Lue keskustelun säännöt.
Sinä, jolla ei ole älypuhelinta! MInkä ikäinen olet?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:11"]
Kyselläänpä tällaista.
[/quote]
28v.Hyvin olen pärjännyt aina normaalipuhelimella :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:43"] mutta jos tutustuisitte siihen niin huomaisitte että siinä on hyvin paljon tärkeitä ja arkea helpottavia ominaisuuksia ihan jokaiselle [/quote] Ja mitähän nämä ihanuudet sitten ovat? No, bussiaikataulut ehkä, mutta Turun bussien nettiaikataulut ovat sellaista hepreaa, etten osaisi niitä käyttää puhelimella, kun kotikoneellakin on vaikeaa. Aikataulukirja on kaikkein nopein ja helpoin tapa, ja jos lähden muulle kuin kotireitille, on se helppo nakata olkalaukkuun. [/quote] No mulle on ainakin navigaattori tosi tärkeä ja siitä on ollut tosi paljon hyötyä kun liikun niin paljon. Fonecta caller on tärkeä, ei edes tarvitse tallettaa numeroita kun puhelin näyttää kuka soittaa. Saan myös numeron callerista maksutta kun vaan näpyttelen nimen. Pankkisovelluksista on myöskin ollut paljon hyötyä. Voin missä vaan siirtää rahaa ja maksaa laskuja ja mitä vaan pankkiasioita hoidella. Nythän voi monet liputkin tilata suoraan kännykkään ja näyttää sitten vaan tarkastajalle. Puhelimen taskulamppukin on ollut käytössä monta kertaa kun en muuten kulje pimeässä taskulampun kanssa. Nuo on ainakin säästänyt paljon aikaa kun on ollut kiire. Ei ole tarvinut natkustaa välillä kotiin hoitelemaan asioita ja voi jatkaa matkaa vaan. Tässä oli pieni luettelo hyödyista mutta mahdollisuudet on rajattomat kun vaan latailee itselleen tärkeitä ja kivoja ominaisuuksia puhelimeen.
[/quote]
mikään noista ei helpottaisi mun arkea. hkl:n lipun saa peruskännykkäänkin. noin teoriassa se valo voisi auttaa joskus, mutta enpä muista vaikka viiden vuoden sisältä yhtäkään kertaa kun olisin lamppua tarvinnut..