Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen vielä 20-vuotiaana neitsyt - paha juttu?

Vierailija
28.01.2022 |

.

Nainen vielä 20-vuotiaana neitsyt - paha juttu?

Vaihtoehdot

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh, ei missään nimessä ole mitään mitä pitäisi hävetä. Tuossa iässä pienetkin ajanjaksot toki tuntuu isoilta, mutta näin keski-ikäisen silmin 20 vuotias on vielä tyttö.

Itse olen tuplasti tuon ikäinen ja neitsyt ja häpeän sitä.

Älä häpeä, ei kannata. Sinullakin vielä aikaa. Seksistä tehty valtava juttu mutta se on ihan samalainen ruumiintoiminto kuin kakalla käynti tai pissaus, tuntuu sen hetken hyvältä mutta sitä ei kannata jonkun muun vuoksi tehdä kuin itsensä vuoksi.

Jos ei tarvi mennä pissalle niin ei tarvi, ihan sama nnoille muille vessaan jonottaville. 

Olen tuollainen panomies, yli 200 kinkkua pantuna eikä mitään negatiivisia ajatuksia kenestäkään mutta ymmärrän aivann hyvin että kaikkia ei tuollainen kiinnosta. Seksi ylimainostettu, usein olen paneskellut vain siksi että aamulla olisi henkistä yhteyttä. 

Haluaisin autoseksuaalisen naisen, itsellenikin seksuaalisuus omakohtaista ja melkolailla nähtyä muiden kanssa.

Lisäksi vielä, jos olet vaikka tyydyttänyt itseäsi niin olet jo mielessäsi rakastellut ja neitsyytesi on mennyttä, usko pois, itsekseen se tuntuu paremmalta pelkästää fyysisesti ja tuota varsinaista yhteyttä voit kokea vaikka jotain asiaa koulussa tai työssä tai harrastuksessasi yhdessä jonkun kanssa miettien!

Vierailija
42/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi seksuaalinen mutta vasta 20 vuotiaana harrastin ekaa kertaa seksiä. Mua alkoi hävettää olla neitsyt varsinkin kun mun odotetaan olevan tosi kokenut kun olen kaunis. Musta vaan ei kukaan ollut koskaan kiinnostunut niin piti ottaa vaan joku että pääsee siitä eroon. Minkäs teet kun ei vaan tunne himoa juuri keneenkään ja päinvastoin. Itsetyydytän kyllä paljon. Eipä mun mielestä se ole niin iso asia olla neitsyt tuossa iässä nyt kun jälkikäteen ajattelee mutta valitettavasti vienti vaan koko ajan vähenee...

Otitko Lidlin hyllyltä vai s-marketin kylmäkaapista vai ehkä kuitenkin k-marketin palvelutiskiltä?

Olihan tämä vähänasiaton kysymys joo. Mutta itseäni närästää se, että sitä me tuostaa vaan tuosta vain ottamaan edes sen jonkun voidakseen päästäkseen neitsyydestään eroon... - Siis ainakaan, jos edes hieman itsesuojeliuvaistoa tallella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika erikoista. Vaikuttaa väkisinkin siltä, että olet tehnyt seksin harrastamisesta aivan liian suuren numeron. Paneminen on nautinto ja mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan.

Monella koululaisella on prioriteetit ja tavoitteet vähän korkeammalla kuin vain "nautinto" ;)

Tutkimusten mukaan akateemisesti suuntautuneet menevät sänkyyn amislaisia myöhemmin, koska opiskelu vie aikaa mm. mahdolliselta seurustelulta. 

Vierailija
44/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 20-vuotias neitsythän on hyvä juttu. Huono juttu on se, jos 15-vuotiaalla on on ollut 50 miestä, näitäkin on.

Vierailija
45/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata maata väkisin, jos ei haluta.

Haluttaakin voi, mutta ei kenenkä tahansa kanssa.

Vierailija
46/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitäkään miksi pitäisi olla ylpeä itsestään kun pysyy neitsyenä pitkään. Jokainen aloittaa seksielämänsä sitten kun pystyy ja haluaa.

Ihan yhtä fine on aloittaa se jo varhaisemmassa nuoruudessaankin kuin myöhemminkin. Ketä se edes kiinnostaa ja kelle kuuluu kenenkin seksielämä.

Ymmärtäisit ehkä paremmin, jos olisit itse elänyt (vähän) vanhemmaksi ilman kokemusta seksistä, kumppanin kanssa. - Jokainen tolkun ihminen ymmärtää, että seksin saaminen edellyttää molempien suostumusta.

Mutta kun on jo ennättänyt vanhemmaksi sanotaanko vaikka nyt 40 vuotiaaksi asti ilman kokemusta seksistä, niin voin vakuuttaa että sitä saattaa olla sekä toisaalta ylpeä siitä että on vielä neitsyys/ poikuus tallella mutta myös kokea/ saattanut kokea syviä itseinhon tunteita ja jolloin on saattanut ennättää mielessä käydä, että haluaisi saada seksiä "vaikka väksin", mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.

- No.  Esimerkiksi itse olen iloinen siitä, että olen voinut pitää pääni ja olla ostamatta tai yrittämättä ostaa seksiä "alan ammattilaiselta" tai keneltäkään muultakaan.

Siis jos seksi tai seksittömyys on noin iso juttu niin satasen maksaa suurinpiirtein tunti seksiä ammattilaisen kanssa.

Näille aikuisneitsyille jotka asiasta ovat huolissaan suosittelisin ammattilaista. Se ei ole kummempi teko kuin hiustenleikkaus tai lääkärin tekemä polvileikkaus vaikka, ammattilainen koskee kehoa tarvittavalla tavalla.

Usein ammattilaiset vielä hyvin viehättäviä ulkoisesti joten sekin ok ja kerran kokeiltuaan lähtee ne kamalimmat estot ja saattaa helpommin löytyä kumppanikin.

Vierailija
47/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika erikoista. Vaikuttaa väkisinkin siltä, että olet tehnyt seksin harrastamisesta aivan liian suuren numeron. Paneminen on nautinto ja mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan.

Sinulle kelpaa kuka vain?

Vierailija
48/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.

Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia. 

Kaikki ei mene ja elä libidonsa mukaan. Mulla oli kovat halut, mutta myös se ajatus, että menen vain rakkaudesta sänkyyn. Onneksi on oma käsikin :)

Vierailija
49/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän naisilla neitsyys nähdään plussana ja miehissä valitettavasti hälytysmerkkinä. Kunpa tämä muuttuisi, jokaisen tulisi saada harrastaa tai olla harrastamatta seksiä silloin kun tuntuu. Jos ei halua ollenkaan niin sekin on yhtä ok.

Kiitos. - Loist ja annoit toivoa ja hyvää mieltä yhdelle kokemattomalle miehelle. - Ei tämä "kokemattomuuteni" ole merkki vakamuksestani tai mikään erityinen ansio ole ja tai kunnia asia ole mutta sen sijaan se on toisinaan tuntunut aika kipeältä ja riipaisevalta.  Mutta enemmän kuin nimenomaisesti seksiä huomaan kaipaavani läheisyyttä ja hellyyttä; kosketusta ja vallan erityisesti sitä, että saattaiisi jakaa asioita ja ilmiöitä jne yhdessä Sen toisen, yhden ja erityisen kanssa. 

Vierailija
50/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi seksuaalinen mutta vasta 20 vuotiaana harrastin ekaa kertaa seksiä. Mua alkoi hävettää olla neitsyt varsinkin kun mun odotetaan olevan tosi kokenut kun olen kaunis. Musta vaan ei kukaan ollut koskaan kiinnostunut niin piti ottaa vaan joku että pääsee siitä eroon. Minkäs teet kun ei vaan tunne himoa juuri keneenkään ja päinvastoin. Itsetyydytän kyllä paljon. Eipä mun mielestä se ole niin iso asia olla neitsyt tuossa iässä nyt kun jälkikäteen ajattelee mutta valitettavasti vienti vaan koko ajan vähenee...

Otitko Lidlin hyllyltä vai s-marketin kylmäkaapista vai ehkä kuitenkin k-marketin palvelutiskiltä?

Olihan tämä vähänasiaton kysymys joo. Mutta itseäni närästää se, että sitä me tuostaa vaan tuosta vain ottamaan edes sen jonkun voidakseen päästäkseen neitsyydestään eroon... - Siis ainakaan, jos edes hieman itsesuojeliuvaistoa tallella. 

No johan mä selitin tossa miksi minä tein niin. Oli vaan pakko ottaa joku kun ei kukaan kiinnostu musta takaisin josta itse tykkään. Pakko se nyt vaan oli. Muahan pidettäis ihan sairaana jos oisin yli 20 vuotias kaunis neitsyt. Tiedätkö itse miltä tuntuu kun kukaan ei tykkää muuta kuin hätävarana?

Vierailija
51/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit tuollaisia? Olisit ylpeä itsestäsi.

Tänä päivänä suurempi ylpeyden aihe on kokemus. Mitä enemmän seksikumppaneita, sitä paremmat taidot ja sitä halutumpi kumppani.

Ai että seksitaidot edellä naimisiin ;D ? Temppuja voi aina oppia. Kyllä kumppanin haluttavuudessa top 30:ssä on ihan muita määreitä kuin seksitaidot, ainakin mulla.

Vierailija
52/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.

Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia. 

Aina jaksaa ihmetyttää tällaiset yleistykset ja mietin mitä tällaisen kirjoittajan motiivi oikein on. No ei siinä mitään, anna mennä vaan.

Ei vaadi ihmeellistä päättelykykyä, tai motiiveja tajuta, että jos seksi ei kiinnosta, sitä ei harrasta. Jossain kohtaa ketjussa joku kirjoittikin, että kokeili seksiä vasta 28-vuotiaana ja on sittemmin todennut olevansa aseksuaali. Kun hormonit rupeavat hyrräämään, seksi alkaa kiinnostaa ja tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. Jos näin ei käy, oletus on, että haluja hommaan ei juurikaan ole. 

Eli sun mielestä seksin harrastamattomuus tarkoittaa automaattisesti sitä, ettei olisi haluja? Mitään muita syitä ei tietenkään voi olla? Olisipa maailma noin yksinkertainen.

Kirjoitin, että tuonikäinen neitsyt tuo ensimmäisenä sellaisen fiiliksen, että eipä taida seksi paljoa kiinnostaa. Syitä olla harrastamatta seksiä on todellisuudessa varmasti muitakin, mutta haluttomuus on se ensimmäinen nopea mielikuva, mikä asiasta tulee mieleen, etenkin kun muistaa omat nuoruusvuodet ja kuinka elämä oli yhtä seksin miettimistä. Jos olisi pitänyt noin kauan odotella, vaikeaa olisi ollut. 

Vierailija
53/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Aina jaksaa ihmetyttää tällaiset yleistykset ja mietin mitä tällaisen kirjoittajan motiivi oikein on. No ei siinä mitään, anna mennä vaan.

Ei vaadi ihmeellistä päättelykykyä, tai motiiveja tajuta, että jos seksi ei kiinnosta, sitä ei harrasta. Jossain kohtaa ketjussa joku kirjoittikin, että kokeili seksiä vasta 28-vuotiaana ja on sittemmin todennut olevansa aseksuaali. Kun hormonit rupeavat hyrräämään, seksi alkaa kiinnostaa ja tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. Jos näin ei käy, oletus on, että haluja hommaan ei juurikaan ole. 

No itseasiassa nyt olis vaatinut hieman kehittyneempää päättelykykyä...

Toki osalla syynä voi olla aseksuaalisuuskin. Väitän kuitenkin et suurella osalla on sellaiset arvot ja vakaumus, että seksikumppanilla on väliä. Ei siis nautinnonhimosta hypätä kenenkä tahansa kelkkaan, vaan halutaan että se tyyppi on  sopiva luonteenkin puolesta. Sopivaa seurustelukumppania ei niin vain aina löydykään, eli seksikokemuksetkin antavat odottaa itseään. Ja sitten kun hyvä tyyppi löytyy, löytyy myös seksi. Täysin looginen tapahtumaketju.

Vierailija
54/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Eli sun mielestä seksin harrastamattomuus tarkoittaa automaattisesti sitä, ettei olisi haluja? Mitään muita syitä ei tietenkään voi olla? Olisipa maailma noin yksinkertainen.

Kirjoitin, että tuonikäinen neitsyt tuo ensimmäisenä sellaisen fiiliksen, että eipä taida seksi paljoa kiinnostaa. Syitä olla harrastamatta seksiä on todellisuudessa varmasti muitakin, mutta haluttomuus on se ensimmäinen nopea mielikuva, mikä asiasta tulee mieleen, etenkin kun muistaa omat nuoruusvuodet ja kuinka elämä oli yhtä seksin miettimistä. Jos olisi pitänyt noin kauan odotella, vaikeaa olisi ollut. 

Miten ehdit miettiä seksiä koko ajan? Minä kävin koulua, tein läksyjä ja luin kokeisiin, kävin monta kertaa viikossa harrastuksissa ja tapasin ystäviäni. Sisältöä oli nuoruudessani valtavasti muutakin kuin seksin ajatteleminen.

Nyt on hyvä ja aktiivinen seksielämä, eli ei vaikuttanut siihen.

Vierailija
55/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan mä selitin tossa miksi minä tein niin. Oli vaan pakko ottaa joku kun ei kukaan kiinnostu musta takaisin josta itse tykkään. Pakko se nyt vaan oli. Muahan pidettäis ihan sairaana jos oisin yli 20 vuotias kaunis neitsyt. Tiedätkö itse miltä tuntuu kun kukaan ei tykkää muuta kuin hätävarana?

Mihin tuo kokemus nyt sitten vaikutti? Saiko se sua kunnioittamaan itseäsi enemmän, tai joku muu kunnioittaa sua nyt enemmän kun et ole enää neitsyt?

Kuulostaa siltä että et oikein rakasta ja arvosta itseäsi. Vaikea kenenkään muunkaan arvostaa jos mietit itsesi jonkun muun mahdollisten ajatusten kautta. Eikä kukaan fiksu pidä 20-vuotiasta neitsyttä sairaana. Jos sulla on sellaisia kavereita niin suosittelen vaihtamaan kaveriporukkaa.

Vierailija
56/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitäkään miksi pitäisi olla ylpeä itsestään kun pysyy neitsyenä pitkään. Jokainen aloittaa seksielämänsä sitten kun pystyy ja haluaa.

Ihan yhtä fine on aloittaa se jo varhaisemmassa nuoruudessaankin kuin myöhemminkin. Ketä se edes kiinnostaa ja kelle kuuluu kenenkin seksielämä.

Ymmärtäisit ehkä paremmin, jos olisit itse elänyt (vähän) vanhemmaksi ilman kokemusta seksistä, kumppanin kanssa. - Jokainen tolkun ihminen ymmärtää, että seksin saaminen edellyttää molempien suostumusta.

Mutta kun on jo ennättänyt vanhemmaksi sanotaanko vaikka nyt 40 vuotiaaksi asti ilman kokemusta seksistä, niin voin vakuuttaa että sitä saattaa olla sekä toisaalta ylpeä siitä että on vielä neitsyys/ poikuus tallella mutta myös kokea/ saattanut kokea syviä itseinhon tunteita ja jolloin on saattanut ennättää mielessä käydä, että haluaisi saada seksiä "vaikka väksin", mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.

- No.  Esimerkiksi itse olen iloinen siitä, että olen voinut pitää pääni ja olla ostamatta tai yrittämättä ostaa seksiä "alan ammattilaiselta" tai keneltäkään muultakaan.

Siis jos seksi tai seksittömyys on noin iso juttu niin satasen maksaa suurinpiirtein tunti seksiä ammattilaisen kanssa.

Näille aikuisneitsyille jotka asiasta ovat huolissaan suosittelisin ammattilaista. Se ei ole kummempi teko kuin hiustenleikkaus tai lääkärin tekemä polvileikkaus vaikka, ammattilainen koskee kehoa tarvittavalla tavalla.

Usein ammattilaiset vielä hyvin viehättäviä ulkoisesti joten sekin ok ja kerran kokeiltuaan lähtee ne kamalimmat estot ja saattaa helpommin löytyä kumppanikin.

Saatat toki olla oikeassa. - Toisaalta pelkään tai ainakin ehkä aattelen liikaa ja uskoisn yhdestä "ammattillaiselta" hankitussa seksikokemuksesta tuntea itseni entistäkin turhemmaksi ja vieläkin vahvempia itseinhon tunteita. (Miksi minun pitäsi maksaa jostain sellaisesta, joka on yksi maailman tavallisimmista asioista)

Seksi on minusta kuitenkin hyvin luonnollinen,  normaali ja tavallinen "öö" ajanvietto tapa, jossa kaksi ihmsitä viettää keksinäistä aikaa... Varon nostamasta seksiä erityiselle jalustalle. - Oikeastaan alkaa jopa hieman naurattaa kun yrittää selittää enenn muuta itselleen mistä seksissä on pohjimmiltaan kyse.

- Ainakaan pelkällä järjellä sen selittämisen koen (miltei) mahdottomaksi.

Omalta kohdallani on ehkä sikäli erikoista, että yleisesti olen tullut aina tai ainakin niin kauan kuin jaksan muistaa hyvin juttuu niin naisten kuin miesten kanssa. Ja olen saanut ja voinut viettää heidän kanssaan hyvin monin eritavoin aikaa. 

Ajan takaa, että en asetu siihen muottiin, jolla seksikokemukseyt olsi jääneet saamatta siksi, että olisin erityisen ujo. .Tai ole ollut koulukiusattu ilman kavereita. En ole myöskään se syrjäytynyt reppana, joka toivoo naista elämäänsä, jonka olsi antaa elämälle suunta ja tarkoitus ja siivota niin kämppäni kun parantaa vuosien saatossa kertyneet traumat.

En myöskän omaa mitään erityistä uskonnollista tai muuta vakamusta. -

Pidän nyt jo vanhempana luonnollsiena, että mahd. seksikumppanini on todennäköisesti minua kokeneempi seksin saralla. En tästä osaa ottaa paineita. Miski ottaisin kun harvoin sitä muutoinkaan kohtaa kahta täysin samalla tavoin käyttäytyvää. 

Jos hän (seksikumppanini) olsi sitä mieltä, että minä en voisi mitenkään osata seksissä mitään hänen kanssaan, koska olen  vanhaksi asti ollut "ilman" niin luulempa, että tällainen hänen uskomuksensa kertosi ainakin yhtä paljon hänestä kuin minusta.    

Myönnän että edellä vähän joillain kohtaa ärsyttävästi kärjistin mutta haluaisin vain sanoa, että meitä "kokemattomia" on hyvin erilaisia, joista minä olen vain yksi, isommasta tai pienemmästä joukosta.

Vierailija
57/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuo kokemus nyt sitten vaikutti? Saiko se sua kunnioittamaan itseäsi enemmän, tai joku muu kunnioittaa sua nyt enemmän kun et ole enää neitsyt?

Kuulostaa siltä että et oikein rakasta ja arvosta itseäsi. Vaikea kenenkään muunkaan arvostaa jos mietit itsesi jonkun muun mahdollisten ajatusten kautta. Eikä kukaan fiksu pidä 20-vuotiasta neitsyttä sairaana. Jos sulla on sellaisia kavereita niin suosittelen vaihtamaan kaveriporukkaa.

Koin ainakin että valtava taakka putosi harteiltani vaikka kokemus ei ollut hyvä. Miesten kanssa ei senkään jälkeen ole onnistunut. Samaa pas kaa yhä. Ei vaan ole helppoa olla äärettömän epäsuosittu nainen kun kaikki ilkkuu. Yhäkin, tiedätkö sinä miltä tuntuu olla epähaluttu?

Vierailija
58/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt sitten onnellinen?

Sanoisin että harva 20-vuotias on vielä löytänyt itselleen sopivaa kumppania. No panic siis, elä rauhassa, kärsivällisyyttä, kyllä se oikeakin vielä eteen tulee =)

Vierailija
59/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koin ainakin että valtava taakka putosi harteiltani vaikka kokemus ei ollut hyvä. Miesten kanssa ei senkään jälkeen ole onnistunut. Samaa pas kaa yhä. Ei vaan ole helppoa olla äärettömän epäsuosittu nainen kun kaikki ilkkuu. Yhäkin, tiedätkö sinä miltä tuntuu olla epähaluttu?

Siis mistä ilkkuvat? Enää eivät ainakaan neitsyydestäsi... 

Tiedän, ei minua tai ketään muutakaan kaikki halua. Olen siis kokenut myös olevani epähaluttu. Kaikenlisäksi en ole kovin kaunis, mutta silti itsetuntoni on aina ollut aika korkea. En ole jäänyt itkemään pakkeja vaan jatkanut matkaa. Se oikea löytyikin kun olin 25-vuotias, silloin vasta menin sänkyyn. 

Neitsyys ei ole koskaan ole ollut mikään ongelma, sehän on vain seurausta omasta rakkaasta elämästäni ja osin omista valinnoistani. Surullista jos ei voi iloita elämästään, oli sitten neitsyt tai ei. 

Vierailija
60/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet henkisesti terveempi kuin moni liian nuorena seksielämän aloittanut (tai siihen painostettu). Sellaisen myötä tulee ahdistusta ja kaikenlaista henkistä kuin fyysistäkin lukkoa, kun myöhemmin oivaltaa tulleensa vapaaehtoisesti hyväksikäytetyksi. Koko loppuelämä on aikaa, älä ota paineita turhasta. Ei se ole suorittamista vaan nautintoa.