Onko teidän miehet itkeneet synnärillä lapsen synnyttyä?
Uteliaisuudesta kysyn. Pitäis kohta lähteä synnärille. Mies 30v
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:38"]
Kyllä taas huomaa, että koulujen kesälomat on alkanut.
[/quote]
jonnet pärisee..
esikoisen kohdalla itki, kun oli vaikea synnytys, joka onneksi päättyi hyvin. tokan kohalla ei enää, kävi niin äkkiä :D
Ei sielä itketä. Naama suoraksi ja jos mun mies olisi itkenyt, olisin hävetty silmät päästä! :D Järkyttävää toimintaa. Miehet nyt selkä suoraksi ja naama peruslukemiin! Olisin varmasti kyllä ottanut avioeron jos mieheni olisi alkanut itkemään. En siedä heikkoja miehiä. (Oma mies 140kg, kehonrakentaja ja ei näytä tunteita lähes yhtään!) En ole ikinä kuullut hänen sanovan "rakastan sinua" minulle. Toivottavasti lapsemme ottaa oppia isästään!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:28"]
Ei sielä itketä. Naama suoraksi ja jos mun mies olisi itkenyt, olisin hävetty silmät päästä! :D Järkyttävää toimintaa. Miehet nyt selkä suoraksi ja naama peruslukemiin! Olisin varmasti kyllä ottanut avioeron jos mieheni olisi alkanut itkemään. En siedä heikkoja miehiä. (Oma mies 140kg, kehonrakentaja ja ei näytä tunteita lähes yhtään!) En ole ikinä kuullut hänen sanovan "rakastan sinua" minulle. Toivottavasti lapsemme ottaa oppia isästään!
[/quote]
Sinulta tuli ruiskukakka kätilön naamalle synnytyksessä. Silti häpesit vain itkevää miestäsi etkä sitä kakkaa. Olet aika paskamainen nainen ja äiti.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:28"]
[/quote]
Sinulta tuli ruiskukakka kätilön naamalle synnytyksessä. Silti häpesit vain itkevää miestäsi etkä sitä kakkaa. Olet aika paskamainen nainen ja äiti.
[/quote]
Tuo tuskin lienee edes nainen? Onhan noita lihaspalluroita niin kuin ed. kuvaili mielikuvitusmiestä, päässä ei liiku muu kuin mielikuva raudasta, hormoneilla on tuhottu se pienikin järjenhiven joka on ollut ennen treenaamisen aloittamista, ovat niin säälittäviä ettei riitä edes sanat kuvaamaan.
Suurin osa tuollaisista punttipelleistä osaa hädin tuskin edes puhua ja kävellä samaan aikaan, miten sellaisilla enää riittäisi aivokapasiteettia muuhun, esim. tunteiden näyttämiseen ja kertomiseen?
Itki. Minä sanoin vaan: "En uskalla kattoo!" Lopulta uskalsin ja sitten itkettiin molemmat. En jotenkin uskonut, että sisältäni voi tulla toinen ihminen ja säikähdin. :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:14"]Lukuunottamatta tähän ketjuun yllättävän suurella volyymilla ilmestyneitä trollauksia, liikutuin itse lukiessani monia kommentteja :´-) Minulla ja miehelläni ei ole vielä lapsia, mutta uskoisin hänen liikuttuvan oman lapsensa syntymähetkellä. En ole koskaan nähnyt hänen itkevän, mutta muutamia kertoja olen huomannut hänen liikuttuneen.
[/quote]
Itse olen ihan samoilla linjoilla :) ainakin toivon että kokemus on niin suuri miehillekin, että liikuttuu (itse itken jo silloin kun jossain sarjassa tai elokuvassa joku synnyttää, jotenkin se kun niin liikuttavaa) :D outoa ettei mies saisi näyttää tunteitaan siinä missä nainenkin
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:56"]Uteliaisuudesta kysyn. Pitäis kohta lähteä synnärille. Mies 30v
[/quote]
Oi joi :D Juokse kun vielä voit! Loppuelämä ei tule olemaan kuin elokuvissa.
T.15v.
Enemmän minä olisin huolestunut jos mies kuluttaisi aikansa av-palstalla kuin oikeaan aikaan tulleesta itkusta, oli kyse sitten ilosta tai surusta.
Mikä sellainen mies on joka viettää aikaansa täällä? Sellainen ei todellakaan ole mikään mies!