Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".
Kommentit (2965)
Autollani oli vuokrapaikka parkkiksella. Itse tarvitsin autoa vain kerran pari viikossa. Viereisen ruudun vuokrasi joku uusi perhe ja sattumalta satuttiin samaan aikaan autoille. Pyysivät anteeksi autoni kyljessä ollutta jälkeä, olivat avanneet oven autoni kylkeen.
Sanoin että en tarvitse vahingosta korvauksia, ja vielä perään "ei minua pienet naarmut haittaa".
Parin viikon päästä huomasin että auton kyljessä oli 12 samanlaista jälkeä puolen metrin matkalla...
Millainen hel**tin psykopaatti toimii noin? No, annoin asian silti olla. Perhe on ulkomaalaisia, epäilen Venäjää tai jotain itä-euroopan maata. Olisin varmaan saanut rasistin leiman jos olisin selvittänyt rapun ja asunnon ja mennyt ovelle huutamaan. Mitään korvauksia ei olisi kuitenkaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.
Mikä on silmäpao?? :O
Silmäpako taivutettuna. Siis reikä neuleessa/trikoossa/sukkahousuissa.
Ystävä tuli meille yökylään kahdeksi yöksi. Jätti kaikki jälkensä siivoamatta, likaiset lautaset ja kahvikupit pitkin olohuoneen sohvapöytiä ja muita tasoja. Myös likaiset meikinpuhdistusliinat heitti ei roskiin, vaan lasiselle sohvapöydälle eikä ikinä kerännyt niitäkään pois. Tuli kylään kuin pummi, ei ottanut edes omaa hammasharjaa mukaan- ja mun miehen piti hänelle sellainen käydä ostamassa (tietysti tämä kaveri ei tarjoutunut maksamaan hammasharjaa eikä mieheni hänelle apteekista hakemiaan reseptilääkkeitä, jotka unohtuivat kotiin...). Lisäksi jätti pakkaamatta laukkunsa kokonaan, joten käytti koko mun (oikeasti kallista) arsenaalia ihonhoitotuotteita, joiden purnukoihin tunki likaiset, ylipitkäksi kasvaneet crustyt rakennekyntensä täynnä bakteereja. Ja toki käytti ainakin 10 suihkausta Chanelin hajuvettä (yksi tai kaksi olisi ollut täysin fine, mutta yhdistäen kaiken, mitä hän kylässä ollessaan teki, purin hammasta yhteen niin kovaa että oli varmaan vaara haljeta).
Ja nyt kyselee parin viikon välein, milloin saa tulla uudestaan kylään. Ollaan kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani tuli kylään erityslapsensa kanssa. Lapsi meni omien lasteni huoneisiin ja veti kaikki lelut, kirjat, pelit jne.. pitkin lattioita, kyniä, papereita ja legoja oli pitkin poikin asuntoa..
Äitinsä totesi että ei varmaan haittaa, kun on erityislapsi niin tämmöistä on.Minä olen itsekäs, ainokaisena kasvanut, ja tavaroideni sekä muiden ihmisten tavaroiden hyvä ja kunnioittava kohtelu on ollut aina minulle selvä ja tärkeä asia. Valitettavasti olen sillä tavalla ikävä ihminen, etten antaisi edes jonkun erityislapsen mellastaa kodissani saati koskea lasteni heille rakkaisiin leluihin ja muihin työvälineisiin epäkunnioittavasti. Antaisin erityiselle vieraalle laatikollisen leluja, joilla saa leikkiä ja jollei toimisi, seuraava tapaaminen tapahtuisi jossain muualla kuin meillä.
Ymmärrän, että erityislapsen kanssa voi olla "tämmöistä", mutta ei se erityisyys velvoita muita perheitä sopeutumaan ja sietämään omissa kodeissaan vieraiden mellastamista edes diagnoosin varjolla.
Mitä itsekkyyttä tuo on? Sinä vain osaat vetää rajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri lainasi minulta kirjaa. Kun palautti sen, oli se ihan kuprulla. Hänen lapsensa oli pudottanut sen kylpyammeeseen. Mutta nyt se on kuiva, kun laitoin patterille, ei kai haittaa?
Mitä tuommoinen nyt haittaa, jos olet lukenut jo kirjan ja jos et ole, niin tuskin luetkaan.
Huumori on vaikea laji.
Mitä huumoria tuossa nyt on. Ja huonolle humoristille sarkasmi on kerrassaan mahdoton laji.
Joku varmaan otti alapeukuista päätellen tuon sarkasmissävyisen kommentin tosissaan. Se oli huumoria. Vauvapalstalla ei kannata vitsailla tai ainakin pitää kertoa kommentin olevan huumoria, jos se on sellaiseksi tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä tuli meille yökylään kahdeksi yöksi. Jätti kaikki jälkensä siivoamatta, likaiset lautaset ja kahvikupit pitkin olohuoneen sohvapöytiä ja muita tasoja. Myös likaiset meikinpuhdistusliinat heitti ei roskiin, vaan lasiselle sohvapöydälle eikä ikinä kerännyt niitäkään pois. Tuli kylään kuin pummi, ei ottanut edes omaa hammasharjaa mukaan- ja mun miehen piti hänelle sellainen käydä ostamassa (tietysti tämä kaveri ei tarjoutunut maksamaan hammasharjaa eikä mieheni hänelle apteekista hakemiaan reseptilääkkeitä, jotka unohtuivat kotiin...). Lisäksi jätti pakkaamatta laukkunsa kokonaan, joten käytti koko mun (oikeasti kallista) arsenaalia ihonhoitotuotteita, joiden purnukoihin tunki likaiset, ylipitkäksi kasvaneet crustyt rakennekyntensä täynnä bakteereja. Ja toki käytti ainakin 10 suihkausta Chanelin hajuvettä (yksi tai kaksi olisi ollut täysin fine, mutta yhdistäen kaiken, mitä hän kylässä ollessaan teki, purin hammasta yhteen niin kovaa että oli varmaan vaara haljeta).
Ja nyt kyselee parin viikon välein, milloin saa tulla uudestaan kylään. Ollaan kolmekymppisiä.
Milloin hän tulee seuraavan kerran? Jos ette kutsu, niin tulee kutsumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille junanpenkkien varaajille voi sanoa, että kyllä haittaa ja lähdepä meneen siitä. Se on sen toisen ongelma, mihin itsensä tai tavaransa laittaa.
Oltiin joskus pojan kanssa katsomassa Hartwall-areenalla erästä tapahtumaa. Viereen pelmahti vanha ukko ja sen v*enäläinen nuorenpi naisseuralainen. Heillä ei ollut vierekkäisiä paikkoja, tapahtuma oli ilmeisen melko loppuunmyyty. Äijä suurieleisesti alkoi käskyttämään minua, että voisimme siirtyä, että he pääsisivät istumaan vierekkäin. En suostunut ja ukko alkoi h*orittelemaan minua kaikilla mahdollisimmilla tavoilla lapsen kuulle.
Olin kaverin kanssa nyrkkeily ottelussa liput etupenkkiin! Siihen pelmahti joku urheiluselostaja jonku heitukan kaa. Sanoi, menkääs pojat muualle,he istuvat tähän. Takanamme istunut ottelun järjestäjä pomppasi ylös ja sanoi nämä On komisarioiden paikat, hän on ne järjastänyt.Ja Käski "pummien " häipyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri lainasi minulta kirjaa. Kun palautti sen, oli se ihan kuprulla. Hänen lapsensa oli pudottanut sen kylpyammeeseen. Mutta nyt se on kuiva, kun laitoin patterille, ei kai haittaa?
Mitä tuommoinen nyt haittaa, jos olet lukenut jo kirjan ja jos et ole, niin tuskin luetkaan.
Kyllä haittaa. Kirjat voivat kalliita hankintoja ja toisille yhtä rakkaita jo esineinä kuin jollekin toiselle isoisoäidin perintövaasi 1800-luvulta. Minulla on kaksi erään kirjailijan kirjaa, joita löytyy vain hyvin harvoin ja vain divareista.
Ystäväni (asumme kaukana toisistamme ja tapaamme harvoin) halusi lainata nuo kirjat. Toinen ystävä kannusti, että lainaa ne nyt hänelle. En olisi halunnut päästää harvinaisuuksia käsistäni ja yritin neuvoa kysymään kotiseutunsa kirjastosta. - Ei, kun lainaa ne nyt kun niin haluaisin ne heti lukea ja saat pian takaisin.
Ihan ehjinä kirjat palautettiin n. 10 vuoden kuluttua. Lainaaja totesi, ettei sitten kuitenkaan ollut jaksanut edes lukea niitä. Olin jo onnistunut löytämään toisen kirjoista jälleen divarin kautta. - Ylimääräisen kirjan lahjoitin kirjastoon.
Sama lainaaja olisi halunnut sittemmin taas lainata yhden kirjani. Sanoin, että hän voi lukea sen nyt ollessaan meillä. Hän puolestaan sanoi, että lukiessa menee ainakin viikko. Totesin, että hän saa ilomielin olla meillä sen "lukuviikon". :D - Ei tullut kauppoja kumminkaan puolin. Tästä nuivuudestani en kantanut huonoa omaatuntoa, koska kysymyksessä oli suositun kirjailijan teos, jota on runsaasti saatavilla.
Mulla on arviolta 10 000 kirjaa ja koskaan en enää niitä muille lainaa. Ennen lainasin ja oli aivan saletti, ettei niitä lainattuja kirjoja saanut enää takaisin. Ei vaikka pyysi palauttamaan. Kirjojani saa lukea meillä tai käydä asiaa tehden tutkimassa (paljon eri aiheista tietopuolisia kirjoja), mutta ulko-oven kynnystä ne eivät minun elinaikanani tule enää ylittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille junanpenkkien varaajille voi sanoa, että kyllä haittaa ja lähdepä meneen siitä. Se on sen toisen ongelma, mihin itsensä tai tavaransa laittaa.
Oltiin joskus pojan kanssa katsomassa Hartwall-areenalla erästä tapahtumaa. Viereen pelmahti vanha ukko ja sen v*enäläinen nuorenpi naisseuralainen. Heillä ei ollut vierekkäisiä paikkoja, tapahtuma oli ilmeisen melko loppuunmyyty. Äijä suurieleisesti alkoi käskyttämään minua, että voisimme siirtyä, että he pääsisivät istumaan vierekkäin. En suostunut ja ukko alkoi h*orittelemaan minua kaikilla mahdollisimmilla tavoilla lapsen kuulle.
Olin kaverin kanssa nyrkkeily ottelussa liput etupenkkiin! Siihen pelmahti joku urheiluselostaja jonku heitukan kaa. Sanoi, menkääs pojat muualle,he istuvat tähän. Takanamme istunut ottelun järjestäjä pomppasi ylös ja sanoi nämä On komisarioiden paikat, hän on ne järjastänyt.Ja Käski "pummien " häipyä.
Mielenkiintoista, että sanaton on nyt yllättäen komissario...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli 3-vuotiaan lapsensa kanssa kylässä. Pienelle tuli vessahätä ja he minivät vessaan. Aikansa siellä oltuaan kaveri tuli sanomaan: lapsi ei ehtinyt pöntölle ja pissa tuli lattialle. Mutta mä siivosin sen kyllä, käytin yhtä teidän pyyhkeistä, ei kai haittaa?
Kiva, että oli siivonut. En kuitenkaan halua, että minun kylpypyyhettä käytetään siivousrättinä.Olisin mieluusti antanut rätin hänelle siivouskaapista, jos olisi avannut suunsa.
Eritteisiin ei myöskään riitä pelkkä rätti saati tavallinen pesuaine. Vaatii desinfioivaa ainetta, jos puhdasta haluaa. Imeyttäminen/kuivaaminen on vain juuri tuota.
Kyllä pissan pesuun saippua riittää. Normaalisti kotioloissa ei pitäisi käyttää desinfioivia pesuaineita koska heikentävät vastustuskykyä ja lisäävät allergioita.
Ei muuten riitä.
Okei. Sinulla se ei riitä. Siinähän desinfioit kotiasi jos huvittaa.
Mikäli pissa on kerennyt pitempään olla ja on hajuhaittaa niin parhaiten toimii eläviä bakteereja sisältävä pesuaine tavallisen saippuapesun jälkeen. Saa esim lemmikkieläinkaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua ei haittaisi, jos joku oveltaovelle-myyjä lirauttaisi sinun eteisen lattialle.
Ei ole sitä mieltä. Sotkeminen on inhottavaa ja sotkijalla on velvollisuus korjata sotkunsa ja/ tai korvata aiheuttamansa vahinko.
Kommentoin vain tuohon virtsaan, että se ei yksinään aiheuta mitään tartuntariskiä, virtsa on hyvin puhdasta bakteereista. Oksennus ja ulosteet on oikeasti riski.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan että me tullaan seuraavan kerran sun luo ja ihanaa kun ei vastavuoroisesti tarvii ottaa mitään mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnibussissa minua pyydettiin vaihtamaan paikkaa, jotta pariskunta voisi istua vierekkäin. Miksi varaavat niin myöhään paikat, että on vain hajapaikkoja? Onneksi jäivät kohta pois.
Minulle on tapahtunut sama junassa. Pariskunta olisi halunnut minun vaihtavan hyvissä ajoin varaamani ikkunapaikan käytäväpaikkaan, jotta he voisivat istua yhdessä. Sanoin ystävällisesti pahoitellen, etten halunnut vaihtaa paikkaa. Nainen pyöritteli silmiään, huokaisi todella kovaan ääneen ja alkoi jankuttaa, että enkö nyt voisi vaihtaa, ei voi olla noin hankalaa. Tuon lapsellisen käytöksen myötä olin vielä haluttomampi suostumaan vaihtoon.
Parasta oli, että pariskunta yritti samaa edessäni istuneelle vanhalle herrasmiehelle, mutta tämäkään ei suostunut vaihtamaan paikkaa. Tälle he eivät sentään kehdanneet alkaa kiukutella.
Itse olen istunut kumppanin kanssa joskus ennen nettiaikoja, kun check-in tehtiin vasta kentällä, 10h lennon eri penkeillä eri puolella konetta. Ei ollut mikään ongelma, osataan olla ihan itseksemmekkin. Mikä ihmeen hinku on viettää 24/7 kaikki mahdollinen aika yhdessä, myös siirtymät paikasta A paikkaan B? Kuitenkin siellä päämäärässä X voidaan taas olla yhdessä.
Itselläni tulee migreeni lentokoneessa vaikka ottaisin lääkkeitäkin jo ennen lentoa. Siksi haluan, että mieheni on lähelläni, koska olen täysin toistaitoinen kohtauksen aikana.
Tästä syystä ostamme paikat aina. Ei tulisi mieleenkään alkaa koneessa venkoilemaan paikkojen kanssa. Nykyään ostetut paikat pitävät paikkansakin, toisin kuin vielä muutama vuosi sitten Finnairilla joutui aina vääntämään maksetuista paikoista kun Suomesta lähdettiin. Lomakohteesta tullessa ostetut paikat olivat aina oikein jo silloin.
Tällainen tilanne on tietenkin asia ihan erikseen, kun matkustetaan "sairaana" kuin että matkustamisesta ei koidu mitään psyykkistä tai fyysistä vaivaa. Mutta näissä esimerkeissä ei nyt taidetakaan puhua tällaisista matkustajista, osaisivathan he selittää, että tarvitsemme vierekkäiset paikat, koska migreeni/sairaus/ymv. vaan ihan itsekkäistä Mä haluun!-ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienessä vaatekaupassa töissä. Isä tuli pienen tyttönsä kanssa sisään, yhtäkkiä kuului lori-lori. Tyttö oli pissannut lattialle.
Ei kai haittaa, kun toi pissas, meillä harjoitellaan pois vaipasta. Sanoi ja häipyi.
Minun tehtäväni oli sitten paperilla pyyhkiä pissaa lattialta.
Tottakai tuo myyjää haittaa, mutta asiakkaan kannattaa tässä maassa liueta mahdollisimman nopeasti paikalta. Ei tule kuluja, eikä voi oikein poliisillekaan ilmoittaa.
Olin eläintarvikekaupassa ostoksilla pienen koirani kanssa.- Jouduimme odottelemaan ja siinä odottaessamme koiralta tuli lattialle pieni ja tosi kova pökäle. Sanoin, että siivoan sen ja vien vessaan. Ei, sanoi myyjä, kyllä hän vie sen. Otti paperin ja vei vessaan. Sitten ilmoitti, kun naputteli laskun, että siitä kakan siivoamisesta hän laskuttaa viisi euroa. En ole siinä puljussa jälkeen käynyt.
Halvalla pääsit, etkä saanut edes porttaria. Minä en olisi alkanut moisesta murjottamaan.
Isommassa eläintarvikekaupassa ei laskuteta, jos koiralla käy pikku vahinko. Ei myöskään eläinlääkärillä, ymmärtävät, että näin voi käydä. Aina olen jäljet siivonnut.
moi
Vierailija kirjoitti:
Autollani oli vuokrapaikka parkkiksella. Itse tarvitsin autoa vain kerran pari viikossa. Viereisen ruudun vuokrasi joku uusi perhe ja sattumalta satuttiin samaan aikaan autoille. Pyysivät anteeksi autoni kyljessä ollutta jälkeä, olivat avanneet oven autoni kylkeen.
Sanoin että en tarvitse vahingosta korvauksia, ja vielä perään "ei minua pienet naarmut haittaa".
Parin viikon päästä huomasin että auton kyljessä oli 12 samanlaista jälkeä puolen metrin matkalla...Millainen hel**tin psykopaatti toimii noin? No, annoin asian silti olla. Perhe on ulkomaalaisia, epäilen Venäjää tai jotain itä-euroopan maata. Olisin varmaan saanut rasistin leiman jos olisin selvittänyt rapun ja asunnon ja mennyt ovelle huutamaan. Mitään korvauksia ei olisi kuitenkaan saanut.
Ja sinä sitten annoit näille tolvanoille luvan käyttäytyä kuin idiootit. Tekevät varmasti samaa kaikille vierekkäisille autoille tästä lähtien, kun ovat oikein "luvan saaneet", kun kerran oikein totesit, etteivät pienet naarmut haittaa. "Hienosti" opetit, miten Suomessa saa toimia. Pienet naarmut ovat suhteellinen käsite, kuten ehkä tulit huomaamaan.
Gynekologin piti poistaa kierukka, mutta hän ihmetteli olemustani; "Miten olet päästänyt itsesi tuohon kuntoon, miten olet tällä värkilläsi pystynyt edes lasta synnyttämään, olet niin turvoksissa, että en saa kierukkaa pois... " no, ei haitannut...olihan itse syyllinen, kai. Skolioosi aiheutti selkäkipuja ja esti liikkumisen; "Ei kiero selkäranka voi aiheuttaa liikkumisongelmia, onhan kehossa muitakin mutkia, totesi lääkäri..." , Sairaslomaa hakiessani, lääkäri ehdotti, "mene sossun luukulle hakemaan rahaa". Heitä ei haitannut antaa diagnoosejaan, ovat näet lähes viranomaisia. Ei minuakaan haittaa, onhan kyse vain ihmisistä...
ei haittaa kirjoitti:
Gynekologin piti poistaa kierukka, mutta hän ihmetteli olemustani; "Miten olet päästänyt itsesi tuohon kuntoon, miten olet tällä värkilläsi pystynyt edes lasta synnyttämään, olet niin turvoksissa, että en saa kierukkaa pois... " no, ei haitannut...olihan itse syyllinen, kai. Skolioosi aiheutti selkäkipuja ja esti liikkumisen; "Ei kiero selkäranka voi aiheuttaa liikkumisongelmia, onhan kehossa muitakin mutkia, totesi lääkäri..." , Sairaslomaa hakiessani, lääkäri ehdotti, "mene sossun luukulle hakemaan rahaa". Heitä ei haitannut antaa diagnoosejaan, ovat näet lähes viranomaisia. Ei minuakaan haittaa, onhan kyse vain ihmisistä...
Kai teit valituksen tuollaisesta lääkäristä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa. Kirjat voivat kalliita hankintoja ja toisille yhtä rakkaita jo esineinä kuin jollekin toiselle isoisoäidin perintövaasi 1800-luvulta. Minulla on kaksi erään kirjailijan kirjaa, joita löytyy vain hyvin harvoin ja vain divareista.
Ystäväni (asumme kaukana toisistamme ja tapaamme harvoin) halusi lainata nuo kirjat. Toinen ystävä kannusti, että lainaa ne nyt hänelle. En olisi halunnut päästää harvinaisuuksia käsistäni ja yritin neuvoa kysymään kotiseutunsa kirjastosta. - Ei, kun lainaa ne nyt kun niin haluaisin ne heti lukea ja saat pian takaisin.
Ihan ehjinä kirjat palautettiin n. 10 vuoden kuluttua. Lainaaja totesi, ettei sitten kuitenkaan ollut jaksanut edes lukea niitä. Olin jo onnistunut löytämään toisen kirjoista jälleen divarin kautta. - Ylimääräisen kirjan lahjoitin kirjastoon.
Sama lainaaja olisi halunnut sittemmin taas lainata yhden kirjani. Sanoin, että hän voi lukea sen nyt ollessaan meillä. Hän puolestaan sanoi, että lukiessa menee ainakin viikko. Totesin, että hän saa ilomielin olla meillä sen "lukuviikon". :D - Ei tullut kauppoja kumminkaan puolin. Tästä nuivuudestani en kantanut huonoa omaatuntoa, koska kysymyksessä oli suositun kirjailijan teos, jota on runsaasti saatavilla.
Mulla on arviolta 10 000 kirjaa ja koskaan en enää niitä muille lainaa. Ennen lainasin ja oli aivan saletti, ettei niitä lainattuja kirjoja saanut enää takaisin. Ei vaikka pyysi palauttamaan. Kirjojani saa lukea meillä tai käydä asiaa tehden tutkimassa (paljon eri aiheista tietopuolisia kirjoja), mutta ulko-oven kynnystä ne eivät minun elinaikanani tule enää ylittämään.
Sama täällä, en lainaa omia kirjojani enkä itse lainaa muilta!
Siskoni 10 v. lapsi oli kylässä ja ei uskaltanut sanoa että on vessahätä kun oltiin ulkoilemassa. Kakkasi sitten housuun ja oli kakat housuissa monta tuntia. Sisällä tietenkin istuskeli sohvassa yms. eikä puhunut mitään tilanteesta. Vasta kun ihmettelin miksi vessa on ihan paskassa (oli koettanut siistiä itseään kauhomalla kakat housuista roskikseen ja kakkasormilla sotkenut koko vessan samalla) tajusin mitä oli tapahtunut. Talutin lapsen suihkuun, ja kuivia kakkahiutaleita satoi vaatteita riisuessa lattialle. Mistä päättelin, että niitä on kaikkialla kämppämme lattialla. Purin hammasta ja sanoin että sattuupa niitä vahinkoja ja luutusin koko kämpän ja pesin kaikki pestävät pinnat millä arvelin hänen istuneen. Muutaman päivän päästä tämän lapsen 8v sisarus tuli myös meille, ja kakkasi housuunsa heti seuraavana päivänä. Isompi lapsi vaan iloisena sirkuttaa että: " Ei se haittaa, kyllä aikuisillekin sattuu vahinkoja!"
Mulla meinas keittää yli, ja vastasin että " No, aikuiset sentään menee heti tekemään asialle jotain ja siistimään itsensä sen sijaan että piilotellaan asiaa monta tuntia."
Ja ei ollut ainoa kerta kun kakkasivat housuihinsa sillä reissulla. Mutta onneksi sentään eivät piilotelleet sitä enää niin kauan. Ja ällöintä oli se, että meidän perheen vauva oli juuri konttausiässä.. Näillä lapsilla on siis neuroepätyypillisyyttä, minkä takia vaikeus tunnistaa vessahätä. Mutta silti.
Mitä huumoria tuossa nyt on. Ja huonolle humoristille sarkasmi on kerrassaan mahdoton laji.