Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".
Kommentit (2966)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin oli kun jo yhdynnän jälkeen toinen sanoi, että "Ainiin, mulla on kondylooma, mut ei kai se haittaa kun melkein kaikilla on se kuitenkin" Ei mennyt sanatarkasti noin, mutta idea oli tämä.
Olit sit suojaamattomassa yhdynnässä? Miksi?.?
Käytän ehkäisypillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomo oli tuonut meille työntekijöille töihin taukohuoneeseen herkkuja ja limpparia. Työkaveri hihkui iloisena että voi hän viekin kaiken pöydällä olevan kotiin, teinipoikansa niin pitää näistä kaikesta, ei varmaan haittaa jos hän ottaa. Tässä vaiheessa kaikki työntekijät eivät olleet edes ehtineet taukohuoneeseen kun tämä yksi oli jo pakkaamassa herkkuja kotiinsa.
Annoitteko tuon rohmun viedä kaiken? Meillä vastaava tyyppi vie tarjottavat silloin kuin taukohuoneessa ei ole muita. Mm. puolikas syntymäpäiväkakku hävisi tuolla tavalla.
Meillä yksi työntekijä oli tilannut perhejuhliinsa täytekakun, joka toimitettiin työpaikalle kahvihuoneeseen. Se oli paketissaan ja siinä luki tämän työntekijän nimi päällä. No, jotkut olivat sitten aloittaneet kakun maistelun kahvitunnilla ihan oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin oli kun jo yhdynnän jälkeen toinen sanoi, että "Ainiin, mulla on kondylooma, mut ei kai se haittaa kun melkein kaikilla on se kuitenkin" Ei mennyt sanatarkasti noin, mutta idea oli tämä.
Mulla vähän sama. Pitkään oli tapailtu ja keskusteltu sukupuolitaudeista ja kumpikin käynyt testissä ennen petipuuhia, kierukka asennettu. Muutaman viikon petipuuhien jälkeen mies totesi, että mulla on sitten muuten herpes alakerrassa, mutta niinhän se varmaan kaikilla muillakin on. Että ei kai haittaa.
Ihan oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän sama. Pitkään oli tapailtu ja keskusteltu sukupuolitaudeista ja kumpikin käynyt testissä ennen petipuuhia, kierukka asennettu. Muutaman viikon petipuuhien jälkeen mies totesi, että mulla on sitten muuten herpes alakerrassa, mutta niinhän se varmaan kaikilla muillakin on. Että ei kai haittaa.
Ihan oma vikasi.
Ihan oma vika? Ehkä tällaisista sukupuolitaudeista olisi aiheellista ja reilua kertoa kumppanille ENNEN seksin harrastamista eikä vasta sen jälkeen....
Tein lyhyen sijaisuuden eräässä toimistossa Helsingissä, viimeinen työpäiväni oli juhannuksen aatonaatto. Leivoin työkavereille kiitokseksi pellillisen raparperipiirakkaa ja vein myös kannullisen vaniljakastiketta.
Töissä oli todella vähän väkeä tuolloin aatonaattona, monet olivat jo lähteneet juhannuksen viettoon.
Vein piirakkapellin kahvihuoneeseen ja huikkasin työkavereille tarjoilusta. Itse olin menossa kahvittelemaan hetken päästä, kun lähimmät työkaverini olivat vapautumassa tulemaan mukaan. Käväisin vähän ennen sovittua kahvitteluhetkeämme keittiössä, ja piirakkaa oli otettu vain vähäsen. Kun menimme porukalla kahvittelemaan, niin pöydällä olikin tyhjä pelti ja kannullinen vaniljakastiketta!
Ilmeisesti joku oli tarvinnut raparperipiirakan omiin juhannusjuhliinsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomo oli tuonut meille työntekijöille töihin taukohuoneeseen herkkuja ja limpparia. Työkaveri hihkui iloisena että voi hän viekin kaiken pöydällä olevan kotiin, teinipoikansa niin pitää näistä kaikesta, ei varmaan haittaa jos hän ottaa. Tässä vaiheessa kaikki työntekijät eivät olleet edes ehtineet taukohuoneeseen kun tämä yksi oli jo pakkaamassa herkkuja kotiinsa.
No annettiinko häenen viedä herkut kotiinsa, ihan tuosta vaan? Sen jätit kertomatta.
Puutuin tilanteeseen ja sanoin että nämä on tarkoitettu täällä töissä työntekijöille. Herkut jäivät pöydälle. Tämä nainen oikeasti tuli jo foliorullan kanssa siihen pöydän ääreen.
Päästiin opiskeluaikoina eräänä kesänä opiskelukaverin kanssa samaan kesätyöpaikkaan. Työpaikassa oli töissä myös eräs Katja, joka oli tosi mukava tyyppi, hauska, sosiaalinen yms. Hän oli ollut työpaikassa jo edellisenä kesänä ja oli super-auttavainen ja ihanne työkaveri.
Ei mennyt kuin pari viikkoa kun tämä Katja alkoi ehdotella, että pidettäisiin kolmestaan tyttöjen pizza-ilta. Oltiin opiskelukaverin kanssa innoissaan ja sovittiin olevamme minun luonani. Opiskelukaveri tarjoutui käymään kaupassa ja osti mm. Katjan vaatimia täytteitä. Pizzataikina oli jo kohoamassa ja ihmeteltiin missä Katja viipyy ja kyseltiin viestillä häneltä. En jaksakaan tulla, oli vastaus. Myöhemmin selvisi että oli mennyt siskolleen kylään.
Sama tyyppi teki kesän aikana kolmet oharit ja joka kerta hän itse ehdotti, että tehtäisiin jotain kolmistaan. Kolmannen kerran jälkeen sitten sanottiin hänelle, että tuollaiset oharit ei ole kivoja, kun me kavereina kuitenkin varataan aikaa, mennään ravintolaan odottelemaan jne.
Vastaus oli, että Mihin minä kavereita tarvin, kun mullahan on siskot.
Toden totta hän oli isosta perheestä, ainakin kaksi veljeä ja neljä siskoa. On mullakin sisaruksia ja iso suku, mutta aina on ollut kavereita myös, varsinkin kun aikuistuttua iso osa sukulaisista asuu toisella puolella maata tai ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
Poliisillahan ei ole muuta tekemistä kuin tulla sakottamaan jonkun okt:n pihassa olevia autoja, ihan takuulla tuosta olisi kannattanut soittaa häkeen, sieltä olisi laitettu partio pillit vinkuen paikalle :D
Mistä alapeukut? Ei kai kukaan kuvittele että poliisi oikeasti tulee antamaan sakkoja tuollaisessa tilanteessa?
Itse asiassa olen poliisi ja kyllä jos joku omakotitalossa oleva soittaa, että hänen pihalleen on jätetty tuntematon auto niin meidän täytyy selvittää, että kenen auto se on ja olla yhteydessä sen auton omistajaan.
Ihan siitä syystä, että onko varastettuja autoja ja mitä ne autot tekee yksityisellä tontilla.
Lisäksi tämä voi mennä myös kotirauhan häirinnän piikkiin. Jos omistajaa ei löydy niin hinuri tilataan paikalle hakemaan auto pois ja lasku menee omistajalle.Höpö höpö. Kirjoitustaito ei taida olla enää vaatimuksena, tuotoksestasi päätellen.
Hah, ne kerrat kun olen asioinut poliisin kanssa todistajana, olen korjaillut runsaasti kirjoitusvirheitä lausunnostani kirjatusta raportista. Eli sanoisin, että kirjoitustaito puoltaa sitä, että kirjoittaja todella on poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni alkoi imettämään lastaan kaikkien nähden joulupöydässä. Tulee vieläkin kylmäät väreet kun mietin tuota, meni ruokahalu täysin.
Muutama päivä ennen jouluaattoa viime vuonna eräs nuorehko äiti imetti lastaan kauppakeskuksen käytävällä muiden ihmisten nähden. Erikoiseksi tapauksen tekee se, että tämä imettäjä nautti samanaikaisesti energiajuomaa tölkistä.
Kyllä on ihmiset vieraantuneet luonnosta ihmisyydestä. Että imettämisestä meni ruokahalu ja että kummaa juoda energiajuomaa samalla.
Mitähän ihmett luulette imettämisen olevan?! Se on vauvan ruokkimista ja siinäpä se. Ei mikään seksuaalinen tai vessarutiini. Syömistä se on.
Meniköhän vauvalla ruokahalu kun näki kun te söitte jouluruokaa, hyi h itto.
No jos on epäselvää, niin tämä "ruokkiminen" on vieraan ihmisen eritteitä julkisella paikalla ilman omaa valintaa. Ei ihme, jos toiset eivät oikein tykkää.
Menisi varmaan ruokahalu (myös vauvalta) siinä tapauksessa, jos puklaisin ne jouluruuat kerran syötyinä tai parin päivän sulattelun jälkeen ruikulina toisesta päästä. Vai etkö näe näissä eroa?
Ruoka on ruokaa, ruumiineritteitään ei yleensä täysjärkiset ihmiset jakele julkisella paikalla. Eli juu, haittaa.
Eli sinä tai pöytäseurueesi ette juo esim. maitoa julkisella paikalla? Sekin on lehmän ruumiineritettä. Juustossakin on jonkin eläimen ruumiineritettä. Aika ällöä hei sellaisia syödä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui, kun olin ala-asteella, mutta ärsyttää vieläkin! Äiti oli lahjoittanut kalustetun nukkekotini+nuket ystävänsä tyttärelle (mua viitisen vuotta nuoremmalle), kun "ethän sä nyt kai enää sillä leiki!" No kylläpä vaan leikin! Tää ystävän tytär oli sitäpaitsi sen verran nuori, ettei osannut arvostaa taloa, vaan rikkoi nukkekodin huonekalut!
Olen saattanut kirjoittaa tästä joskus tähän ketjuun, mutta sama tapahtui minulle. Äitini lahjoitti täysin kysymättä Barbie-nukkeni serkulleni. Kun suutuin, sain samanlaisen vähättelevän vastauksen: et kai sä enää niillä leiki! Kyllä vaan leikin, vaikka ilmeisesti tuossa iässä leikkiminen oli noloa.
Sama äiti on sittemmin lahjoittanut eteenpäin mm. laskettelukamppeeni, huonekalujani, dvd-levyjäni, kirjojani Muuten kyseessä on ihana äiti, mutta jotenkin hän ei vaan ymmärrä, ettei toisen omaisuutta voi lahjoittaa kysymättä eteenpäin.
Pienenä unohtelin lelujani ulos ja joskus löysin ne myöhemmin ja joskus jäi kadoksiin. En sitten kertonut vanhemmilleni mitään. Luulin, että naapurien lapset vie ne itselleen ja saan moitteita unohtelusta.
Myöhemmin äitini naureskeli, että hän vähensi lelujani heittämällä niitä roskiin ja minä en koskaan huomannut niiden puuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Miehen sisko pyysi meidät kylään juuri ennen, kun olin lähdössä yksin pitkään odottamalleni "once in a lifetime" työkeikalle ulkomaille. Perillä selvisi, että ovat kovassa flunssassa, mutta "kun niin halusivat vielä nähdä, ennen kuin lähden, ei kai haittaa". Halasivat vielä lähtiäisiksi.
Lopputuloksena mulle nousi 39 asteen kuume päivää ennen lähtöä, se siitä reissusta. Hyvä kuitenkin, etten lähtenyt yksin vieraaseen maahan, olin nimittäin korkeassa kuumeessa ihan petipotilas viikon.
Tää kuulostaa nyt ihan siltä että miehen sisko halus kateuttaan sabotoida matkan. Koska eikai kukaan muuten oo niin sekopää että kutsuu kohta matkalle lähtevän ihmisen kotiinsa jos on kuumetaudissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit sit suojaamattomassa yhdynnässä? Miksi?.?
Käytän ehkäisypillereitä.
Eli olit suojaamattomassa yhdynnässä. E-pillerit eivät SUOJAA sukupuolitaudeilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoi ennen yhdyntää sitten? Et kai harrastanut suojaamatonta seksiä kysymättä edes taudeista vai valehteliko?
Yksi ystävä muuttaa suunnitelmia suunnilleen joka toinen kerta kun sovitaan jotain. Sunnitelman aikataulu tai kohde muuttuu muutamaa päivää tai tuntia ennen menoa. Ei kait haittaa.
Lisäksi, hän tuo lapsiaan mukana milloin siitä ei ole sovittu. Jos asiasta sovitaan on ihan ok, silloin mennään sen mukaan että lapsia on mukana. Kylään tullessa lapset juoksevat ympäri asuntoani, ja kerran vetelivät sälekaihtimien naruja. Sain onneksi kuntoon ne. Mutta mitä jos en, olisin joutunut uusimaan erikoisen väriset sälekaihtimet kahdestakymmenestä erikokoisesta ikkunasta asunnossa. Olisikohan maksanut? Tähän asiaan ystäväni ei edes kommentoinut tai kieltäntyt lapsia. Sain työkaverilta neuvon, että voit sanoa "tätin asunnossa ei saa riehua eikä hajoittaa paikkoja". Seuraavalla kerralla se auttoi, ovat kyllä ilmeisesti tottuneet kieltämiseen kun rahoittuivat kiltisti. Minun kyläpaikkani on kait ystävän mielestä niin köyhä tms. että on sama mitä käy ja lasten energia saa purkautua.
Olin sopinut ystäväkutsusta luokseni (whatsappissa) ja pari muuta kertoivat etteivät pääse. En edes kerennyt ehdottaa uutta aikaa, kun tämä sama ystävä ehdotti että hän tulee lastensa kanssa. Nyt meinaan valehdella että tuli yllättävä meno. En ollut ideoinut nyt lastenkutsuja.
Kun itse olin lapsi, kylässä istuttiin tätien luona kiltisi sohvan reunalla ja leikittiin jos joku lelu annettiin käyttöön. Ei todellakaan itse menty niitä etsimään muiden huoneista.
Vierailija kirjoitti:
Minä rupesin kirjottamaan päiväkirjaani englanniksi ja keksimään koodinimiä ihmisille, kun huomasin joistakin ilkeistä kommenteista että mommy dearest luki sitä ihan röyhkeästi.
Ei kehdannut valittaa siitä sitten niin se keino toimi. Hän kun ei itse viitsinyt opetella englantia.
Itselläni sama kokemus äitini tavasta lukea päiväkirjaani.
Kirjoitin päiväkirjaani viimeisen merkinnän: "Äiti, taasko sä oot täällä nuuskimassa? Toisten päiväkirjoja ei lueta!"
Kun huomasin, että teksti oli luettu, vein näyttävästi
päiväkirjani saunan pesään seuraavana lauantaina.
Päiväkirjaa ryhdyin pitämään samanlaisilla ohuilla ruutuvihoilla kuin koulussa, mutta englanniksi. Kanteen merkintä Englanti 6.lk ja oma nimi. Päiväkirjapinkka kasvoi melko isoksi vuosien myötä, mutta sai olla rauhassa.
Siskoni oli talon vahtina kun olimme lomalla ja päätti irroittaa seinästä kaikki sähkölaitteet kun oli lukenut niiden aiheuttavan palovaaraa. Hänen ei edes pitänyt käydä sisällä, kastella vain kukat ulkona.
Otti sitten pois päältä myös talomme hälyttimet, eihän se kameran kuva tai hälytys tietenkään lähde mihinkään kun netti oli kytketty pois. Jouduimme miltei tulemaan takaisin lomalta, kun esim. akvaarioiden valo-ja ruoka-ajastimet sekosivat kun johtoja irroiteltiin, mutta onneksi olimme sopineet toisen sukulaisen voivan tulla apuun sähkökatkon varalta ja hän sai kytkettyä laitteet takaisin päälle. Loman yksi idea oli mm. jakaa sukulaisille kuvia, jotka olivat enimmäkseen kotona olevalla serverillämme, joten kyllä se talon sähkölaitteiden pois kytkeminen haittasi. Ja häläreiden koodi vaihdettiin sitten samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Meillä oli myös naapurin vieras parkkeerannut meidän pihalle. Vaimo oli tullut töistä kotiin harrasteautolla joka on -90 luvun Chevy pick up neliveto bensa V8:lla. Vaimo on kohtuullisen temperamenttinen tapaus. Oli laittanut chevyn koukkuun vetoköyden kiinni ja toisen pään parkkeerattuun autoon ja vetänyt sen kelkkana tielle. Parkkeeraaja oli saanut parkkisakon ja autosta oli kuulemma hajonnut vaihteisto. Tuli sitten tästä valittamaan pari päivää myöhemmin. Vaimo totesi, että pitipä sattua kun se auton vaihteistoremontti maksaa täsmälleen saman verran kuin pysäköinti meidän omistamalle yksityisaluetta olevalle kiinteistölle. Ai helvetti mä nauroin!
Ja taas tämä miekkosen esittäjä🥱🥱🤦🏼 kuka v...u kirjoittaa "-90 luvun" ?!? Miten olisi suomen kielen alkeet?!
Samat tampiot, jotka kirjoittaa 90-vuotta tai enään.
Tai taakke, kun tarkoittaa taakse. En ymmärrä tuota lapsenkielen käyttöä. Aikuinen ihminen osaa kyllä sanoa jo s-kirjaimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
Poliisillahan ei ole muuta tekemistä kuin tulla sakottamaan jonkun okt:n pihassa olevia autoja, ihan takuulla tuosta olisi kannattanut soittaa häkeen, sieltä olisi laitettu partio pillit vinkuen paikalle :D
Mistä alapeukut? Ei kai kukaan kuvittele että poliisi oikeasti tulee antamaan sakkoja tuollaisessa tilanteessa?
Itse asiassa olen poliisi ja kyllä jos joku omakotitalossa oleva soittaa, että hänen pihalleen on jätetty tuntematon auto niin meidän täytyy selvittää, että kenen auto se on ja olla yhteydessä sen auton omistajaan.
Ihan siitä syystä, että onko varastettuja autoja ja mitä ne autot tekee yksityisellä tontilla.
Lisäksi tämä voi mennä myös kotirauhan häirinnän piikkiin. Jos omistajaa ei löydy niin hinuri tilataan paikalle hakemaan auto pois ja lasku menee omistajalle.Höpö höpö. Kirjoitustaito ei taida olla enää vaatimuksena, tuotoksestasi päätellen.
Hah, ne kerrat kun olen asioinut poliisin kanssa todistajana, olen korjaillut runsaasti kirjoitusvirheitä lausunnostani kirjatusta raportista. Eli sanoisin, että kirjoitustaito puoltaa sitä, että kirjoittaja todella on poliisi.
Näin se vaan joku tämänkin otti tosissaan. Kiitos päivän nauruista!
No annettiinko häenen viedä herkut kotiinsa, ihan tuosta vaan? Sen jätit kertomatta.