Parisuhteessa petetyksi joutuu tavallisimmin pikkulasten äiti
Väitöstutkimuksessa kerrotaan, että petetyksi joutuu tavallisimmin pienten lasten vanhempi, useimmiten äiti. Kriisi on usein luultuakin vakavampi. Ylen juttu tutkimuksesta:
Kommentit (205)
Mitä se parisuhteeseen panostaminen tarkoittaa? Itselle tulee vähän sellainen olo tätä ketjua lukiessa, että kuinka paljon minun pitää jaksaa, että antakaa mun olla rauhassa. Kaikki vaatii koko ajan minulta jotakin, lapset on vailla ruokaa, puhdasta vaatetta, syliä, hukkunutta unirättiä ja sitten kun se illan rauha laskeutuu, niin mieskin on siinä kuin koiranpentu vaatimassa huomiota. Milloin saan olla rauhassa?!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:31"]
Mitä se parisuhteeseen panostaminen tarkoittaa? Itselle tulee vähän sellainen olo tätä ketjua lukiessa, että kuinka paljon minun pitää jaksaa, että antakaa mun olla rauhassa. Kaikki vaatii koko ajan minulta jotakin, lapset on vailla ruokaa, puhdasta vaatetta, syliä, hukkunutta unirättiä ja sitten kun se illan rauha laskeutuu, niin mieskin on siinä kuin koiranpentu vaatimassa huomiota. Milloin saan olla rauhassa?!
[/quote]
Niinpä. Joskus ihan vaan helpotus että se mies lähtee siitä jonkun toisen riesaksi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:31"]
[/quote]
Ymmärrän niin hyvin. Olen yh ja lopetin just seurustelusuhteen pääasiassa siksi, että en vaan jaksanut seurustella. Liian raskasta olla aina kaikille jotain eikä koskaan omaa aikaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:36"]
Sitten mies voi lopettaa harrastuksissa ja baareissa juoksemisen ja ihan oikeasti panostaa perheeseen, niin ei tule ongelmia jaksamisessa. Tiedäthän, liian väsynyt ei jaksa seksiä.
[/quote]
Kyllä siinä on jotain muuta taustalla. Ei ole vielä tullut tilannetta vastaan, etteikö jaksaisi harrastaa seksiä. Mutta siihen on tietysti helppo vedota.
[/quote]
Aivan. Mistäköhän se seksin vähyys sitten voisi johtua?
[/quote]
Siitä, ettei muija halua antaa pillua vaan hautoo sitä torttuaan kuin maailman loppua odottaen.
[/quote]
jos miehen seksitietämys on sillä tasolla että se on seksiä että nainen avaa jalkansa ja mies tyydyttää itsensä naiseen, niin ei mikään ihme että seksiä on vähän. Ihme että sitä on koskaan ollutkaan.
[/quote]
Mikä sinun panos seksiin on? Vaatia kiivaasti mieheltä hyvää seksiä? Osaatko tehdä muuta kuin antaa pillua ja vaatia sen perusteella?
Ei mikään ihme, jos nainen pihtaa, kun lukee näitä juttuja. Yleensä sille pihtaamiselle on jokin syy. Ja ei ole vaikea sitä etsiä näitä kommentteja lukiessa.. olette te varsinaisia rakastajia. Epäilemättä himot herää.