Nainen vielä 20-vuotiaana neitsyt - paha juttu?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi seksuaalinen mutta vasta 20 vuotiaana harrastin ekaa kertaa seksiä. Mua alkoi hävettää olla neitsyt varsinkin kun mun odotetaan olevan tosi kokenut kun olen kaunis. Musta vaan ei kukaan ollut koskaan kiinnostunut niin piti ottaa vaan joku että pääsee siitä eroon. Minkäs teet kun ei vaan tunne himoa juuri keneenkään ja päinvastoin. Itsetyydytän kyllä paljon. Eipä mun mielestä se ole niin iso asia olla neitsyt tuossa iässä nyt kun jälkikäteen ajattelee mutta valitettavasti vienti vaan koko ajan vähenee...
Otitko Lidlin hyllyltä vai s-marketin kylmäkaapista vai ehkä kuitenkin k-marketin palvelutiskiltä?
Olihan tämä vähänasiaton kysymys joo. Mutta itseäni närästää se, että sitä me tuostaa vaan tuosta vain ottamaan edes sen jonkun voidakseen päästäkseen neitsyydestään eroon... - Siis ainakaan, jos edes hieman itsesuojeliuvaistoa tallella.
No johan mä selitin tossa miksi minä tein niin. Oli vaan pakko ottaa joku kun ei kukaan kiinnostu musta takaisin josta itse tykkään. Pakko se nyt vaan oli. Muahan pidettäis ihan sairaana jos oisin yli 20 vuotias kaunis neitsyt. Tiedätkö itse miltä tuntuu kun kukaan ei tykkää muuta kuin hätävarana?
Mihin tuo kokemus nyt sitten vaikutti? Saiko se sua kunnioittamaan itseäsi enemmän, tai joku muu kunnioittaa sua nyt enemmän kun et ole enää neitsyt?
Kuulostaa siltä että et oikein rakasta ja arvosta itseäsi. Vaikea kenenkään muunkaan arvostaa jos mietit itsesi jonkun muun mahdollisten ajatusten kautta. Eikä kukaan fiksu pidä 20-vuotiasta neitsyttä sairaana. Jos sulla on sellaisia kavereita niin suosittelen vaihtamaan kaveriporukkaa.
Koin ainakin että valtava taakka putosi harteiltani vaikka kokemus ei ollut hyvä. Miesten kanssa ei senkään jälkeen ole onnistunut. Samaa pas kaa yhä. Ei vaan ole helppoa olla äärettömän epäsuosittu nainen kun kaikki ilkkuu. Yhäkin, tiedätkö sinä miltä tuntuu olla epähaluttu?
Siis mistä ilkkuvat? Enää eivät ainakaan neitsyydestäsi...
Tiedän, ei minua tai ketään muutakaan kaikki halua. Olen siis kokenut myös olevani epähaluttu. Kaikenlisäksi en ole kovin kaunis, mutta silti itsetuntoni on aina ollut aika korkea. En ole jäänyt itkemään pakkeja vaan jatkanut matkaa. Se oikea löytyikin kun olin 25-vuotias, silloin vasta menin sänkyyn.
Neitsyys ei ole koskaan ole ollut mikään ongelma, sehän on vain seurausta omasta rakkaasta elämästäni ja osin omista valinnoistani. Surullista jos ei voi iloita elämästään, oli sitten neitsyt tai ei.
Lähinnä siitä ilkkuivat kun olen niin epäsuosittu. Kavereita lähestyttiin baareissa ja heti noin vaan pääsivät parisuhteisiin ja minulle vaan nirpisteltiin nokkaa. Kyllä se väkisinkin alkaa ottaa itsetunnon päälle varsinkin kun en ole ylipainoinen tai ruma. Kaikki jotenkin olettavat että mulla on ihan hirveesti vientiä ja kun totuus on toinen niin alkavat miettiä mikäköhän se syy on miksi kukaan ei kiinnostu. Mulle jotenkin toi 20 vuoden rajapyykki oli tosi vaikea kun en vielä siihenkään mennessä ollut seurustellut. Lisäksi paineita lisäsi lähipiirin jatkuvat kyselyt.
Ei siinä ole mitään noloa. Oletko yliopisto-opiskelija? Jos olet, ei ihme ettet ole vielä päätynyt sänkyyn kenenkään kanssa. Opiskelu vie aikaa ja se on ihan ymmärrettävää. Älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi seksuaalinen mutta vasta 20 vuotiaana harrastin ekaa kertaa seksiä. Mua alkoi hävettää olla neitsyt varsinkin kun mun odotetaan olevan tosi kokenut kun olen kaunis. Musta vaan ei kukaan ollut koskaan kiinnostunut niin piti ottaa vaan joku että pääsee siitä eroon. Minkäs teet kun ei vaan tunne himoa juuri keneenkään ja päinvastoin. Itsetyydytän kyllä paljon. Eipä mun mielestä se ole niin iso asia olla neitsyt tuossa iässä nyt kun jälkikäteen ajattelee mutta valitettavasti vienti vaan koko ajan vähenee...
Otitko Lidlin hyllyltä vai s-marketin kylmäkaapista vai ehkä kuitenkin k-marketin palvelutiskiltä?
Olihan tämä vähänasiaton kysymys joo. Mutta itseäni närästää se, että sitä me tuostaa vaan tuosta vain ottamaan edes sen jonkun voidakseen päästäkseen neitsyydestään eroon... - Siis ainakaan, jos edes hieman itsesuojeliuvaistoa tallella.
No johan mä selitin tossa miksi minä tein niin. Oli vaan pakko ottaa joku kun ei kukaan kiinnostu musta takaisin josta itse tykkään. Pakko se nyt vaan oli. Muahan pidettäis ihan sairaana jos oisin yli 20 vuotias kaunis neitsyt. Tiedätkö itse miltä tuntuu kun kukaan ei tykkää muuta kuin hätävarana?
Mihin tuo kokemus nyt sitten vaikutti? Saiko se sua kunnioittamaan itseäsi enemmän, tai joku muu kunnioittaa sua nyt enemmän kun et ole enää neitsyt?
Kuulostaa siltä että et oikein rakasta ja arvosta itseäsi. Vaikea kenenkään muunkaan arvostaa jos mietit itsesi jonkun muun mahdollisten ajatusten kautta. Eikä kukaan fiksu pidä 20-vuotiasta neitsyttä sairaana. Jos sulla on sellaisia kavereita niin suosittelen vaihtamaan kaveriporukkaa.
Koin ainakin että valtava taakka putosi harteiltani vaikka kokemus ei ollut hyvä. Miesten kanssa ei senkään jälkeen ole onnistunut. Samaa pas kaa yhä. Ei vaan ole helppoa olla äärettömän epäsuosittu nainen kun kaikki ilkkuu. Yhäkin, tiedätkö sinä miltä tuntuu olla epähaluttu?
Siis mistä ilkkuvat? Enää eivät ainakaan neitsyydestäsi...
Tiedän, ei minua tai ketään muutakaan kaikki halua. Olen siis kokenut myös olevani epähaluttu. Kaikenlisäksi en ole kovin kaunis, mutta silti itsetuntoni on aina ollut aika korkea. En ole jäänyt itkemään pakkeja vaan jatkanut matkaa. Se oikea löytyikin kun olin 25-vuotias, silloin vasta menin sänkyyn.
Neitsyys ei ole koskaan ole ollut mikään ongelma, sehän on vain seurausta omasta rakkaasta elämästäni ja osin omista valinnoistani. Surullista jos ei voi iloita elämästään, oli sitten neitsyt tai ei.
Lähinnä siitä ilkkuivat kun olen niin epäsuosittu. Kavereita lähestyttiin baareissa ja heti noin vaan pääsivät parisuhteisiin ja minulle vaan nirpisteltiin nokkaa. Kyllä se väkisinkin alkaa ottaa itsetunnon päälle varsinkin kun en ole ylipainoinen tai ruma. Kaikki jotenkin olettavat että mulla on ihan hirveesti vientiä ja kun totuus on toinen niin alkavat miettiä mikäköhän se syy on miksi kukaan ei kiinnostu. Mulle jotenkin toi 20 vuoden rajapyykki oli tosi vaikea kun en vielä siihenkään mennessä ollut seurustellut. Lisäksi paineita lisäsi lähipiirin jatkuvat kyselyt.
Ok. Kuulostaa siltä, että sulla on ihan tosi tyhmät kaverit. Oikea kaveri ei nirppistele nokkaansa ystävälle. Plus ei joku seurustelu ole mikään meriitti. Taitaa sun kavereillas nyt olla se huono itsetunto kun pönkittävät jollain käsipuolessa olevalla. Oletuksista ei tarvitse piitata, niillä ei ole mitään merkitystä.
Tsemppiä ap, aloita etsimällä mukavia ihmisiä ympärillesi =)
Seksi ja seksuaalisuus ovat aivan järjettömän suuressa asemassa nykyisin. Aivan kuin maapallolla ei olisi mitään muuta asiaa kuin seksi. Todella kyllästyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.
Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia.
Aina jaksaa ihmetyttää tällaiset yleistykset ja mietin mitä tällaisen kirjoittajan motiivi oikein on. No ei siinä mitään, anna mennä vaan.
Ei vaadi ihmeellistä päättelykykyä, tai motiiveja tajuta, että jos seksi ei kiinnosta, sitä ei harrasta. Jossain kohtaa ketjussa joku kirjoittikin, että kokeili seksiä vasta 28-vuotiaana ja on sittemmin todennut olevansa aseksuaali. Kun hormonit rupeavat hyrräämään, seksi alkaa kiinnostaa ja tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. Jos näin ei käy, oletus on, että haluja hommaan ei juurikaan ole.
Eli sun mielestä seksin harrastamattomuus tarkoittaa automaattisesti sitä, ettei olisi haluja? Mitään muita syitä ei tietenkään voi olla? Olisipa maailma noin yksinkertainen.
Olen eri, mutta minusta seksin harrastamattomuus tarkoittaa jotakin kolmesta asiasta. Ihminen ei ole kovin seksuaalinen, ihmisellä on ahdas ja vanhoillinen seksuaalimoraali tai ihminen ei ole kelvannut kenellekään. Jälkimmäinen yleisempää miehillä kuin naisilla. Ja itseasiassa seksuaalisen ihmisen silmissä kahdella ensimmäisellä ei ole loppupeleissä kovinkaan paljon eroa. Mutta yhdessäkään näistä ei ole mitään pahaa! En vaan tajua tätä pakkomielteistä tarvetta tulla näihin ketjuihin mainostamaan itseään kiihkeänä seksipetona vaikka on itse valinnut olla harrastamatta seksiä. Siis miksi? Vähän kuin kasvissyöjä kokisi tarvetta kehua itseään kovaksi pekoninsyöjäksi. Joku syyhän siihen pidättäytymiseen on ja se on ihan okei. Miksi pitää todistella olevansa jotain mitä ei ole?
Parasta ennen päivä on vasta kolmekymppisenä. Viimeinen käyttöpäivä on yksilöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään noloa. Oletko yliopisto-opiskelija? Jos olet, ei ihme ettet ole vielä päätynyt sänkyyn kenenkään kanssa. Opiskelu vie aikaa ja se on ihan ymmärrettävää. Älä huoli.
Tämä. Jos oot yliopistossa, keskity vaan rauhassa niihin opintoihin.
Niin minäkin olen, mutta en sitä häpeä millään lailla. Itsekin pärjää mainiosti ja elämä on oikein tyydyttävää ilman miestäkin. Luonnollisesti toivoisin kumppania, mutta vain sellaista, josta oikeasti tykkään ja vastavuoroisesti hän minusta. Pelkän seksin takia en kenen tahansa matkaan lähde.
Ja 20-vuotias on todellakin pelkkä tyttönen. Ei ole vielä kiire mihinkään, vaikka tietysti se siltä siinä vaiheessa tuntuukin. Pidä itsetunto ja -arvostus korkealla ja opettele tuntemaan kunnolla itsesi, niin tiedät mistä tykkäät, kunhan se sopiva kaveri petipuuhiin löytyy. Et jää pelkäksi objektiksi toisen käsiin.