Onko teidän miehet itkeneet synnärillä lapsen synnyttyä?
Uteliaisuudesta kysyn. Pitäis kohta lähteä synnärille. Mies 30v
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:44"]
Minun olisi naisena vaikea arvostaa miestäni jos alkaisi tuollaisessa tilanteesa kyynelehtimään. Lähiomaisen hautajaiset on tilanne jossa ymmärrän jos miehelläkin hieman silmät kostuu, muuten nou nou. Onneksi nykyinen mieheni onkin kulttuurista jossa miehet ovat vielä miehiä eikä sukupuolettomia nössöjä.
T.: tosimiehen vaimo
[/quote]
Oli porvoosta tai ei, mutta mä olen samaa mieltä. Oikeasti. Miehen pitää olla järkkymätön vuori, johon voi turvautua tilanteessa kuin tilanteessa. Järkkymätön vuori ei nyyhkyttele synnytyksessä, lapsen kevätjuhlissa, romanttista komediaa katsoessa jne.
[/quote]
Samaa mieltä, se vetää vaan kaljaa ja välillä sinua turpaan. Koskaan ei kiitä mistään, missään asiassa se ei auta sinua, on vaan järkkymätön vuori. Panee sinua silloin kun haluaa, huolimatta siitä, että haluatko sinä. Sinä passaat ja palvelet mukisematta, mies ei itke eikä anele, se on akkojen hommaa.
Mene sinäkin keskustelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa miehenä ja naisena olemisesta.
[/quote]
Mun mies on kyllä huomaavaisin ihminen mitä olemassa onkaan. Eikä juo kaljaa eikä vedä turpaan. Pahoitteluni, jos sulla on sellainen mies.
Siltikään se mun mies ei (onneksi) märise synnärillä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:18"]
Helvetti mikä keskustelu taas, ihan asiallinen aloitus niin jotkut elämäm koululaiset tulevat tänne uhoamaan puolisonsa/itsensä äijämäisyydestä. Vau, onnea vaan paljon, nyt voittekin palata takaisin salkkareitten ja protskupatukoiden ääreen.
[/quote]
Palaa vaan sinäkin sen neitimiehesi viereen ettei vaan satuta raukka itseään, ota pari nenäliinaa laukkuun jos elämä kolhii äijäparkaa liikaa .. :D . Ja tiristäkää vaikka pari onnenkyyneltä yhdessä jonkun mukavan asian puolesta. Ah, ihanan romanttista ja niin akateemista.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:05"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"] Ei itkenyt, ainakaan minun nähden. En itkenyt minäkään. Miksi siinä itkemään pitäisi alkaa, maailman iloisin asia?! [/quote] Ei normaalit miehet itkekään, ketjuun on sattunut enemmistö jotain vihervassarien ja nössöjen nörttien muijia provoilemaan suomalaisen miehen kustannuksella. [/quote] Mun mies itkee. Ja vielä aika useinkin. On tosi herkkä. MUTTA tarvittaessa kyllä vetäisi sulta hampaat kurkkuun jos tarve vaatisi. Ei kaikki herkät miehet ole kato mitään nössöjä nörttejä. [/quote] Helppo sun on nimettömänä toisen lihaksilla (?) uhota, itse en paljoakaan laskisi kuvauksenmukaisen miehen varaan siellä nakkikiskan jonossa. Mitä siitä hampaidenlyönnistäkään tulee jos sattuu vaikka tunteellinen biisi kuulumaan lähimmän parkkipaikan autosta niin miehesi purskahtaa itkuun vaikka pitäisi alkaa leegoja koputtelemaan :D :D . [/quote] No sinä voit tulla kokeilemaan tuota vittuiluasi tuohon mun 190cm ja 90kg nössömieheeni niin katsotaan kuinka käy. Ja olet oikeassa, jos scorppareitten SLY siellä nakkikiskan jonossa jostain alkaa kuulumaan niin saattaahan tuo muutaman tipan tirauttaa siinä samalla kun pistelee sua turpaan. ;)
[/quote]
Jessus kun pelottaa, oikein kunnon WT-uhoa ja rohkeutta anonyymipalstalla. Olis hauska nähdä mikä prinssinakkiruipelo siellä selkäsi takana oikeasti tärisisi.. Jo teinit tietää et mitä pidempi mies sen korkeemmalta putoo... menehän antaman vähän namia miehelle äläkä täällä uhoo joutavia.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:56"]
Uteliaisuudesta kysyn. Pitäis kohta lähteä synnärille. Mies 30v
[/quote]
Kyllä ne lapset on ennenkin maailmaan saatu ilman kyynelehtiviä miehiä synnytyssalissa. Lapsen siellä kuuluu itkeä eikä aikuisten. Nyt on kohdallasi kyllä jotain pahasti pielessä jos luulet että sinne ollaan itkemään menossa?
[/quote]
Enpä minä ole itkemään menossa, minulta on usein vain naispuoliset kysyneet itkinkö lapsen syntyessä. En itkenyt enkä varmasti nytkään. Kysyin vaan että kuinka yleistä mahtaa olla että ilonkyyneleitä tulee. Mies 30v
[/quote]
Oikea asenne sinulla. Se on ihan marginaalijoukko miehistä jotka itkee synnytyssalissa tai yleensä muuallakaan julkisesti. Kertoo paljon (eikä hyvää) näiden kyselijänaisten omista miehistä ja olisivat mielissään jos saisivat muidenkin miehet tiputettua samaan häpeälliseen parkujien kastiin. Onhan se noloa jos oma mies paljastuukin itkua tyrskähteleväksi neidiksi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:23"]
Täällä ne raavaat tosimiehet hengailee vauvapalstalla kirjoittelemassa ja vieläpä näinkin herkästä aiheesta. Pitäisikö tässä uskoa, että joku tunteeton oikea äijä kuluttaisi aikaansa tälläisellä foorumilla?
Aika vahvasti se viittaa tunneköyhyyteen, lapsena koettuun vähättelyyn ja opetettuun hiemen malliin jossa mies ei itse. Kuienkin siellä sisällä asuu se pieni herkkä poika joka haluaisi tuntea ja tunnustaa omaavansa myös sen herkän puolen, mutta kun iskä opetti aikanaan, että mies ei itse ja mitä siihen kaveritkin sanoisivat jos tietäisivät miehen itkeneen, vaikka hekin ovat kaikki samassa veneessä.
[/quote]
Hämmensitkö keittiössä puuroa samalla kun loit tämän viiltävän terävän analyysin kirjoittajista?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:26"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:52"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:48"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:44"] Minun olisi naisena vaikea arvostaa miestäni jos alkaisi tuollaisessa tilanteesa kyynelehtimään. Lähiomaisen hautajaiset on tilanne jossa ymmärrän jos miehelläkin hieman silmät kostuu, muuten nou nou. Onneksi nykyinen mieheni onkin kulttuurista jossa miehet ovat vielä miehiä eikä sukupuolettomia nössöjä.
T.: tosimiehen vaimo [/quote] Oli porvoosta tai ei, mutta mä olen samaa mieltä. Oikeasti. Miehen pitää olla järkkymätön vuori, johon voi turvautua tilanteessa kuin tilanteessa. Järkkymätön vuori ei nyyhkyttele synnytyksessä, lapsen kevätjuhlissa, romanttista komediaa katsoessa jne. [/quote] Samaa mieltä, se vetää vaan kaljaa ja välillä sinua turpaan. Koskaan ei kiitä mistään, missään asiassa se ei auta sinua, on vaan järkkymätön vuori. Panee sinua silloin kun haluaa, huolimatta siitä, että haluatko sinä. Sinä passaat ja palvelet mukisematta, mies ei itke eikä anele, se on akkojen hommaa. Mene sinäkin keskustelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa miehenä ja naisena olemisesta. [/quote] Mun mies on kyllä huomaavaisin ihminen mitä olemassa onkaan. Eikä juo kaljaa eikä vedä turpaan. Pahoitteluni, jos sulla on sellainen mies. Siltikään se mun mies ei (onneksi) märise synnärillä. [/quote] Niin mitä sitten? Mikä vittu suakin saatana siinä niin riepoo jos muiden miehet itkee? Oletko kateellinen? En mä nyt muuta keksi. Painu nyt helvettiin pilaamasta tätä ketjua. -ohis [/quote] Ai, mua riepoo ihan toisten miehet. :D Mä nyt vaan vastasin tähän ketjuun kuten muutkin. Sorry jos meni noin kovasti tunteisiin. :D Oot huvittava. En voi lakata nauramasta. :D [/quote] Teinipelle.
[/quote]
:) Nääh. Liian vanha sellaiseksi.
On. Ja myöhemminkin lasta ihaillessaan. Tietenkin menet. Se on niin koskettavaa. Uusi elämä.
Jopas tuosta viattomasta kysymyksestä ketju kehkeytyi.
kyllä lapsesta saa liikuttua. Saa liikuttua muutenkin. Niin miehet kuin naiset. Itku kuuluu meidän repertuaariin. Kai sitä käyttääkin saa. Sallitumpaa on huutaa??? Nauraa??? Itkuuni os sallittu. Siinä on myös voimaa. Se on yksi ilmaisutapa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:33"]Häpeän suomalaisen miehen puolesta jos puoletkaan näistä nyyhkyjutuista on totta. En enää ihmettele miksi tälläkin palstalla niin paljon puhutaan halveksivaan sävyyn suomen miehistä! Miten miehet kuvittelevat naisen voivan arvostaa tuollaisia nyyhkijöitä oikeasti vaikka muuta saattavat äänen puhuakin.
Taitaisi sittenkin olla kulttuurinrikastus ainoa pelastuksemme, suomesta on oikeat miehet käymässä vähiin. Toivon hartaasti että nämä itkukertomukset olisivat provoja suomalaisista miehistä vaan ikävä kyllä lienevät totta :( .
[/quote]
Mitä vittua?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:22"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:05"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"] Ei itkenyt, ainakaan minun nähden. En itkenyt minäkään. Miksi siinä itkemään pitäisi alkaa, maailman iloisin asia?! [/quote] Ei normaalit miehet itkekään, ketjuun on sattunut enemmistö jotain vihervassarien ja nössöjen nörttien muijia provoilemaan suomalaisen miehen kustannuksella. [/quote] Mun mies itkee. Ja vielä aika useinkin. On tosi herkkä. MUTTA tarvittaessa kyllä vetäisi sulta hampaat kurkkuun jos tarve vaatisi. Ei kaikki herkät miehet ole kato mitään nössöjä nörttejä. [/quote] Helppo sun on nimettömänä toisen lihaksilla (?) uhota, itse en paljoakaan laskisi kuvauksenmukaisen miehen varaan siellä nakkikiskan jonossa. Mitä siitä hampaidenlyönnistäkään tulee jos sattuu vaikka tunteellinen biisi kuulumaan lähimmän parkkipaikan autosta niin miehesi purskahtaa itkuun vaikka pitäisi alkaa leegoja koputtelemaan :D :D . [/quote] No sinä voit tulla kokeilemaan tuota vittuiluasi tuohon mun 190cm ja 90kg nössömieheeni niin katsotaan kuinka käy. Ja olet oikeassa, jos scorppareitten SLY siellä nakkikiskan jonossa jostain alkaa kuulumaan niin saattaahan tuo muutaman tipan tirauttaa siinä samalla kun pistelee sua turpaan. ;) [/quote] Jessus kun pelottaa, oikein kunnon WT-uhoa ja rohkeutta anonyymipalstalla. Olis hauska nähdä mikä prinssinakkiruipelo siellä selkäsi takana oikeasti tärisisi.. Jo teinit tietää et mitä pidempi mies sen korkeemmalta putoo... menehän antaman vähän namia miehelle äläkä täällä uhoo joutavia. [/quote] Mikäs hukkapätkä se siellä huutelee. Meinasitko niillä tynkäkäsilläsi miten saada mieheni tipahtamaan? :'D
[/quote]
Pissaliisa uhoo ja jonnet pullistelee :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:33"]Häpeän suomalaisen miehen puolesta jos puoletkaan näistä nyyhkyjutuista on totta. En enää ihmettele miksi tälläkin palstalla niin paljon puhutaan halveksivaan sävyyn suomen miehistä! Miten miehet kuvittelevat naisen voivan arvostaa tuollaisia nyyhkijöitä oikeasti vaikka muuta saattavat äänen puhuakin.
Taitaisi sittenkin olla kulttuurinrikastus ainoa pelastuksemme, suomesta on oikeat miehet käymässä vähiin. Toivon hartaasti että nämä itkukertomukset olisivat provoja suomalaisista miehistä vaan ikävä kyllä lienevät totta :( . [/quote] Mitä vittua?
[/quote]
Ole hyvä ;) :
Ei itkenyt, vaan hymyili kestohymyä ja soitteli kaikille tutuille ylpeänä iskänä. Ihmiset reagoi eri tavalla, ei mun mies mikään tunnekylmä ole. Minä puolestani vollotin helpotuksesta, onnesta ja ihmeestä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:41"]
Kyllä! Tyttö syntyi lauantaina ja tänään päästään kotiin. :)
[/quote]
Onneksi olkoon!! Minä tulen aina niin imeläksi (vaikka sen yritänkin kätkeä) kun jollakin on tämän osaston uutisia. Oman lapsen saaminen on kyllä sellainen asia, ettei ole sitä vaaraa että tunnereaktiot loppuisivat kesken!
Ei itkenyt vaan oli enemmänkin helpottunut kun kaikki oli ohi ja kaikki oli ok. Aika järkyttyneen oloinen oli koska oli jotenkin luullut että se vauva syntyy "helpommin". Meillä oli perhehuone ja synnytyksen jälkeen mies ja vauva vaan nukkui ja nukkui...
Silmät kostui ja kotona oli vollottanut onnesta. Minä olin niin lääkkeissä, etten itkenyt. Olin vain yhtä hymyä ja onnellinen. Synnytyksen aikana vauvan sydänäänet laskivat ja oli jännitysmomenttinsa selviääkö hän hengissä. Olisi ollut outoa, jos mies ei olisi reagoinut mitenkään.