Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Saatko sitten nukuttua ollenkaan? Jos pulveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin yksin kävelemässä Itä-
Helsinki 3h. Muuten joka päivä yksin kävelen tuon 3h ainakin.Säät ja vuoden ajat ei estä ulkoilujani.
Oletpa reipas.
Kaukana reippaudesta. Neuroottista.
Edelliseen tekstiin lisäystä senverran että eipä muiden mielipiteillä väliä ole kun elämäni rakkauden löysin yli 10 vuotta sitten. Edelleen nuori ja kaunis. Mut jos hän päättääkin jokupäivä lähtee niin sit oonkin ihmeissäni kun uuden koittais löytää jos naiset tällasia on kuin tällä palstalla. Siisti ei oo hyvä, siivoton ei oo hyvä. Kunnon auto pitää olla mut ei saa olla. Komee ja hyvä kroppainen pitää olla mut ei saa olla koska silloin varmana pettää vaikkei pettäis niin epäilys on kuitenkin ja sekin tekee yhessä-olon mahdottomaksi. Eläinrakas pitää olla kunhan ei oo kissaa eikä koiraa. Hyvä työ ja rahaa pitää olla mutta töissä ei saa käydä.
Mikä vi**u teitä vaivaa
Parempi se neuroosius on purkaa kävelyyn kuin vaikkapa ketjupolttamiseen.
Ostin maa-artisokkakeittoa alennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Opettelin soittaa kitaralla Myrskyluodon Maijan melodiat. Olen ylpeä että sain sen opeteltua.
Toivottavasti et ole kerrostalossa. Jos olet niin sinua inhotaan.
Poimin päärynöitä päärynäpuista.
Katsoin yhden Bollywood-elokuva toiseen kertaan.
Kuuntelen Al Bowllya ja muuta 30-luvun musiikkia.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelin soittaa kitaralla Myrskyluodon Maijan melodiat. Olen ylpeä että sain sen opeteltua.
Toivottavasti et ole kerrostalossa. Jos olet niin sinua inhotaan.
Oisin mä kotona kerrostalossakin voinut opetella soittaa, sillä hyvät äänieristykset kotonani on.
Opettelin sen kummiskin soittaa porukoitteni luona rivarissa. Eikä tuosta akustisesta kitarastani kovaa ääntä tule kun sillä soittelen.
Omassa uima- altaassa polskuttelin vielä hetki sitten.
Vesi tuntui jo vähän viileälle🌤🌺🌴🌵
Palauttelen eilisestä marathonjuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin just ajaa pyörälenkin. Sit siivoan koko kämpän ja lämmitän ohessa rantasaunan.
Menen saunaan ja uimaan ja korkkaan yhden oluen. Saunoessa kypsyy uunissa broilerikiusaus.
(Asumme ok-talossa lammen rannalla, erillinen saunamökki lisäksi)
Kade. Tosta saunasta ja uinnista. En siivouksesta ;)
Laitan kylpyveden valumaan ja uppoan kuumaan vaahtokylpyyn.
Spray maalasin 3d tulostettua koristetta auton alustamassalla metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Palauttelen eilisestä marathonjuoksusta.
Finlandia marathon?
Et ole ainoa.
Otan nenäpulveria että jaksan.