Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten päästä yli - rinnat pilalla

Vierailija
18.05.2015 |

Mua hävettää tää ja inhottaa että tää asia vaivaa mua näin paljon. Mutta rinnat raskauden ja imetyksen jälkeen. En ikinä oo ollu kauheen ulkonäkökeskeinen mutta nyt en muuta voi ajatellakkaan kuin näitä tissiraukkoja. Inhoan käydä suihkussa kun näen tissini. Miehen nähden en kehtaa olla alasti, vaikkakin mies tykkää tisseistä edelleen. Itkettää ja vituttaa!

Mulla siis 1,5 vuotias poika ja imetyksen lopettamisesta puolisen vuotta. Ennen imetystä mukava, ehkä vähän riippuva mutta aivan kelpo DD/E ja nyt tyhjiin imetyt C/D. Tosin ilman liivejä nää näyttää b-kokoisilta mutta kun kerään ne kasaan niin mahtuvat vaan c/d-liiveihin.

Niin ja lisättäköön että olisin halunnut lapsen vaikka olisin etukäteen nähnyt kuvan millaiset rintani tulevat olemaan. On se sen arvoinen, mutta tissit surettaa silti. Pääseekö näistä yli :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt vaan rakentaa itsetuntos jonkun muun kuin tissies varaan.

Vierailija
2/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvat nyt vaan aikuiseksi ja sillä siisti. Ulkonäkö on pelkkää pintaa. On oikeasti aika lapsellista ahdistua tuollaisesta asiasta varsinkin kun edes miestäsi ei koko juttu haittaa. Ja se vasta tyhmä mies olisi jos sitä haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko ollenkaan, että miestäsi inhottaa valituksesi?

Vierailija
4/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit. Sillähän homma ratkeaa

Vierailija
5/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo lapsellista, älä vähättele toisen ahdistusta!
Ja ap, same here! Mut f/g kuppi ja nyt tyhjät nahkasäkit :) ihan järkyttävää!! Harmittaa. Kai siitä pääsee, sitä odotellessa

Vierailija
6/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:24"]

Ei se oo lapsellista, älä vähättele toisen ahdistusta! Ja ap, same here! Mut f/g kuppi ja nyt tyhjät nahkasäkit :) ihan järkyttävää!! Harmittaa. Kai siitä pääsee, sitä odotellessa

[/quote]

Ei kai se ole vähättelyä, jos toteaa, että itsetunto on rakennettu TISSIEN varaan? Ja että se ei enää toimi, valitse jokin kestävämpi kohde. Hyvänen aika. Eikö äiti varoittanut rakentamasta itsetuntoa TISSIEN varaan? Koska nyt näet, miksi se ei kannata.

Vierailija
7/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä välillä ihan samat fiilikset samasta asiasta. Aattelin muutaman vuoden odottaa ja katsoa miten oma mieli muuttuu asiasta ja vaivaako tyhjät pussit vielä silloinkin. Ja jos edelleen vaivaa niin kyllä, aion harkita silareita! On tää sen verran lyhyt tää elämä tuon asian suremiseen. :)

Vierailija
8/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli a/b:t ennen imetystä. Ne vain parani raskauden ja ihmetyksen jälkeen

Vierailija
9/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:22"]

[/quote]

Näin miehenä minä en ainakaan tajua, miksi jotain miestä voisi inhottaa tuo "valitus". Minusta on täysin ymmärrettävää jos haluaa näyttää hyvältä ja on huolissaan siitä mitä muut ajattelevat. Oli kyse miehistä tai naisista.

Vierailija
10/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:24"]

Ei se oo lapsellista, älä vähättele toisen ahdistusta! Ja ap, same here! Mut f/g kuppi ja nyt tyhjät nahkasäkit :) ihan järkyttävää!! Harmittaa. Kai siitä pääsee, sitä odotellessa

[/quote]

Ei kai se ole vähättelyä, jos toteaa, että itsetunto on rakennettu TISSIEN varaan? Ja että se ei enää toimi, valitse jokin kestävämpi kohde. Hyvänen aika. Eikö äiti varoittanut rakentamasta itsetuntoa TISSIEN varaan? Koska nyt näet, miksi se ei kannata.
[/quote]

Entä jos sulta yhtäkkiä lähtis hiukset päästä? Tulis täyteen kaljuja länttejä. Sulleko pitäisi sanoa että älä rakenna itsetuntoas hiusten varaan, ulkonäkö on pelkkää pintaa? Varmasti itkettäis ja ahdistais suakin.

Vierailija
11/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kauhistuttaa, kun mulla on jo nyt 21v aika riipparit, toinen roikkuu swlvästi toista alempana ja isompana ja synnytän kohta ja tosiaankin aion imettää rakasta syntyvää vauvaani vaikka tissit menevätkin. Mulla ei oo kun D-kuppi

Vierailija
12/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi imetätte??

Vierailija
13/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kiinteyttävistä voiteista tai liikunnasta olla apua?

Vierailija
14/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel u sister! Mulla kasvo rinnat ensin raskaana ollessa ja imetyksen aikana 4 kuppikokoa ja nyt ne on 2 kuppia pienemmät, kun ennen raskautta... ei oo kivaa kun olemattomat läpyskät roikkuu ja muu vartalo on timmi. Sano kuka mitä vaan, ni mä aijon ottaa silkkarit. Kunhan vaan saan rahat kasaan.

Vierailija
15/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:22"]

[/quote]

Näin miehenä minä en ainakaan tajua, miksi jotain miestä voisi inhottaa tuo "valitus". Minusta on täysin ymmärrettävää jos haluaa näyttää hyvältä ja on huolissaan siitä mitä muut ajattelevat. Oli kyse miehistä tai naisista.

[/quote]

En tarkoittanutkaan tänne av:lle vaan siinä parisuhteessa. Eli tykkäisit kun nainen ei ole tyytyväinen itseensä? Minusta sellainen olis vastenmielistä.

Vierailija
16/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:24"] Ei se oo lapsellista, älä vähättele toisen ahdistusta! Ja ap, same here! Mut f/g kuppi ja nyt tyhjät nahkasäkit :) ihan järkyttävää!! Harmittaa. Kai siitä pääsee, sitä odotellessa [/quote] Ei kai se ole vähättelyä, jos toteaa, että itsetunto on rakennettu TISSIEN varaan? Ja että se ei enää toimi, valitse jokin kestävämpi kohde. Hyvänen aika. Eikö äiti varoittanut rakentamasta itsetuntoa TISSIEN varaan? Koska nyt näet, miksi se ei kannata. [/quote] Entä jos sulta yhtäkkiä lähtis hiukset päästä? Tulis täyteen kaljuja länttejä. Sulleko pitäisi sanoa että älä rakenna itsetuntoas hiusten varaan, ulkonäkö on pelkkää pintaa? Varmasti itkettäis ja ahdistais suakin.

[/quote]

Ihan eri asia, rintojen on normaalia muuttua imetyksestä. Ihan sama jos mun hiukset harsuuntuisivat imetyksestä. Ja se olis mulle ihan sama. 

Vierailija
17/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta (2.5v ja 4kk) Ekaa imetin 1v4kk ja tätä toista aion imettää myös yhtä pitkään.
Nännit ovat lihapullan kokoiset ja tissit lepattavat kun nahkarukkaset.
Elämässä nyt on vaan isompiakin murheita kun nämä ruokintapussit.
Katso jälkikasvuasi ja mieti mitä ihanaa olet saanut aikaiseksi :) Lapsi on saanut kallisarvoista ravintoa ja läheisyyttä sinulta.

Vierailija
18/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pilata kroppansa, kun on korvikettakin olemassa?

Vierailija
19/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ÄITI nyt. Sulla on lapsi! Keskity sen lapsesi hyvinvointiin, sä itse olet kakkossijalla. Sun rintasi ovat nyt täyttäneet sen tehtävänsä mitä varten ne sulle on aikanaan kasvaneet. Ole onnellinen siitä! Loppuelämäsi tulee olemaan "aikuisten" maailmaa - lapset sanelevat pitkälti tahdin... Miehesi rakastaa sua (ainakin toivottavasti) ja sä kelpaat hänelle. Sulla on täydellinen paketti: puoliso ja lapsi. Unohda ne tissit. Muutakin mietittävää ehtii olemaan. Tärkeämpiäkin asioita.

Tsemiä, m74hki

Vierailija
20/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutisuista on joskus siis hyötyäkin. Ei roiku, ei edes nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi