Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Vaidoin ledi-tuikkuihin paristot.
Taistelen ompelukoneen kanssa, se ei millään suostu tekemään kunnon tikkiä, ylälanka tekee outoja "lenkkejä" alapuolelle. Kaikki on kokeiltu: öljytty kone, tarkastettu lankojen reitit (sekä ylä- että ala-) ja vielä vaihdoin neulankin, mutta mikään ei auta 😥
Istahdin uuteen EQS mersuuni ja ajoin Löylyyn nauttimaan kahvit sekä ihastelemaan merimaisemaa.
Harjoittelen hiragameja koetta varten.
Heitän 3 vanhaa ruokapöydän tuolin istuintyynyä roskikseen.
Mietin irtisanoutumista työpaikastani.
Juon viiniä ja aion olla hiprakassa (teen ti-la työviikkoa, huomenna vapaapäivä siis)
Kaivoin kuokalla maasta talviset perunat.
Voitelin roskiksen pyörien akselit. Hsy aikoo sosialisoida roskikset, kun ne "vanhenee".
Vierailija kirjoitti:
Olen valmiudessa mennä auttamaan lehmää poikimisessa. Voi joutua vetämään vasikan pihalle.
Voi surkeutta! Eikö ne kantturat itse osaa?
Riisipuuroa ja mansikkakiisseliä.
Käyn kurkistamassa vintille miten minun kannabis kasvini voivat tänään :)
Svarupa-dhyana
Tuskin kukaan täällä tekee niin mutta jospa sittenkin 😚
Odotan, että sähköt tulevat takaisin: kirjoitan tätä läppärillä. Ei mitään tietoa, milloin sähkö palaa, tai milloin katkeaa. Niin on koko ajan, siis ei tiedä, milloin katkeaa. Katkoksia on ainakin joka toinen kuukausi. Mistä johtunevat, usein, kuten nyt, on lähes tyyntä, mitään suurempaa työtä tuskin on missään käynnissä sunnuntai-iltana.
Sähkölaitos on länsisuomalainen, ei niitä Suomen suurimpia, "palvelee" kahta-kolmea sataatuhatta asukasta, luulisin.
Eihän se auta vaihtaa toiseen firmaan, tämän firman piuhoissahan se sähkö kulkee, sillin kun se kulkee.
Onneksi vaimo sai leivonnaiset valmiksi uunissa, puoli tuntia aikaisemmin homma olisi mennyt pilalle.
Samoin käy, jos on pyykkikone käynnissä, kun virta katoaa. Ohjelmistovärkki menee sekaisin, koko pyykkäys on aloitettava alusta.
Olisi kiva, kun olisi oma hätägeneraattori, joka käynnistyisi automaattisesti.
Ompelen!