Oujee. Tuli hääkutsu syyskuulle. En mene.
Ai miksikö en mene?
NO KUN NE HALVATUN HÄÄT ON JOSSAIN CORFUSSA! Onko se Kreikkaa vai Italiaa? Itse pitää hankkia lentoliput sinne, majoitus järjestyy hääparin puolesta.
Oikeesti. Suomalainen, nuori pariskunta, ei mitään kytköksiä mihinkään muuhun maahan. Minkä ihmeen takia molempien suvut ja kaikkien kaverit pitää raahata jonnekin Corfuun? Meinaako ne sillä karsia kaikki köyhät pois, kun ei ole varaa lentolippuihin?
Just just.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]
Se majoitus on maksettu yhdeksi yöksi jossain hostellissa.
[/quote]
Meidän kutsussa oli mainittu neljän ja puolen tähden hotelli. :)
[/quote]
No mä jo mietinkin että mitä täällä höpistään. Meillä ilmeisesti sama hotelli. :) Ja on kyllä pidemmäksi aikaa maksettu kuin yhdeksi yöksi. :) Ehkä se kertoo jotain...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:06"]
[/quote]
[/quote]
Öööö täh?! Ootko jotain parempaa porukkaa, vai miks meiän kutsussa oli mainittu joku retkeilymaja!! Arvasinkin vähän, etten oo ihan niin hyvä kaveri, kun oon aina luullut. Vois jättää lahjan ostamatta.
53: Voi surku, mutta kiva tutustua suhun sen yhdenkin päivän ajan. En oikeastaan kovin hyvin tunne morsianta. Tavattiin Stockan herkussa toukokuussa. Ihan vaan juteltiin kassajonossa ja siinä sitten pyysi häihinsä.
51
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:18"]
53: Voi surku, mutta kiva tutustua suhun sen yhdenkin päivän ajan. En oikeastaan kovin hyvin tunne morsianta. Tavattiin Stockan herkussa toukokuussa. Ihan vaan juteltiin kassajonossa ja siinä sitten pyysi häihinsä.
51
[/quote]
????
En tajua.
Me ollaan tunnettu morsiamen kanssa yläasteen seiskalta kuitenkin. On ryypätty yhessä about koko nuoruus. Ja nyt sitten tämä :( Alan harkitseen myös pois jättäytymistä. On mulla parempaakin tekemistä.
57: Voin jakaa sviitin sun kanssa. Siinä on kuitenkin kolme huonetta, niin hyvin mahdut mukaan.
51
Ois kiva tietää, ketä te ootte! Koska mä sain käsityksen, että häät ei olis edes hirveän isot, niin tässähän kohta tunnistaa teidät kaikki. Mulla ei mainittu majoituksesta mitään, mutta ajattelin mennä morsiusparin kanssa samaan paikkaan yöksi, koska olen tietääkseni paras kaveri. :) Korfu on niiiiin ihana... oon menossa sinne jo muutama viikko ennen häitä ja kovasti tavoittelen, etten olisikaan sinkku enää itse juhlissa!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:59"]Ai miksikö en mene?
NO KUN NE HALVATUN HÄÄT ON JOSSAIN CORFUSSA! Onko se Kreikkaa vai Italiaa? Itse pitää hankkia lentoliput sinne, majoitus järjestyy hääparin puolesta.
Oikeesti. Suomalainen, nuori pariskunta, ei mitään kytköksiä mihinkään muuhun maahan. Minkä ihmeen takia molempien suvut ja kaikkien kaverit pitää raahata jonnekin Corfuun? Meinaako ne sillä karsia kaikki köyhät pois, kun ei ole varaa lentolippuihin?
Just just.
[/quote]
Tiedoksi että Corfulle saa lentoja aika halvalla koska syyskuu ei ole enää sesonki. Menetät paljon jos et mene. Ihana saari.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:06"]
60 e/hlö maksaa edestakaisin. Teillä ei ole varaa panostaa 120 e häihin? Minkälaisen häälahjan sitten meinasitte antaa, eikö tuo korvaisi sen? Itse menisin innosta kiljuen, halpa loma.
[/quote]
Esim meiltä tekisi 240€ jo kahdelta aikuiselta, mielummin lähdetään ihan omalle lomalle jo noilla summilla. Mielestäni häitä varten, eli tod.näk. yksi yö, ei ole tuon väärti. Itse haluan lomalatani muutakin kuin toisen häät.
Täällä myös yksi kutsun saanut. Ajattelin pyyhkiä sillä perseeni, koska en todellakaan maksa satoja euroja siitä lystistä, että pääsen wt-Korfulle hengailemaan morsiamen vittumaisen sakin kanssa.
Moikkuli! Meidän perhe ihan innoissaan jo lähdössä, vaikka matkaan on vielä aikaa! Morsiuspari kait toivoi lapsettomia häitä, mutta mitäpä siitä. Ajattelin ottaa kaikki kuusi lasta mukaan sekä kissan! Lapsilla jo rantalelut kaivettu esille. Ihanaa! Yövymme vaikka taivasalla, se olisi jännittävä kokemus!
hahaha, no paras tapa jattaa ne ihmiset joita ei sinne halua tulematta. meilla tuleee kans olemaan haat ulkomailla, parhaat ystavat ja oma perhe on valmiita matkustamaan, samoin miehen puolelta ne jotka haluamme ovat innolla tulossa, eika meidan ole tarkotus ees maksaa majoitusta. Eipahan tarvi odotella kaikenmaailman sukulaisten tuloa kun ei eivat kuitenkaan halua!
Minun kutsussa luki: Juhlan jälkeen mahdollisuus köllähtää yöksi aurinkotuoliin! Vittu! PETTYMYS.
Vihkiminen on Korfulla, koska morsian on ortodoksi. Olen itsekin saanut kutsun avec. Nyt täytyy löytää mies syyskuuhun mennessä. Majoitus jossain huvilassa! :) :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:41"]
Minun kutsussa luki: Juhlan jälkeen mahdollisuus köllähtää yöksi aurinkotuoliin! Vittu! PETTYMYS.
[/quote]
Mitä sä valitat, wt-ämmä? Sinnehän sä sammuisit kuitenkin!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:28"]
Ois kiva tietää, ketä te ootte! Koska mä sain käsityksen, että häät ei olis edes hirveän isot, niin tässähän kohta tunnistaa teidät kaikki. Mulla ei mainittu majoituksesta mitään, mutta ajattelin mennä morsiusparin kanssa samaan paikkaan yöksi, koska olen tietääkseni paras kaveri. :) Korfu on niiiiin ihana... oon menossa sinne jo muutama viikko ennen häitä ja kovasti tavoittelen, etten olisikaan sinkku enää itse juhlissa!
[/quote]
HUOM. Yanoksen baarin Niko on sitten varattu mulle.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:36"]
Moikkuli! Meidän perhe ihan innoissaan jo lähdössä, vaikka matkaan on vielä aikaa! Morsiuspari kait toivoi lapsettomia häitä, mutta mitäpä siitä. Ajattelin ottaa kaikki kuusi lasta mukaan sekä kissan! Lapsilla jo rantalelut kaivettu esille. Ihanaa! Yövymme vaikka taivasalla, se olisi jännittävä kokemus!
[/quote]
Kissa jää Pirkkalaan - kuten minäkin. Hauskaa lomaa!
Terveisin miehesi Jukka
Kuulemma häät PITI olla pienet, mutta morsiusparilla lähti lapasesta ja häät on nyt sitten paisuneet melko isoiksi. Oon kuullut pienen salaisuuden hääleikeistä. Niitä on vain yksi, mutta sitäkin hassunhauskempi. Nimittäin morsiamen ryöstö, jossa morsian todellakin ryöstetään paikallisten toimesta. Siis rahat, passi jne :D! Must hyvä :D!
[/quote]