulla mahaan eli se pahin vaihtoehto. Tosi naisellista.

Vierailija
16/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:44"]Et ainakaan liian painava ole. Joku 80-85 kiloo olisi sulle varmaan sopiva paino. Sopivasti ylipainoisella naisella on paremmat muodot kuin normaalipainoisella ja ne on jostain syystä myös normaalipainoisia hauskempia ja irstaampia.
[/quote]

No tämä oli jo hauska! -ap

Vierailija
17/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit Ap jopa mieheksi lihava tai sitten liian lyhyt kiloihisi verrattuna.

Vierailija
18/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samoissa mitoissa. Housut kokoa 40. Treenaan ja syön paljon. En näe peilistä pullukkaa.

Vierailija
19/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä teillä naisilla se rasva on? Rinnoissa ja perseessä se ei haittaa, siihen verrattuna että se olisi ainoastaan vatsalla ja vyötäröllä. Ensimmäinen vaihtoehto miellyttää minua todella paljon, toinen ei.
M26

Vierailija
20/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]
No, tell me about it! Monkilla koko ainakin 44, en oo muualla housuostoksilla viime aikoina uskaltanut käydä. Ehkä jollain mummomerkillä mullakin olisi pienempi numero... Mutta juu, yritän tästä pudotella lähemmäs entisiä mittoja. Huoh.