Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oujee. Tuli hääkutsu syyskuulle. En mene.

Vierailija
03.06.2015 |

Ai miksikö en mene? 

NO KUN NE HALVATUN HÄÄT ON JOSSAIN CORFUSSA! Onko se Kreikkaa vai Italiaa? Itse pitää hankkia lentoliput sinne, majoitus järjestyy hääparin puolesta. 

Oikeesti. Suomalainen, nuori pariskunta, ei mitään kytköksiä mihinkään muuhun maahan. Minkä ihmeen takia molempien suvut ja kaikkien kaverit pitää raahata jonnekin Corfuun? Meinaako ne sillä karsia kaikki köyhät pois, kun ei ole varaa lentolippuihin? 

Just just. 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa vuosisadan wt-kekkereiltä.

Vierailija
82/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varattiin viikon loma joka sitten huipentuu noihin serkkuni häihin ( sulhanen). Majoitutaan omassa hotellissa loppuun asti, en pidä yhteismajoituksista. Jännän erilainen tuo mainita lahjoista tuossa hääkutsussa, voisin itsekin käyttää mutta ollaan jo naimisissa ukkokullan kanssa. Kiva kun ilmoitettiin häistä noin ajoissa sain hyvin tuon viikon loman duunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:54"]

Kuulemma häät PITI olla pienet, mutta morsiusparilla lähti lapasesta ja häät on nyt sitten paisuneet melko isoiksi. Oon kuullut pienen salaisuuden hääleikeistä. Niitä on vain yksi, mutta sitäkin hassunhauskempi. Nimittäin morsiamen ryöstö, jossa morsian todellakin ryöstetään paikallisten toimesta. Siis rahat, passi jne :D! Must hyvä :D!

[/quote]

Tiesin, että tää saa kannatusta! On meinaan menoo ja meininkiä tässä ohjelmanumerossa! Pidelkääs hellehatuistanne kiinni, juntit.

t. Bestman

Vierailija
84/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:54"]

Kuulemma häät PITI olla pienet, mutta morsiusparilla lähti lapasesta ja häät on nyt sitten paisuneet melko isoiksi. Oon kuullut pienen salaisuuden hääleikeistä. Niitä on vain yksi, mutta sitäkin hassunhauskempi. Nimittäin morsiamen ryöstö, jossa morsian todellakin ryöstetään paikallisten toimesta. Siis rahat, passi jne :D! Must hyvä :D!

[/quote]

Tiesin, että tää saa kannatusta! On meinaan menoo ja meininkiä tässä ohjelmanumerossa! Pidelkääs hellehatuistanne kiinni, juntit.

t. Bestman

[/quote]

Mitä juntteja me muka olemme?

T. Köpi ja Telle Sotkamosta

Vierailija
85/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Toivoisin teiltä asiallista käytöstä edes vihkiseremonian ajan! Onko liikaa pyydetty? Olen itse korkeasti koulutettu ihminen ja hyvin sivistynyt. (Toki aion silti vetää totaaliperseet, kerrankos sitä ulkomaille lähdetään. )

T.täti vm 49

Vierailija
86/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa taustaa, sillä tunnen morsiamen äidin. Häät tulee kuulemma halvemmaksi Kreikassa kuin Suomessa. Kolmen tähden hotellin sai varattua tonnilla viikonlopuksi kokonaan ja siellä on sentään 46 kahden hengen huonetta ja 2 yhden hengen huonetta (toinen tosin ollut siivouskomerona viime aikoina). Hintaan kuuluu aamupalat. Olin kyseisessä hotellissa 30 vuotta sitten Hassen matkoilla ja oli kyllä ihan kiva hotelli, vaikka olinkin pihan puolella. Huonekaverina oli eräs Brita Luulajasta. Onkohan se Jorgos vielä respassa? Hänen lisäkseen hotellissa työskenteli hänen vaimonsa sekä joku serkkutyttö.

Vierailija
87/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Korfulla mahdollisuus löytää paikallista miesseuraa tosi tarkoituksella? Sain kutsun myös, olen yh ja miettinyt jo pitkään kreikkalaisia miehiä. Voisin ehkä juhlien jälkeen jäädä asumaan Kreikkaan, koska siellä on mahtava taloustilanne. Töitä saisin varmasti.

Vierailija
88/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:20"]

Voin kertoa taustaa, sillä tunnen morsiamen äidin. Häät tulee kuulemma halvemmaksi Kreikassa kuin Suomessa. Kolmen tähden hotellin sai varattua tonnilla viikonlopuksi kokonaan ja siellä on sentään 46 kahden hengen huonetta ja 2 yhden hengen huonetta (toinen tosin ollut siivouskomerona viime aikoina). Hintaan kuuluu aamupalat. Olin kyseisessä hotellissa 30 vuotta sitten Hassen matkoilla ja oli kyllä ihan kiva hotelli, vaikka olinkin pihan puolella. Huonekaverina oli eräs Brita Luulajasta. Onkohan se Jorgos vielä respassa? Hänen lisäkseen hotellissa työskenteli hänen vaimonsa sekä joku serkkutyttö.

[/quote]

Löytyykö hääsviittiä?

Vierailija
89/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:22"]

Onkohan Korfulla mahdollisuus löytää paikallista miesseuraa tosi tarkoituksella? Sain kutsun myös, olen yh ja miettinyt jo pitkään kreikkalaisia miehiä. Voisin ehkä juhlien jälkeen jäädä asumaan Kreikkaan, koska siellä on mahtava taloustilanne. Töitä saisin varmasti.

[/quote]

Tulin eilen Kosilta ja siellä ainakin oli todella laajat valikoimat miehiä. Osa olisi halunnut avioon heti tai ainakin kihloihin. Nyt on paljon sähköpostiosoitteita. Voin antaa pari jos haluat. Matkojakin saa nyt edukkaasti. http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-3107183/Searches-Kos-holidays-plunge-52-migrant-crisis-grips-Greek-holiday-island.html

Vierailija
90/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukavaa, että lähtijöitä on sittenkin näin monta. Harkitsen siis uudestaa lähtemistä. Olisi hauska tavata teitä kaikkia, vaikutatte niin mielenkiintoisilta tyypeiltä!

ap

Vierailija
91/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:29"]

Onpa mukavaa, että lähtijöitä on sittenkin näin monta. Harkitsen siis uudestaa lähtemistä. Olisi hauska tavata teitä kaikkia, vaikutatte niin mielenkiintoisilta tyypeiltä!

ap

[/quote]

Lähde ihmeessä, sillä anoppini kaipaa häihin ja lomalle muutenkin. Voin taata, että hänellä riittää juttua eikä varmasti tule kiusallisia hiljaisia hetkiä.

Itse en ole lähdössä.

Vierailija
92/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Briteissä ja täällä on jo pidempään ollut muotia järjestää häitä ulkomailla. Joko Keski/Etelä-Euroopassa tai Karibialla. Ihan vaan koska. Ja olen aina ihaillut sitä miten he saavat jopa 200 ihmistä lähtemään ulkomaille juhlimaan häitä. Suomalaisten ensiajatus on kai useimmiten juuri aapeen kaltainen. 

Vierailija
93/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:57"]

Kuullostaa vuosisadan wt-kekkereiltä.

[/quote]

Kuullostaa ihan siltä, että mauto prutkuttaa jossakin taustalla ja ihan kuin joku hirnuiskin vielä.

Vierailija
94/95 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau

Vierailija
95/95 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kutsun, mutta en mene. Makasin sulhasen kanssa hääparin suhteen alkuaikoinea. Olisi liian kiusallista.