Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jolla ei ole älypuhelinta! MInkä ikäinen olet?

Vierailija
03.06.2015 |

Kyselläänpä tällaista. 

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46

Vierailija
62/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias insinööri, ATK-harrastaja 25 vuoden ajalta, ATK järjestelmien ylläpitäjänä ja ATK tukena toiminut toistakymmentä vuotta eri firmoissa - Vapaa-aikanani tutustun ATK-alan uutuuksiin ja olen niitä laitepalkalla myös testaillut ennen niiden markkinoilletuloa.

Nykyisessä firmassa löivät "äly"-puhelimen kouraan työsuhteen alussa, vuoden päästä totesin, että jos joku kuvittelee että minun tulisi puhelimeen vastatakkin, niin hankkikoon minulle ihan oikeilla nappuloilla varustetun perusversion, joka ei jatkuvasti leiki itsensä kanssa ja vaadi päivittäistä latausta - Hommasivat muutaman kympin perus Nokialaisen, joka tekee kaiken mitä puhelimelta edellytänkin.

Näytön lääppiminen ei ole mielestäni puhelimeen soveltuva käyttöliittymä, varsinkaan kun ei se toimi, ja osa toiminnoista piilotettu tavoilla/paikkoihin joihin päästäkseen pitäisi juosta ensin käsillään viisi kertaa toimiston ympäri myötäpäivää, seuraavaksi kolme kertaa vastapäivään, jonka jälkeen pitäisi tehdä kuusi kärrynpyörää keskellä pihaa...

Puhelin on puhelin, eikä sitä tarvitse kuin soittamiseen, puheluiden vastaanottoon, tekstiviestien lähetykseen ja vastaanottoon - Kaikkiin muihin tarpeisiin on olemassa tarkoituksiin huomattavasti paremmin soveltuvat vehkeet nenän edessä lähes koko valveillaoloajan, ja jos ei ole, niin olen liikkeellä ja silloin on muutakin tekemistä kun isokokoisten lelujen kanniskelu, taskussa on täytettä ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v ja ei ole älypuhelinta, Pöytäkone, läppäri ja  tabletti käytössä.

Vierailija
64/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään älypuhelin. Vimme vuonna mun GalaxyS3 hajosi ja käytin sitten tullaisen vanhan nokia kapulan. Oli kiva huomata että akku kestää yli viikon ja että en surffaile koko enää koko ajan netissä (mitäs mukaa on niin tärkeä että pitäis olla koko aika online?). Voin soittaa puhelut, lähettää tekstiviestit ja herätys myös toimii - riittää mulle. On ihan oikeesti niin kiva että ei tarvitse joka päivä ladata tuota vitun akkua. Olen 38v mies ja onnellisempi ilman alypuhelinta.

Vierailija
65/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44

Vierailija
66/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotias. Älypyhelin on liian pieni nettiselailuun. Puhelimellani voi soittaa ja laittaa tekstaria. Riittää hyvin minulle!

Vierailija
67/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v 

Vierailija
68/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v. Mulla on elämäni toinen puhelin menossa, ekan ostin v.2001 ja tän nykyisen v.2008. Netissä tulee roikuttua kotona läppärillä. Ostan uuden pelimen vasta sitte ku nykyinen hajoo. ;)

Vierailija
69/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v. Älypuhelimeni hajosi ja toistaiseksi joudun tyytymään karvalakkimalliin

Vierailija
70/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 puoli vuotta jo ilman :)

Vierailija
71/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotias. Olen tosi tyytyväinen 30 maksaneeseen karvalakkipuhelimeeni, sitä voi tiputella lattiaan miten haluaa eikä näyttö pirstoudu. 

Ainoana ongelmana on että työkaverit valittavat kun en voi esim. googlata asioita ilman konetta

Vierailija
72/102 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Vierailija
73/102 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-v, ja tienaan 11 000 kuussa käteen. Lapset häpeävät aataminaikuista puhelintani.

TYkkään vanhasta Nokiastani.

Vierailija
74/102 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:01"]

45-v, ja tienaan 11 000 kuussa käteen. Lapset häpeävät aataminaikuista puhelintani.

[/quote]

Ainoastaan lapsille ja muuten yksinkertaisille on asialla mitään merkitystä.

Vierailija
75/102 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 v. 

Jäin Nokia N8 tasolle, tämä riittää minulle. En todellakaan halua olla "on line" aina, jo pelkällä puhelimella aina tavoitettavuus ahdistaa joskus.

Vierailija
76/102 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ipad mini (koko ajan mukana)?

Vierailija
77/102 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa huomata, että on muitakin, joilla vanhat karvalakkimalliset kännykät ovat kunniassa!

Älykännyä en ole tarvinnut, käytän tablettia, läppäriä ja pöytäkonetta. 

Kaikilla minun iäkkäillä sukulaisilla on älykännykät, vaikka kukaan ei osaa sellaista kunnolla käyttää. Usein älykännyä käyttävät ovat vaihtaneet vehkeensä kerran pari vuodessa virheiden ja ongelmien takia. Mulla on sama karvalakkikapula ollut 12 vuotta.

Vierailija
78/102 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:38"]

Olen 50-vuotias insinööri, ATK-harrastaja 25 vuoden ajalta, ATK järjestelmien ylläpitäjänä ja ATK tukena toiminut toistakymmentä vuotta eri firmoissa - Vapaa-aikanani tutustun ATK-alan uutuuksiin ja olen niitä laitepalkalla myös testaillut ennen niiden markkinoilletuloa.

Puhelin on puhelin, eikä sitä tarvitse kuin soittamiseen, puheluiden vastaanottoon, tekstiviestien lähetykseen ja vastaanottoon - Kaikkiin muihin tarpeisiin on olemassa tarkoituksiin huomattavasti paremmin soveltuvat vehkeet nenän edessä lähes koko valveillaoloajan, ja jos ei ole, niin olen liikkeellä ja silloin on muutakin tekemistä kun isokokoisten lelujen kanniskelu, taskussa on täytettä ilmankin.[/quote]

TÄYTTÄ ASIAA!! En voisi paremmin itse asiaa kuvailla - kiitos tästä!

N45+

Vierailija
79/102 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34.

Vierailija
80/102 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi