Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2966)

Vierailija
1981/2966 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hiukan haittaa yksi juttu joka ei täsmää.

Vieläkö muistatte,  suomeen tuli sota pako laisena -15 syksyllä lähes 40 000 nuorta miestä!

Nyt suomeenkin tulevat ukrainan pako laiset ovat nyt pääosin naisia ja lapsia, voisiko joku selittää hiukan, mun mielestä nyt joku ei täsmää?

mikä ei täsmää sun mielestä?

Sinä olet vissiin niitä jotka halusi niitä ukkoja tänne ja ettei ketään väärin perustein tullutta palauteta.

Oletko jo paksuna ollut mamulle?393

En ole tuo jolle vastasit, mutta miskin kiinnostaisi mikä ei täsmää? En ymmärrä mitä tarkoitat.

kai se, että pakoilaiset on yleensä naisia, lapsia ja vanhuksia, ja silloin tuli nuoria miehiä pakoon sotaa.

Tuttavan armeijan käyneet pojat lähtevät kuulemma myös ulkomaille pakoon jos Suomeen hyökätään.

Halveksin heitä ihan yhtä paljon kuin kuin noita Suomeen paenneita kermaperseitä.

Minun isoisäni oli sodassa, sinne jäi myös yksi raaja. Kova kaveri. Tiedän myös että hän vetäisisi sinua päin näköä, jos olisi vielä elossa.

Siihen aikaan tuli tapetuksi, jos kieltäytyi rintamalle menosta tai yritti paeta. Joten ei hän hengissä olisi pysynyt, jos olisi koettanut jollain konstilla välttää rintamalle menon.

Vierailija
1982/2966 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei se ryppyreikä kaikilla vanhoilla mummoilla pidä, kun ei välttämättä nuoremmillakaan, olisiko syy tämän muotiin tulleen anaalipanon, kun kuusikymppiselläkin työssäkäyvällä naisella tulee p askat housuun kävelylenkillä? Juuri uimahallissa havahduin pukuhuoneeseen mennessä, että koko paikka haisi p askalle. No, siellähän pukuhuoneen perällä mummolta oli päässyt ulosteet lattialle ja niitä sitten siivosi käsipyyhkeillä siitä roskakoriin. Ilmoitin valvojalle, ja siivooja meni paikalle. Mummo meni pesulle suihkuun, mutta sillä erää tämä vakikävijä ei rohjennut altaiden puolelle.

Syynä ei ole anaaliseksi vaan synnytykset, jotka aiheuttavat monille naisille näitä pulmia ja vanhemmiten ongelmat pahenevat. Terkuin Th

Milläs sitten selität sen, että synnyttämättömätkin naiset kärsivät ulosteen karkailusta?

Puhumattakaan sitten heterosuhteessa elävistä miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2966 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mummo tunki samaan kylppäriin paskalle, kun olin vaihtamassa esikoisen vaippaa siellä. Ei kai haittaa, älä sinä minusta välitä...

Joillain nuoremmillakin on se ryppylanka niin löysä, ettei pysty pidättämään. Ehkä olit siellä vessassa jo ollut jo jonkin aikaa. Ajatteli, että parempi häiritä, kun siivoilla vahinkoja pöksyistään. Kuka nyt ehdoin tahdoin haluaa jonkun vieressä ähertää. Muistan oman lapseni vaipanvaihtoa, siinä piti jos jonkinlaista ääntä pitää suusta ja hauskuttaa ja höpötellä vauvalle, että pysyi paikallaan ja tyytyväisenä, ei ollut aina ihan hetkessä pylly pesty ja puhdasta saatu ylle.

Juu, ei se ryppyreikä kaikilla vanhoilla mummoilla pidä, kun ei välttämättä nuoremmillakaan, olisiko syy tämän muotiin tulleen anaalipanon, kun kuusikymppiselläkin työssäkäyvällä naisella tulee p askat housuun kävelylenkillä? Juuri uimahallissa havahduin pukuhuoneeseen mennessä, että koko paikka haisi p askalle. No, siellähän pukuhuoneen perällä mummolta oli päässyt ulosteet lattialle ja niitä sitten siivosi käsipyyhkeillä siitä roskakoriin. Ilmoitin valvojalle, ja siivooja meni paikalle. Mummo meni pesulle suihkuun, mutta sillä erää tämä vakikävijä ei rohjennut altaiden puolelle.

Kun hitaat mummot harrastavat kerran viikossa liikuntaa, suoli alkaa toimia.

T. Entinen uimahallin siivooja.

Tämä mummo ei ollut mikään kerran viikossa kävijä, vaan käy sellaiset 3-5 kertaa viikossa.

Vierailija
1984/2966 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkältä sairauslomalta palasin töihin jonne oli tilattu sopiva työtuoli joka oli ergonominen selkäleikkauksen jälkeen. Eipä ollut tuolia toimistossa ja kysellessäni kadonnutta tuolia esimies totesi "Eihän se haittaa että annoin sen xxxx kun hän tykästyi siihen".

Aika vahvastikin haittaisi. Meidän firmassa ergonomiatuotteet tilataan työterveysfyssarin lähetteellä ja ne todellakin on henkilökohtaisia, vaikka kollega kuinka tykästyisi.

Minä tarvitsen työssäni isoa tietokoneen näyttöä, en näköni, vaan työtehtävien vuoksi. Kun olin ollut jonkin aikaa etätöissä ja palasin työpaikalle, näyttö oli työhuoneestani pöllitty.

Vierailija
1985/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vasta tapahtunut. Olin puhunut tutuille, että tarviin uudet pihakalusteet.

Eräs sanoi, että hällä on edullisesti. Sovittiin päivä ja aika noudolle, hommasin peräkärryn ja kantoapua.

Tehtiin jo lähtöä, ja soitin että nyt oltais tulossa. Hän ei vastannut, esti minut kun yritin viestillä tavoittaa.

Harmitti niin pirusti, illalla hän laittoi viestin että sori, nukkui eikä kuullut puhelinta.. justjoo..

Vierailija
1986/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko nyt mennä uittuun niitten alkoholistien ne kanssa ja keskittyä ketjun aiheeseen!?!

Vierailija
1987/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri toi vasikan kokoisen koiransa häihini. Ei se mitään, kun koira odotti ilmastoidussa autossa. Kunnes sitten oleilimme vihkimisen jälkeen siinä pihalla ja hän käytti koiransa pissalla. Päästi sen kuraisen koiran pitkässä flexissä hyppäämään päin minua. Häämekko pilalla. "ei kai haittaa, se on vaan niin leikkisä"

Inhoan ihmisiä jotka antavat koiransa, varsinkin ison sellaisen, hyppiä päälleni. Sitten sanotaan että ei se tee mitään pahaa, se on vain leikkisä. Joo mutta vaatteet likaantuu. Ja pahinta kun koiran annetaan hyppiä pienen lapsen päälle. Tykkään kyllä koirista mutta en kaikista koiranomistajista.

Tuli tästä mieleen entinen koirani. Se oli pieni ja söpö ja pentuna kovin innokas tutustumaan ihmisiin ja hyppimään näitä päin. Kielsin ja estin aina parhaani mukaan, mutta ei siitä mitään tullut, kun lähes poikkeuksetta ihmiset kumartuivat rapsuttamaan ja sanoivat että ei se haittaa. No kyllä se vaan haittaa, taas mentiin reilusti takapakkia koulutuksessa.

Tämä kertaa miljoona Toinen on myös nämä ketkä päästää toisen koiran siihen lähelle tutustumaan kun parhaillaan harjoitellaan kontaktin ottamista koiran kanssa ja jättämään muut kadulla kulkijat huomioimatta, argh! Ei kai haittaa kun tää on niin kilttikin, sanoo koiranomistaja kuka ei saa pidettyä täyttää häkää vetävää hurttaansa kaukana mun koirista.

Arrgh! Ei kai haittaa, jos opetan vähän kielioppia. Se ei ole kuka ei saa pidettyä vaan , ketä ei saa pidettyä.

ei, vaan "joka ei saa pidettyä".

Vierailija
1988/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju pilataan noilla alkoholisti viesteille. Menkää muualle.

Vierailija
1989/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä eivät kaikki ehkä osaa ajatella. Eräs sukulaiseni opiskeli sairaanhoitajaksi ja tapasi työharjoitteluissaan tunnettuja ja ihan tuntemattomia ihmisiä. Näistä tapaamisista ja työharjoitteluissa sattuneista asioista kertoili tohkeissaan äidilleen. Joka taas kertoi näistä asioista eteenpäin minulle ja kaikille sukulaisilleen sekä tutuilleen. Aika moni tietää kuka on ollut sairaalassa ja miksi ja mitä sanonut. Edelleen porskuttaa sairaanhoitajana ja mietin joskus, kuinka monia potilastietoja on käynyt urkkimassa. Tuntuu tosi nihkeältä, enkä usko hänen edes olevan ainut lajiaan.

Tuo korostamani asia on ihan käsittämätöntä. Sairaanhoito-opiskelijoille tehdään vaitiolovelvollisuus jo ihan uran alkuvaiheissa hyvinkin selväksi. Hänestä olisi pitänyt tehdä ilmoitus jo opiskelijana ollessaan, eikä varmaan haittaisi, jos pyydettäisiin nykyisellään tuolla taustalla selvittämään, kenen papereissa hän on asiattomasti käynyt.

N59

Nämä on niitä samoja ihmisiä, jotka eivät tajua että parisuhteessa kaverin yksityisiä asioita ei kerrota sille puolisolle tai että puolison yksityisiä asioita ei samantien vuodateta omalle äidille. Rajat täysin hakusessa ja kuvitellaan, että on joku jaettu tietoisuus, jonka sisällä vaitiolovelvollisuus ei päde.

Vierailija
1990/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon lääkäri ja työpuhelimen soidessa siihen on pakko vastata. Voi olla esim ambulanssipoppoo konsultoimassa ja se menee polvikipuisen yms ohitse.

Työrauha potilaan ollessa lääkiärin vastaanotolla pyritään mahdollisuuksien mukaan järjestämään, mutta aina se ei onnistu, jos vaikka sattuu olemaan ainoa talossa paikalla oleva alan lääkäri tai jos muut talon lääkärit ovat uusia sijaisia, joita tietenkin on syytä auttaa.  Kyllä se lääkäriäkin ärsyttää, kun vastaanotto keskeytyy, ja pitää ottaa kantaa johonkin merkilliseen asiaan. Mutta ei voi mitään, työpuhelimeen vastataan, kun se soi.

Täällä myös lääkäri ja samaa mieltä! Ainostaan syöpäpotilaat vastaanotolla pyrin olemaan vastaamatta puhelimeen

Ei ne paapomisella parane vaan oikealla hoidolla. Taas näitä, joille on elintärkeää nostaa omaa häntää turhan läpinäkyvästi.

Vierailija
1991/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haittaa, että keskustelen tässä ketjussa alkoholismista ;-)

KYLLÄ, kyllä se haittaa!

Vierailija
1992/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toimittajana ja sovittiin haastateltavan kanssa juttukeikka maanantaiksi iltaäiväksi. Jutun piti olla valmis tiistaiksi osaksi jatkuvaa juttusarjaa, jotta se ehtii keskiviikon lehteen sille varatulle paikalle.

Hyppäsin kamoineni bussiin 30min ennen haastattelua ja soitin haastateltavalle vielä, että olen tulossa. Haastateltava vastasi ja sanoi, että oli mennyt töihin tuuraamaan, tänään ei sovi haastattelu ollenkaan, että ei kai haittaa?

Tuli ihan helvetinmoinen kiire löytää joku toinen juttu siihen tilalle 3h aikana, koska osiota ei voinut jättää julkaisematta.

Vierailija
1993/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä ei ole anaaliseksi vaan synnytykset, jotka aiheuttavat monille naisille näitä pulmia ja vanhemmiten ongelmat pahenevat. Terkuin Th

Milläs sitten selität sen, että synnyttämättömätkin naiset kärsivät ulosteen karkailusta?

Puhumattakaan sitten heterosuhteessa elävistä miehistä.

Voi olla sairaus, mutta sitä toista syytä ei saa täällä kertoa, joten vaiettakoon siitä.

Vierailija
1994/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin ystävälle toista autoamme. Kun auto palautettiin se haisi sisältä joltain jota en osaa täysin kertoa. Osaksi kuin märän koiran haju johon saatu yhdistettyä kalan haju. Hiukan imelä haju . Haju paikallistettiin penkkiin. Pestiin ne . Höyrytettiin ja otsonoitiin auto. Silti haju jäi jäljelle . En pystynyt enää ajamaan sillä autolla. Oksetti ihan fyysisesti se haju . Aito myytiin. Myöhemmin oon ajatellut jopa että oliko ruumiin haju. Vai mikä voi olla noin sitkeä haju ettei lähde irti.

Kuvailusi perusteella, siellä on ehkä n*ssittu joku hengiltä.

Vierailija
1995/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittiin perjantaina:ostan työkaverilta lapsenlapselle syöttötuolin, 20 euroo oli hinta, malli aika vanha.

Mulle tuotiin maanantai-aamuna ränkkä viritys, jossa edellisten käyttäjien puurot ja soseet pinttyneitä. " Mä en ehtiny pestä tätä, ei kai haittaa."

Röyhkeys teki minut täysin neuvottomaksi, maksoin ja kiitin.

Siinä on kaupanteon mallia: Myydään siistimätön, paskainen syöttötuoli.

Vielä sitä suuremmalla syyllä olisi pitänyt siivota - siinä *rumpujenpärinää* syödään!

Kaikki bakteerit siinä kytemässä.

Työpaikallani pomotason nainen, "hienostunut" helsinkiläinen, kauppasi lapsen turvaistuinta. Hinta sama kuin yleensä vähän käytetyillä. Sovittiin että ostan sen ja hän tuo istuimen työpaikalle, niin käy kätevästi kaupat.

No seuraavana päivänä nainen toi istuimen, joka oli haiseva, likainen, hiekkainen ja siinä oli liimantuneena tahmeita hedelmäkarkkeja, nekin tietty ihan lian peitossa. Ei muutens pomo sanonut edes, että ei kai haittaa kun jäänyt pesemättä!!!

Tilanne oli tosi hämmentävä, kun pomo esitti aina niin hienoa ja juuri oli mollannut kaikkien kuullen kotisiivoojaansa, joka ei ollut pyyhkinyt pölyjä heidän lattialistojensa päältä.

Olin niin äimän käkenä, että maksoin kiltisti sovitun summan enkä sanonut mitään. Olisi kyllä pitänyt.

Tosiaan, kaikenlaisia "hienostelijoita" riittää!

Hieman tekopyhää touhua, moittia siivojien työnjälkeä - niinkuin itse olisi parempikin huushollin pitäjä.

Onhan näitä.....

Kulissit kunnossa, totuus sitten jotain muuta.

Vierailija
1996/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli kun jo yhdynnän jälkeen toinen sanoi, että "Ainiin, mulla on kondylooma, mut ei kai se haittaa kun melkein kaikilla on se kuitenkin" Ei mennyt sanatarkasti noin, mutta idea oli tämä.

Vierailija
1997/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutti myöhästeli, ja kohteliaasti totesin että ”ei haittaa”. Jatkossa myöhästely kroonistui, ja hän totesikin kerran että ”suahan ei haittaa”. Kiva ihminen - eikö totta?

Ilmeisesti koit terapian todella hyödylliseksi, kun tuosta huolimatta jatkoit hänen asiakkaanaan?

Käsittelitte varmaan myös ylikiltteyttäsi?

Mulle on käynyt sekä hammaslääkärin että psykoterapeutin vastaanotolla niin, että olen ollut paikalla tasan reikä reikä. Siinä meni molemmilla kymmenisen minuuttia aikaa, ennen kuin minut kutsuttiin huoneeseen, hammaslääkäri sätti minun olleen myöhässä ja psykoterapeutti kirjasi papereihinsa minun tullleen myöhässä vastaanotolle.

Kyllä tuollaisen terapeutin asiakaskokemuksen jälkeen mielenterveys on koetuksella.

Olet ajoissa, lääkäri, terapeutti ei (kuten tapana heillä on).

> Kehtaavat kääntää asian nurinpäin, asiakas myöhässä!

Vierailija
1998/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo oli tuonut meille työntekijöille töihin taukohuoneeseen herkkuja ja limpparia. Työkaveri hihkui iloisena että voi hän viekin kaiken pöydällä olevan kotiin, teinipoikansa niin pitää näistä kaikesta, ei varmaan haittaa jos hän ottaa. Tässä vaiheessa kaikki työntekijät eivät olleet edes ehtineet taukohuoneeseen kun tämä yksi oli jo pakkaamassa herkkuja kotiinsa.

Vierailija
1999/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin oli kun jo yhdynnän jälkeen toinen sanoi, että "Ainiin, mulla on kondylooma, mut ei kai se haittaa kun melkein kaikilla on se kuitenkin" Ei mennyt sanatarkasti noin, mutta idea oli tämä.

Olit sit suojaamattomassa yhdynnässä? Miksi?.?

Vierailija
2000/2966 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.

Poliisillahan ei ole muuta tekemistä kuin tulla sakottamaan jonkun okt:n pihassa olevia autoja, ihan takuulla tuosta olisi kannattanut soittaa häkeen, sieltä olisi laitettu partio pillit vinkuen paikalle :D

Mistä alapeukut? Ei kai kukaan kuvittele että poliisi oikeasti tulee antamaan sakkoja tuollaisessa tilanteessa? 

Itse asiassa olen poliisi ja kyllä jos joku omakotitalossa oleva soittaa, että hänen pihalleen on jätetty tuntematon auto niin meidän täytyy selvittää, että kenen auto se on ja olla yhteydessä sen auton omistajaan.

Ihan siitä syystä, että onko varastettuja autoja ja mitä ne autot tekee yksityisellä tontilla.

Lisäksi tämä voi mennä myös kotirauhan häirinnän piikkiin. Jos omistajaa ei löydy niin hinuri tilataan paikalle hakemaan auto pois ja lasku menee omistajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan