Nainen vielä 20-vuotiaana neitsyt - paha juttu?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehille kelpaa neitsyt tyttö, usko pois.
Pervot ehkä ajattelee näin. Tämmöinen normaali aikuinen mies kyllä haluaa että nainen ehkä tietää mitä tekee. Ja mielestäni tärkeämpää on odotella ihmistä joka oikeasti välittää sinusta. Eka kerta on aina räpiköintiä, paras että molemmat ovat räpiköimässä ja tärkeintä sillä hetkellä on että toinen välittää sinusta. Ekaa kertaa ei saa ikinä takaisin ja vaikka se on sähläämistä, etkö mielummin ole jonkun kanssa joka välittää sinusta? Ja nämä "tosimiehet" jotka kertovat tarinoita, eivät vieläkään osaa tyydyttää naista. Jos osaisivat, niin eivät sanoisi "Kyllä miehille kelpaa neitsyt tyttö".
No höh, ei missään nimessä ole mitään mitä pitäisi hävetä. Tuossa iässä pienetkin ajanjaksot toki tuntuu isoilta, mutta näin keski-ikäisen silmin 20 vuotias on vielä tyttö.
Itse olen tuplasti tuon ikäinen ja neitsyt ja häpeän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietit tuollaisia? Olisit ylpeä itsestäsi.
Tänä päivänä suurempi ylpeyden aihe on kokemus. Mitä enemmän seksikumppaneita, sitä paremmat taidot ja sitä halutumpi kumppani.
Olin itse neitsyt n. 28 vuotiaaksi asti eikä elämä ole senkään jälkeen muuttunut yhtään miksikään.
Kaksi kertaa olen eloni aikana "seurustellut" ja siinäpä se. Nykyään olen aseksuaalinen ihminen ja odotan kumppania, jolta mm. sosiaalisen paineen ja ulkönäkökeskeisyyden sijaan löytyisi juurikin ne _aivot_.
Mä oon tosi seksuaalinen mutta vasta 20 vuotiaana harrastin ekaa kertaa seksiä. Mua alkoi hävettää olla neitsyt varsinkin kun mun odotetaan olevan tosi kokenut kun olen kaunis. Musta vaan ei kukaan ollut koskaan kiinnostunut niin piti ottaa vaan joku että pääsee siitä eroon. Minkäs teet kun ei vaan tunne himoa juuri keneenkään ja päinvastoin. Itsetyydytän kyllä paljon. Eipä mun mielestä se ole niin iso asia olla neitsyt tuossa iässä nyt kun jälkikäteen ajattelee mutta valitettavasti vienti vaan koko ajan vähenee...
Kiitos kaikille jotka vastas asiallisesti :)
Ap
Huokaus. 20 vuotiaana tuskin olin edes pitänyt vastakkaista sukupuolta kädestä ja ai saanut halata...
En ymmärrä sitäkään miksi pitäisi olla ylpeä itsestään kun pysyy neitsyenä pitkään. Jokainen aloittaa seksielämänsä sitten kun pystyy ja haluaa.
Ihan yhtä fine on aloittaa se jo varhaisemmassa nuoruudessaankin kuin myöhemminkin. Ketä se edes kiinnostaa ja kelle kuuluu kenenkin seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää plussaa 👍
Miten se on plussaa tai miinusta? Aika lapsellinen ajatusmaailma sulla.
Ei oo noloa mutta ei oo noloa olla 20v ja kokenutkaan.
On hyvä juttu kun nainen nolostelee eri asioita. Miehet innostuvat nolostelevasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä juttu kun nainen nolostelee eri asioita. Miehet innostuvat nolostelevasta naisesta.
Totta, mutta se ei ole hyvä, jos se rajoittaa naisen elämää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on missään muodossa hyvä asia nolostella naisena mitään?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.
Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia.
Aina jaksaa ihmetyttää tällaiset yleistykset ja mietin mitä tällaisen kirjoittajan motiivi oikein on. No ei siinä mitään, anna mennä vaan.
Ei vaadi ihmeellistä päättelykykyä, tai motiiveja tajuta, että jos seksi ei kiinnosta, sitä ei harrasta. Jossain kohtaa ketjussa joku kirjoittikin, että kokeili seksiä vasta 28-vuotiaana ja on sittemmin todennut olevansa aseksuaali. Kun hormonit rupeavat hyrräämään, seksi alkaa kiinnostaa ja tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. Jos näin ei käy, oletus on, että haluja hommaan ei juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.
Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia.
Aina jaksaa ihmetyttää tällaiset yleistykset ja mietin mitä tällaisen kirjoittajan motiivi oikein on. No ei siinä mitään, anna mennä vaan.
Ei vaadi ihmeellistä päättelykykyä, tai motiiveja tajuta, että jos seksi ei kiinnosta, sitä ei harrasta. Jossain kohtaa ketjussa joku kirjoittikin, että kokeili seksiä vasta 28-vuotiaana ja on sittemmin todennut olevansa aseksuaali. Kun hormonit rupeavat hyrräämään, seksi alkaa kiinnostaa ja tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. Jos näin ei käy, oletus on, että haluja hommaan ei juurikaan ole.
Eli sun mielestä seksin harrastamattomuus tarkoittaa automaattisesti sitä, ettei olisi haluja? Mitään muita syitä ei tietenkään voi olla? Olisipa maailma noin yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitäkään miksi pitäisi olla ylpeä itsestään kun pysyy neitsyenä pitkään. Jokainen aloittaa seksielämänsä sitten kun pystyy ja haluaa.
Ihan yhtä fine on aloittaa se jo varhaisemmassa nuoruudessaankin kuin myöhemminkin. Ketä se edes kiinnostaa ja kelle kuuluu kenenkin seksielämä.
Ymmärtäisit ehkä paremmin, jos olisit itse elänyt (vähän) vanhemmaksi ilman kokemusta seksistä, kumppanin kanssa. - Jokainen tolkun ihminen ymmärtää, että seksin saaminen edellyttää molempien suostumusta.
Mutta kun on jo ennättänyt vanhemmaksi sanotaanko vaikka nyt 40 vuotiaaksi asti ilman kokemusta seksistä, niin voin vakuuttaa että sitä saattaa olla sekä toisaalta ylpeä siitä että on vielä neitsyys/ poikuus tallella mutta myös kokea/ saattanut kokea syviä itseinhon tunteita ja jolloin on saattanut ennättää mielessä käydä, että haluaisi saada seksiä "vaikka väksin", mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.
- No. Esimerkiksi itse olen iloinen siitä, että olen voinut pitää pääni ja olla ostamatta tai yrittämättä ostaa seksiä "alan ammattilaiselta" tai keneltäkään muultakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on missään muodossa hyvä asia nolostella naisena mitään?:D
Miehet pitää punastumista puoleensavetävänä, eipä siinä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi seksuaalinen mutta vasta 20 vuotiaana harrastin ekaa kertaa seksiä. Mua alkoi hävettää olla neitsyt varsinkin kun mun odotetaan olevan tosi kokenut kun olen kaunis. Musta vaan ei kukaan ollut koskaan kiinnostunut niin piti ottaa vaan joku että pääsee siitä eroon. Minkäs teet kun ei vaan tunne himoa juuri keneenkään ja päinvastoin. Itsetyydytän kyllä paljon. Eipä mun mielestä se ole niin iso asia olla neitsyt tuossa iässä nyt kun jälkikäteen ajattelee mutta valitettavasti vienti vaan koko ajan vähenee...
Otitko Lidlin hyllyltä vai s-marketin kylmäkaapista vai ehkä kuitenkin k-marketin palvelutiskiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Sama henkilö laittaa poikalapsi aloituksia ja haluaisi hirt tää Päivi Räsäsen!
Yleensähän naisilla neitsyys nähdään plussana ja miehissä valitettavasti hälytysmerkkinä. Kunpa tämä muuttuisi, jokaisen tulisi saada harrastaa tai olla harrastamatta seksiä silloin kun tuntuu. Jos ei halua ollenkaan niin sekin on yhtä ok.