Oujee. Tuli hääkutsu syyskuulle. En mene.
Ai miksikö en mene?
NO KUN NE HALVATUN HÄÄT ON JOSSAIN CORFUSSA! Onko se Kreikkaa vai Italiaa? Itse pitää hankkia lentoliput sinne, majoitus järjestyy hääparin puolesta.
Oikeesti. Suomalainen, nuori pariskunta, ei mitään kytköksiä mihinkään muuhun maahan. Minkä ihmeen takia molempien suvut ja kaikkien kaverit pitää raahata jonnekin Corfuun? Meinaako ne sillä karsia kaikki köyhät pois, kun ei ole varaa lentolippuihin?
Just just.
Kommentit (95)
Täällä myös yksi kutsuvieras. Olen jo aloittanut harjoittelemaan tzatzikin askeleita! Mä niin tanssin aamunkoittoon!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:08"]
Täällä myös yksi kutsuvieras. Olen jo aloittanut harjoittelemaan tzatzikin askeleita! Mä niin tanssin aamunkoittoon!
[/quote]
Itse osaan tanssia tsatsikia, mutta tsorbas on vielä hakusessa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:25"]Onks nää ne Mamma mia-häät ? Onko siellä Meryl äitinä vai joku muu?
[/quote]
Ja kolme appiukkoehdokasta!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:08"]
[/quote]
Itse osaan tanssia tsatsikia, mutta tsorbas on vielä hakusessa.
[/quote]
Onko se tanssi jossa rikotaan lautasia?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:08"] Täällä myös yksi kutsuvieras. Olen jo aloittanut harjoittelemaan tzatzikin askeleita! Mä niin tanssin aamunkoittoon! [/quote] Itse osaan tanssia tsatsikia, mutta tsorbas on vielä hakusessa. [/quote] Onko se tanssi jossa rikotaan lautasia?
[/quote]
Se lautastanssi on kserkses.
Me saatiin kerran hääkutsu Keniaan, se oli pitkäaikaisen Itävaltalaisen kirjekaverini häät. Emme menneet, syynä oli opiskelijoiden rahatilanne .
Tuo on selvä vihje että ne ei oikeasti halua häihinsä ketään. Eivät vaan kehdanneet suoraan sanoa, joten keksivät kiertotien. Toinen vaihtoehto on se että ne on jotain wannabee-kreikkalaisia
Mitä sä raivoot - senkus oot menossa. Turha sun on loukkaantua, vaik jotkut menisivät naimisiin Pohjoisnavalla. Kukaan ei sinua pakota osallistumaan - tokkopa ketään edes kiinnostaa. Ehkä parempi, että laitat kaikille tuttavillesi viestin, ettet edes halua juhlakutsuja jatkossa, ettei tarvii tollasesta vitutuksesta jatkossa kärsiä. Voi hyvinkin olla, että tulevaisuudessakin joku moukka järkkää juhlansa sinulle epämieluisassa paikassa.
Tarvitseeko tätä ruotia täällä palstalla? Ei nimittäin ihan tavallinen kohde, luulitko ettei tyttäremme (tai joku meistä läheisistä) tunnistaisi avausta?
En tiedä varmasti kuka olet, joten lähestyn sinua siksi tätä kautta. Minusta on todella sopimatonta riehua täällä asiasta, etkö voisi vaikka jutella asiasta hääparin kanssa?
Korfulla on muuten heille oma merkityksensä, et taida olla hirveän läheinen kun et sitä tiedä?
No siis just meinasin tulla vähän ilonpilaajaks toteamaan, ettei kukaan laittais oikeasti tollasista häistä noin tarkkaa tietoa (kuukausi, hääkohde) tänne av:lle. Mutta jokupa kekkas lisätä löylyä esiintymällä morsiamen äitinä. Oikeestaan ihan hauskaa! Jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:26"]
Tarvitseeko tätä ruotia täällä palstalla? Ei nimittäin ihan tavallinen kohde, luulitko ettei tyttäremme (tai joku meistä läheisistä) tunnistaisi avausta?
En tiedä varmasti kuka olet, joten lähestyn sinua siksi tätä kautta. Minusta on todella sopimatonta riehua täällä asiasta, etkö voisi vaikka jutella asiasta hääparin kanssa?
Korfulla on muuten heille oma merkityksensä, et taida olla hirveän läheinen kun et sitä tiedä?
[/quote]
Miksi mä en usko että sä olet morsiamen äiti..
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:26"]
[/quote]
Miksi mä en usko että sä olet morsiamen äiti..
[/quote]
Ei tarvitsekaan :) Tiedän itse kuka olen, ja aloittaja saa nyt ainakin ajattelemisen aihetta, uskoi tai ei.
Täytyykin katsella syksyllä että ketkä jäi häistä pois, antaa jo vähän vihjettä aloittajan henkilöllisyydestä...
t. 27
Hei me saatiin myöskin kutsu ilmeisesti ja tiedetään kyllä morsiamen äiti sen verran hyvin että hän ei vauvapalstalle kirjoittele. Toisaalta täällä voi monesta paljastua ihan uusia puolia... :) mutta menossa ollaan, yhdistetään lomareissu siihen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:41"]
Minä varasin lennot Lontooseen 35 e/suunta, ja Milanoon mentiin jollain 50 eurolla. Euroopassa on todella halpaa lentää jos käyttää halpayhtiöitä (ei aina näy esim. Supersaverissa tms) ja tarkalla päivällä ei niin väliä.
[/quote]
Miten tämä liittyy yhtään mihinkään? Luuletko olevasi palstan ainoa halpalentoyhtiöt löytänyt? :D Nyt ap:n tapauksessa pitää olla tiettynä päivämääränä Korfulla, ei satunnaisena ajankohtana Lontoossa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:43"]
Hei me saatiin myöskin kutsu ilmeisesti ja tiedetään kyllä morsiamen äiti sen verran hyvin että hän ei vauvapalstalle kirjoittele. Toisaalta täällä voi monesta paljastua ihan uusia puolia... :) mutta menossa ollaan, yhdistetään lomareissu siihen.
[/quote]
Oletko viime aikoina varsinaisesti kysynyt minulta että palstailenko?
Mutta ihanaa että näemme sitten syksyllä!
t. 27
Täällähän on enemmänkin meitä kutsun saaneita. Se majoitus on maksettu yhdeksi yöksi jossain hostellissa. En nyt muista sen hostellin nimeä mutta moni häävieraista tuntuu jatkavan lomailua valitsemassaan hotellissa tuon jälkeen.
Päätimme miehen kanssa, että emme lähdekään häihin. Luulimme, että kyseessä on intiimi, eksklusiivinen tilaisuus eikä mikään av-mammojen vuosikokous. Mekko+legginsit-yhdistelmiä sekä paljaita olkapäitä näkee tarpeeksi muutenkin.