Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
2401/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa, että mä leikkaan teiltä käyhiltä ja tyhmiltä vielä vähän lisää.

Kiitoos

Vierailija
2402/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön pesutuvassa on vuoron varanneelle käytössä kuivaushuone, jossa sellaiset puhaltimet. Ripustin puhtaat pyykkini pesun jälkeen sinne kuivumaan. Kun tulin niitä hakemaan, oli naapuri ripustanut sinne haisevia kosteita mattoja pyykkieni sekaan.

Ei kai haittaa, kun täällä oli tilaa?

Haittaa, koska omat pyykit eivät kuivu ja noi matot haisee.

Loukkaantui.

Seuraavalla kerralla matot nurkkaan Ja kasaa voi käyttää vaikka vessana .Ei kai se haittaa. Auttaisin mielelläni ilmaiseksi.

-

Lisäksi mattojen kuivatus on ollut kiellettyä kaikissa tähän saakka käyttämissäni yhteisissä kuivaushuoneissa, juurikin kerrotun seikan johdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin erillistaloalueella ja talossa melkein kiinni parkkipaikat. Luin makkarissa tenttiin kun yhtäkkiä kuului kauhea rysähdys ja makkarin seinältä putosi taulu ja koko talo tuntui tärisevän. Menin ulos katsomaan, niin naapurin autosta roikkui jotain etupuskurista ja se oli muutenkin rutussa. Talon seinässä laudat säpäleinä ja betonijalassa halkeama. Menin katsomaan onko naapuri , parikymppinen tyttö, kunnossa. Avasi oven ja kyseli millä asialla olen. Kun kysyin törmäyksestä, totesi vaan silmiä pyöritellen ei kai se haittaa, sun vakuutushan korvaa sen. Pyysin tekemään ilmoituksen omaan vakuutusyhtiöönsä, niin oli sitä mieltä, että hänen tehtävä ei ole mihinkään soitella kun kyse on minun omaisuudesta. Ja ei, en usko, että oli sokissa tms kun aiemminkin samantyylistä käyttäytymistä.

Vierailija
2404/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

GH kirjoitti:

Asuin erillistaloalueella ja talossa melkein kiinni parkkipaikat. Luin makkarissa tenttiin kun yhtäkkiä kuului kauhea rysähdys ja makkarin seinältä putosi taulu ja koko talo tuntui tärisevän. Menin ulos katsomaan, niin naapurin autosta roikkui jotain etupuskurista ja se oli muutenkin rutussa. Talon seinässä laudat säpäleinä ja betonijalassa halkeama. Menin katsomaan onko naapuri , parikymppinen tyttö, kunnossa. Avasi oven ja kyseli millä asialla olen. Kun kysyin törmäyksestä, totesi vaan silmiä pyöritellen ei kai se haittaa, sun vakuutushan korvaa sen. Pyysin tekemään ilmoituksen omaan vakuutusyhtiöönsä, niin oli sitä mieltä, että hänen tehtävä ei ole mihinkään soitella kun kyse on minun omaisuudesta. Ja ei, en usko, että oli sokissa tms kun aiemminkin samantyylistä käyttäytymistä.

Nykynuorille tyypillistä. Tietenkin vahingon aiheuttaja tekee ilmoituksen. Itselle on käynyt pari kertaa juuri noin. Eivät ole ottaneet yhteyttä vakuutusyhtiöön aiheuttamansa vahingon jälkeen. Kummankahan vakuutuksesta se vahinko korvataan? Aiheuttajan vai kärsijän?

Vierailija
2405/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni 10 v. lapsi oli kylässä ja ei uskaltanut sanoa että on vessahätä kun oltiin ulkoilemassa. Kakkasi sitten housuun ja oli kakat housuissa monta tuntia. Sisällä tietenkin istuskeli sohvassa yms. eikä puhunut mitään tilanteesta. Vasta kun ihmettelin miksi vessa on ihan paskassa (oli koettanut siistiä itseään kauhomalla kakat housuista roskikseen ja kakkasormilla sotkenut koko vessan samalla) tajusin mitä oli tapahtunut. Talutin lapsen suihkuun, ja kuivia kakkahiutaleita satoi vaatteita riisuessa lattialle. Mistä päättelin, että niitä on kaikkialla kämppämme lattialla. Purin hammasta ja sanoin että sattuupa niitä vahinkoja ja luutusin koko kämpän ja pesin kaikki pestävät pinnat millä arvelin hänen istuneen. Muutaman päivän päästä tämän lapsen 8v sisarus tuli myös meille, ja kakkasi housuunsa heti seuraavana päivänä. Isompi lapsi vaan iloisena sirkuttaa että: " Ei se haittaa, kyllä aikuisillekin sattuu vahinkoja!"

Mulla meinas keittää yli, ja vastasin että " No, aikuiset sentään menee heti tekemään asialle jotain ja siistimään itsensä sen sijaan että piilotellaan asiaa monta tuntia."

Ja ei ollut ainoa kerta kun kakkasivat housuihinsa sillä reissulla. Mutta onneksi sentään eivät piilotelleet sitä enää niin kauan. Ja ällöintä oli se, että meidän perheen vauva oli juuri konttausiässä.. Näillä lapsilla on siis neuroepätyypillisyyttä, minkä takia vaikeus tunnistaa vessahätä. Mutta silti.

Kova hommahan tuossa on ollut, silti kun lapsien kanssa toimii niin kannattaa myös itse miettiä mitä sanoo.

Sanoit itse juuri samat sanat toiselle lapselle, nyt miltein menetit malttisi kun lapsi sanoi se toiselle, miksi?

Vierailija
2406/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autollani oli vuokrapaikka parkkiksella. Itse tarvitsin autoa vain kerran pari viikossa. Viereisen ruudun vuokrasi joku uusi perhe ja sattumalta satuttiin samaan aikaan autoille. Pyysivät anteeksi autoni kyljessä ollutta jälkeä, olivat avanneet oven autoni kylkeen.

Sanoin että en tarvitse vahingosta korvauksia, ja vielä perään "ei minua pienet naarmut haittaa".

Parin viikon päästä huomasin että auton kyljessä oli 12 samanlaista jälkeä puolen metrin matkalla...

Millainen hel**tin psykopaatti toimii noin? No, annoin asian silti olla. Perhe on ulkomaalaisia, epäilen Venäjää tai jotain itä-euroopan maata. Olisin varmaan saanut rasistin leiman jos olisin selvittänyt rapun ja asunnon ja mennyt ovelle huutamaan. Mitään korvauksia ei olisi kuitenkaan saanut.

Ja sinä sitten annoit näille tolvanoille luvan käyttäytyä kuin idiootit. Tekevät varmasti samaa kaikille vierekkäisille autoille tästä lähtien, kun ovat oikein "luvan saaneet", kun kerran oikein totesit, etteivät pienet naarmut haittaa. "Hienosti" opetit, miten Suomessa saa toimia. Pienet naarmut ovat suhteellinen käsite, kuten ehkä tulit huomaamaan. 

Autoani on kolhittu ovella parikertaa. Selvitin molemmat syylliset. Joutuivat korvaamaan korjaukset.(Vakuutusyhtiö korvasi) Toisesta tein Poliisin kehoituksesta rikosilmoituksen kun ei vastannut puhelimeen. Joku Masokisti voi tykätä autonsa kolhimisesta. Tietysti jos on vanha ruosteinen kottero ei niin väliä. Jos on kortin saanut niin osaa tehdä vahinkoilmoituksenkin ja vakuutusyhtiö hoitaa homman.

Vierailija
2407/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin toiselle paikkakunnalle katsomaan autoa, jossa oli omistajan mukaan "vain pieniä naarmuja".

Toisessa takaovessa oli iso lommo. Se ei minusta ole pieni naarmu. Omistaja oli ihmeissään kun auto ei mulle kelvannut.

Sai varmaan auton myytyä jollekin muulle ketä "ei haittaa". 

Vierailija
2408/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hieman käänteinen "tää ei kai haittaa" kokemus. Vanhan asuntomme taloyhtiöllä on hienot saunatilat talon ylimmässä kerroksessa. Monta vuotta sitten olimme saunomassa ja jäimme terassille vilvoittelemaan. Erityisesti kesäisin saunavuoroja jäi runsaasti käyttämättä ja ajattelimme jäädä terassille niin , että voimme heti poistua, jos seuraavalle saunavuorolle onkin tulossa käyttäjiä - usein ei ollut. Olimme siis laittaneet vaatteet valmiiksi päälle ja siivonneet saunatilat seuraavalle käyttäjälle jne. Kun sitten kuulimme, että seuraavat saunojat olivat tulossa niin huikkasin heti, että olemme kyllä heti valmiita lähtemään. Oli aikamoinen yllätys kuulla jälkikäteen ko. pariskunnalta, että olimme käyttäneet heidän saunavuoroa - heitä siis todellakin haittasi, että emme poistuneet klo 19.59 vaan 20.05. 

Joskus mietin, että onkohan suomalaisten vaikeus jakaa omaa tilaansa ja aikaansa yksi syy yksinäisyyteen. Hieman rennompi asenne tekisi elämästä helpompaa. 

Sä et ehkä ymmärrä, mutta ne on voineet odotella siellä teidän poistumista, ja kyllä itseäkin vituttaisi tuollainen käytös. 

Vierailija
2409/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GH kirjoitti:

Nykynuorille tyypillistä. Tietenkin vahingon aiheuttaja tekee ilmoituksen. Itselle on käynyt pari kertaa juuri noin. Eivät ole ottaneet yhteyttä vakuutusyhtiöön   aiheuttamansa vahingon jälkeen. Kummankahan vakuutuksesta se vahinko korvataan? Helppo hoitaa tekemällä Rikosilmoitus. Poliisit tehny tarvittaessa ja homma hoituun Ellei välttämättä halua maksaa toisten tekemiä Rikoksia.Aiheuttajan vai kärsijän?

Vierailija
2410/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni 10 v. lapsi oli kylässä ja ei uskaltanut sanoa että on vessahätä kun oltiin ulkoilemassa. Kakkasi sitten housuun ja oli kakat housuissa monta tuntia. Sisällä tietenkin istuskeli sohvassa yms. eikä puhunut mitään tilanteesta. Vasta kun ihmettelin miksi vessa on ihan paskassa (oli koettanut siistiä itseään kauhomalla kakat housuista roskikseen ja kakkasormilla sotkenut koko vessan samalla) tajusin mitä oli tapahtunut. Talutin lapsen suihkuun, ja kuivia kakkahiutaleita satoi vaatteita riisuessa lattialle. Mistä päättelin, että niitä on kaikkialla kämppämme lattialla. Purin hammasta ja sanoin että sattuupa niitä vahinkoja ja luutusin koko kämpän ja pesin kaikki pestävät pinnat millä arvelin hänen istuneen. Muutaman päivän päästä tämän lapsen 8v sisarus tuli myös meille, ja kakkasi housuunsa heti seuraavana päivänä. Isompi lapsi vaan iloisena sirkuttaa että: " Ei se haittaa, kyllä aikuisillekin sattuu vahinkoja!"

Mulla meinas keittää yli, ja vastasin että " No, aikuiset sentään menee heti tekemään asialle jotain ja siistimään itsensä sen sijaan että piilotellaan asiaa monta tuntia."

Ja ei ollut ainoa kerta kun kakkasivat housuihinsa sillä reissulla. Mutta onneksi sentään eivät piilotelleet sitä enää niin kauan. Ja ällöintä oli se, että meidän perheen vauva oli juuri konttausiässä.. Näillä lapsilla on siis neuroepätyypillisyyttä, minkä takia vaikeus tunnistaa vessahätä. Mutta silti.

Veikkaan teidän välit ei oo kunnossa. Kyllä 10 v uskaltaa sanoa pitää mennä vessaan. Ootko ilkeä lapsia kohtaan ?

Vierailija
2411/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei haittaa kirjoitti:

Gynekologin piti poistaa kierukka, mutta hän ihmetteli olemustani; "Miten olet päästänyt itsesi tuohon kuntoon, miten olet tällä värkilläsi pystynyt edes lasta synnyttämään, olet niin turvoksissa, että en saa kierukkaa pois... " no, ei haitannut...olihan itse syyllinen, kai. Skolioosi aiheutti selkäkipuja ja esti liikkumisen; "Ei kiero selkäranka voi aiheuttaa liikkumisongelmia, onhan kehossa muitakin mutkia, totesi lääkäri..." , Sairaslomaa hakiessani, lääkäri ehdotti, "mene sossun luukulle hakemaan rahaa". Heitä ei haitannut antaa diagnoosejaan, ovat näet lähes viranomaisia. Ei minuakaan haittaa, onhan kyse vain ihmisistä...    

Kai teit valituksen tuollaisesta lääkäristä?

Aivan kamala.Enpä menisi toista kertaa.

Vierailija
2412/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GH kirjoitti:

Nykynuorille tyypillistä. Tietenkin vahingon aiheuttaja tekee ilmoituksen. Itselle on käynyt pari kertaa juuri noin. Eivät ole ottaneet yhteyttä vakuutusyhtiöön aiheuttamansa vahingon jälkeen. Kummankahan vakuutuksesta se vahinko korvataan? Aiheuttajan vai kärsijän?

Onks tää joku Vitsipalsta kun halutaan maksaa Toisten aiheuttamat vahingot?  Poliisit on ehdottaneet Rikosilmoituksen tekemistä Vastaavissa tapauksissa jos vahingon aiheuttaja Ei hoida vahingon korvausta.

Vierailija
2413/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi pysäytti ja jouduin puhaltamaan.Mittari näytti yli 0,5.

Ei kai haittaa kun menee vain niin vähän yli 0.5?Kyllä haittasi.Poliisi vei veiverikokeeseen.

Asia meni käräjille.Sakkoa ja ajokielto tuli.

Vierailija
2414/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Etin asuntoa kaupungista X, ei kai haittaa jos oon sen aikaa sun luona?'' Mitä luulin pariksi päiväksi olikin melkein kuukausi, ja kahteen ensimmäiseen viikkoon mahtui kaksi asuntonäyttöä.

Vierailija
2415/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangaton Petteri-rotta kirjoitti:

Ei kai haittaa, että mä leikkaan teiltä käyhiltä ja tyhmiltä vielä vähän lisää.

Kiitoos

Miten köyhältä voi leikata, jos sillä ei mitään ole? Kerro.

Mene opiskelemaan, opintolainalla, niin muutkin ovat tehneet ja maksaneet lainansa pois, ihan itse.

Vierailija
2416/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega joi omistamani kolmen tuhannen euron arvoiset viskit KOKIKSELLA yhteisistä työtiloista baarijatkoilla.

Vierailija
2417/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai teit valituksen tuollaisesta lääkäristä?

Ei Valvira tutki mielikuvituslääkärien tekosia.

Vierailija
2418/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä tuli meille yökylään kahdeksi yöksi. Jätti kaikki jälkensä siivoamatta, likaiset lautaset ja kahvikupit pitkin olohuoneen sohvapöytiä ja muita tasoja. Myös likaiset meikinpuhdistusliinat heitti ei roskiin, vaan lasiselle sohvapöydälle eikä ikinä kerännyt niitäkään pois. Tuli kylään kuin pummi, ei ottanut edes omaa hammasharjaa mukaan- ja mun miehen piti hänelle sellainen käydä ostamassa (tietysti tämä kaveri ei tarjoutunut maksamaan hammasharjaa eikä mieheni hänelle apteekista hakemiaan reseptilääkkeitä, jotka unohtuivat kotiin...). Lisäksi jätti pakkaamatta laukkunsa kokonaan, joten käytti koko mun (oikeasti kallista) arsenaalia ihonhoitotuotteita, joiden purnukoihin tunki likaiset, ylipitkäksi kasvaneet crustyt rakennekyntensä täynnä bakteereja. Ja toki käytti ainakin 10 suihkausta Chanelin hajuvettä (yksi tai kaksi olisi ollut täysin fine, mutta yhdistäen kaiken, mitä hän kylässä ollessaan teki, purin hammasta yhteen niin kovaa että oli varmaan vaara haljeta). 

Ja nyt kyselee parin viikon välein, milloin saa tulla uudestaan kylään. Ollaan kolmekymppisiä. 

Itsehän sinä olet ystäväsi valinnut.

Voithan ehdottaa seuraavaa tapaamista vaikka kahvilassa. Tai ehdota hotelliyöpymistä.

Vierailija
2419/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollega joi omistamani kolmen tuhannen euron arvoiset viskit KOKIKSELLA yhteisistä työtiloista baarijatkoilla.

Mitä se haittaa, eikö se oo tarkoitettu juotavaksi.

Vierailija
2420/2965 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies ilmoitti eräs aamu, että oli pannut minua, kun nukuin. Sanoi vielä "Ei kai haittaa..." vaikka olin kertonut hänelle jo kauan sitten, ettei mikään uniseksi ole minulle todellakaan ok. :( 

Voi kulta, eihän toi mitään uniseksiä ollut vaan r@iskaus :(

Tiedän että oli, mutta menin koko asiasta ihan jäihin, enkä aluksi tajunnut miten sairas koko juttu oli. Voimavarat ei riitä rikosilmoituksen tekoon varsinkaan, kun todisteita ei ole. Pitkässä parisuhteessa oli ollut pahoja ongelmia jo pitkään ja olin kertonut hänelle haluavani erota. Piti sitten vielä r aiskata lopuksi. :( Eron jälkeen kerroin exälle, että tää vaivaa mua tosi paljon ja näen painajaisia, niin vastauksena oli vaan että "Luulin että halusit sitä" :(

Laitapa äänitys päälle (esim. puhelimeen niin, ettei huomaa) ja ota uudestaan puheeksi samalla tavalla. Jos hän vastaa taas samalla tavalla luulin että halusit, niin hän vastatessaan myöntää tapahtuneen. Ja jokainen tietää, että nukkuvan kanssa seksin harrastaminen on raiskaus. Niinpä sinulla on sitten todiste poliisille. Omia keskusteluita saa äänittää vapaasti kertomatta toisille, mutta niitä vain ei saa levitellä minnekään. Poliisille toki saa antaa todistusaineistoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän