Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehet itkeneet synnärillä lapsen synnyttyä?

Vierailija
03.06.2015 |

Uteliaisuudesta kysyn. Pitäis kohta lähteä synnärille. Mies 30v

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:44"]

Minun olisi naisena vaikea arvostaa miestäni jos alkaisi tuollaisessa tilanteesa kyynelehtimään. Lähiomaisen hautajaiset on tilanne jossa ymmärrän jos miehelläkin hieman silmät kostuu, muuten nou nou. Onneksi nykyinen mieheni onkin kulttuurista jossa miehet ovat vielä miehiä eikä sukupuolettomia nössöjä.
T.: tosimiehen vaimo

[/quote]

Ai jostain rämekullikulttuurista vai? Mutta sitten kuitenkin haluaa ehjää pillua eikä sitä rikki leikattua niin otti sut. No, makunsa kullakin. Toivottavasti on hyvä parru edes. Kai se sitten käy nussimassa muita kun sä ole synnärillä.

[/quote]

No ei se ainakaan sinne synnärille itkemään tule, tulee ylpeänä isänä onnittelemaan ja on iloinen uudesta lapsesta, kato kun se on jo aikuinen mies eikä mikään parkuva pikkupoika. Ja pitää huolen omasta perheestään eikä ala vastoinkäymisissä hetipian parkumaan kuten neitimiehet.

Vierailija
42/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itkikö, olin niin pökkyrässä sen koettelemuksen jäljiltä. En myöskään ole kysynyt. Pitääpä kysyä, jos tuo vielä muistaisi kun siitä on kohta 20 vuotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:38"]

Minä varmasti itkisin, aiankin luulen niin. Ilon kyyneleitä, oma rakkain kärsimässä synnytyskipuja, jo pelkästään se saisi kyyneleet silmiini aj vielä sen päälle se uusi tulokas.

Ei se ole mikään miehen merkki jos ei pysty antamaan tunteilleen tilaa kun niiden hetki on. Mikäli mies on vain tunteeton, ei kyyneliä, ei tunteita, hän on henkisesti hyvin kehittymätön!

[/quote]

Maailma nyt vaan ei pyöritunteilemalla eikä kyynelehtimällä, miesten maailma ainakaan. No, ehkä elokuvissa.

Vierailija
44/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa itki valtoimenaan. Tokan kohdalla en muista. Kolmannen kohdalla ehkä ihan vähän...

Vierailija
45/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"]

Ei itkenyt, ainakaan minun nähden. En itkenyt minäkään. Miksi siinä itkemään pitäisi alkaa, maailman iloisin asia?!

[/quote]

Kait ymmärrät että ihan ilonkyyneleitä siinä itketään jos itketään. Mies 30v

Vierailija
46/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki kyllä varsin vuolaasti, en ole koskaan ennen nähnyt hänen itkevän. Varmaan muutama minuutti ennen kuin vauva viimein pitkän ja tuskallisen synnytyksen jälkeen tuli ulos, alkoi nyyhkiä siinä tsemppausten lomassa. Aika nopeasti sitten kyllä tyyntyi kun kätilö siinä hääräili. Minulle nousi kyyneleet silmiin vasta muutaman päivän kuluttua synnytyksestä, kun katselin täydellistä pientä vauvaa. Kait se vasta silloin jotenkin meni tajuntaan. Nyt olen taas raskaana, saa nähdä itkeekö mies tällä kertaa. Ainakaan nyt raskausaikana ei ole ollut yhtä tunteellinen mitä esikoisen kohdalla, nyt kun kaikki ei ole uutta ja ihmeellistä.

Vierailija
47/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut itkeä kun oli niin pöllähtänyt. Itsekään en itkenyt, kun oli niin tomera olo, kun jäi ponnistusvaiheesta sisuuntuminen päälle. Normaalisti itken tv-ohjelmia ja urheilukilpailujakin katsoessani. :)

Vierailija
48/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne elatusmaksut pistää itkettämään. :(

Vierailija
49/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:57"]

Ei itkenyt, ainakaan minun nähden. En itkenyt minäkään. Miksi siinä itkemään pitäisi alkaa, maailman iloisin asia?!

[/quote]

[/quote]

Aika järjettömän kuuloista että ilosta itketään ??  Itse ainakin osaan kyllä iloita ihan kyynelehtimättä, olenkin tosin mies. Mutta, jos joku näkee minun kyynelehtivän ilosta saa huoleti alkaa kutsumaan neidiksi.

Vierailija
50/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"]

[/quote]

Ei normaalit miehet itkekään, ketjuun on sattunut enemmistö jotain vihervassarien ja nössöjen nörttien muijia provoilemaan suomalaisen miehen kustannuksella.
[/quote]
Mun mies itkee. Ja vielä aika useinkin. On tosi herkkä. MUTTA tarvittaessa kyllä vetäisi sulta hampaat kurkkuun jos tarve vaatisi. Ei kaikki herkät miehet ole kato mitään nössöjä nörttejä.

Vierailija
51/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:01"]

Kyllähän ne elatusmaksut pistää itkettämään. :(

[/quote]

Tuo on kyllä poikkeus joka tosimiehellekin sallitaan, silloin pääsee jo raavaaltakin karjulta parku kun lastenvalvoja tulostaa elatusmaksuehdotuksen koneltaan :) . Ja jos ei heti niin ainakin kotona pääsee jos erehtyy hätäpäissään papereihin nimen sutaisemaan sen kummemmin asiaa miettimättä.

Vierailija
52/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Aika järjettömän kuuloista että ilosta itketään ??  Itse ainakin osaan kyllä iloita ihan kyynelehtimättä, olenkin tosin mies. Mutta, jos joku näkee minun kyynelehtivän ilosta saa huoleti alkaa kutsumaan neidiksi.

[/quote]

Sinulla on pippelinkannakkeet tosi heikot jos itkemisen takia muutut omissa silmissäsi neidiksi. Varo ettet aivasta liian lujaa, ne saattaa irrota jo siitä "klonks". Ja sit sä olisit munaton mies eikä edes itkenyt sellainen!!! Mikä prospekti!

Vierailija
53/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"] Ei itkenyt, ainakaan minun nähden. En itkenyt minäkään. Miksi siinä itkemään pitäisi alkaa, maailman iloisin asia?! [/quote] Ei normaalit miehet itkekään, ketjuun on sattunut enemmistö jotain vihervassarien ja nössöjen nörttien muijia provoilemaan suomalaisen miehen kustannuksella. [/quote] Mun mies itkee. Ja vielä aika useinkin. On tosi herkkä. MUTTA tarvittaessa kyllä vetäisi sulta hampaat kurkkuun jos tarve vaatisi. Ei kaikki herkät miehet ole kato mitään nössöjä nörttejä.

[/quote]

Helppo sun on nimettömänä toisen lihaksilla (?) uhota, itse en paljoakaan laskisi kuvauksenmukaisen miehen varaan siellä nakkikiskan jonossa. Mitä siitä hampaidenlyönnistäkään tulee jos sattuu vaikka tunteellinen biisi kuulumaan lähimmän parkkipaikan autosta niin miehesi purskahtaa itkuun vaikka pitäisi alkaa leegoja koputtelemaan :D :D .

Vierailija
54/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä se neiti sinustakin löytyy kun vaikka autosi maalipintaan tulee pieni naarmu, voi voi kun ottaa kipeästi sydämestä asti kun rakkaimpaan kävi joku vahinko.

Vierailija
55/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"] Ei itkenyt, ainakaan minun nähden. En itkenyt minäkään. Miksi siinä itkemään pitäisi alkaa, maailman iloisin asia?! [/quote] Ei normaalit miehet itkekään, ketjuun on sattunut enemmistö jotain vihervassarien ja nössöjen nörttien muijia provoilemaan suomalaisen miehen kustannuksella. [/quote] Mun mies itkee. Ja vielä aika useinkin. On tosi herkkä. MUTTA tarvittaessa kyllä vetäisi sulta hampaat kurkkuun jos tarve vaatisi. Ei kaikki herkät miehet ole kato mitään nössöjä nörttejä.

[/quote]

Ei, mutta homoja ovat lähes kaikki.

Vierailija
56/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kyyneleen tirauttaa.

Vierailija
57/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Etkö ole koskaan itkenyt ilosta tai liikutuksesta?

Vierailija
58/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mikä keskustelu taas, ihan asiallinen aloitus niin jotkut elämäm koululaiset tulevat tänne uhoamaan puolisonsa/itsensä äijämäisyydestä. Vau, onnea vaan paljon, nyt voittekin palata takaisin salkkareitten ja protskupatukoiden ääreen.

Vierailija
59/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:05"]

[/quote]

Helppo sun on nimettömänä toisen lihaksilla (?) uhota, itse en paljoakaan laskisi kuvauksenmukaisen miehen varaan siellä nakkikiskan jonossa. Mitä siitä hampaidenlyönnistäkään tulee jos sattuu vaikka tunteellinen biisi kuulumaan lähimmän parkkipaikan autosta niin miehesi purskahtaa itkuun vaikka pitäisi alkaa leegoja koputtelemaan :D :D .
[/quote]
No sinä voit tulla kokeilemaan tuota vittuiluasi tuohon mun 190cm ja 90kg nössömieheeni niin katsotaan kuinka käy. Ja olet oikeassa, jos scorppareitten SLY siellä nakkikiskan jonossa jostain alkaa kuulumaan niin saattaahan tuo muutaman tipan tirauttaa siinä samalla kun pistelee sua turpaan. ;)

Vierailija
60/94 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ne raavaat tosimiehet hengailee vauvapalstalla kirjoittelemassa ja vieläpä näinkin herkästä aiheesta. Pitäisikö tässä uskoa, että joku tunteeton oikea äijä kuluttaisi aikaansa tälläisellä foorumilla?

Aika vahvasti se viittaa tunneköyhyyteen, lapsena koettuun vähättelyyn ja opetettuun hiemen malliin jossa mies ei itse. Kuienkin siellä sisällä asuu se pieni herkkä poika joka haluaisi tuntea ja tunnustaa omaavansa myös sen herkän puolen, mutta kun iskä opetti aikanaan, että mies ei itse ja mitä siihen kaveritkin sanoisivat jos tietäisivät miehen itkeneen, vaikka hekin ovat kaikki samassa veneessä.