Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla sängyssä erittäin hyvännäköisen miehen kanssa?

Vierailija
19.11.2009 |

En ole koskaan ollut.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa se voi olla. Miehet olivat joillekin naisille surkeita ja osaamattomia. Itsekkäitä ja viinamiehiä. Ohut se. Naisille ikuinen trauma.

Ohuempi on parempi kuin paksu. Paksu sattuu. Niin sattuu pitkäkin. Keskiverto on paras. 

Vierailija
62/70 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattomalta. Kun mies otti paidan pois meinasi taju lähteä, en koskaan ole nähnyt niin komeaa miestä. Pullistelevat lihakset mun päällä, voimakkaat käsivarret, täydelliset komeat kasvot ja katse joka saa jalat sulamaan.

On myös itsevarma sängyssä ja tietää taitonsa, mikäs sen mukavampaa. Ilmeisesti harjoitusta on ollut, sillä tuntuu tietävän täysin jokaisen erogeenisen alueen mitä naisen vartalosta löytyy ja innolla niitä tutkii. Parasta seksiä mitä olen koskaan saanut. Loppupeleissä en kuitenkaan suosittele, sillä kun joudut luopumaan siitä täydellisestä miehestä, niin sydänsurukin on ihan omaa luokkaansa. Tiedän etten koskaan tule näkemään ketään hänenlaistaan, ja mahdotonta enää ajatella että olisin jonkun toisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei tee mitään jos henkinen yhteys tai edes kemiat ei kohtaa.

Ei mitään?

Ei tee. Samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa.Ulkonäkö on täysin irrelevantti, ellei sitten ihminen ole todella likainen ja haise pahalle. Mädäntyneet hampaat on myös ällöttävät.

Ei pidä paikkaansa. Kiihotun jo pelkästään komean miehen katsomisesta ja erityisesti siitä miten hänen lihakset liikkuu, kun hän painaa minua itseään vasten.

Minun määritelmässä komea mies on treenattu.

Jaa, minä en kiihotu kenestäkään mitenkään. Suurin osa ihmisistä on joko rumia tai tavallisia. Ei kenenkään ulkonäköä panna. Se m

Meitä on moneen junaan. Itse todellakin katselen kumppaniani ja joskus esileikin aluksi pyydän miestä olemaan polvillaan edessäni sängyllä ja runkkaamaan jotta voin katsella. Siinä hauis ja rintalihakset pullistelee niin kivasti ja se ilme miehen kasvoilla, kun hän näkee kuinka hänen vartalonsa sytyttää minut, hänkin nauttii siitä tunteesta. Kesken seksin sopivissa asennoissa myös katselen miestä ja hänen vartalonsa liikehdintää.

Ja kyllä joo, sillä on väliä miten toinen osaa toimia sängyssä ja mitä toisen vartalolla voi tehdä, mutta kyllä se hyvä ulkonäkö parantaa orgasmin saantiani, tulee helpommin, kovemmin ja useammin.

Oletko siis nainen? 

Vierailija
64/70 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua välillä ottaa päähän se, että vaimoni ei ikinä kehu minua. Löytää vain kaikki virheet ulkönäöstänikin. Joko ei sano mitään, toteaa johonkin "ihan ok" tai moittii.

Muualla sitten kuulee kehuja. Sanotaan komeaksi, mukavaksi, hyvä kroppaiseksi yms.

M42

Aika vanha olet hyvännäköiseksi ja kroppaiseksi. Tuollainen pappa on jo vanha ja sellainen on menneen talven lumia.

ei 42v ole vanha??!

Vierailija
65/70 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua välillä ottaa päähän se, että vaimoni ei ikinä kehu minua. Löytää vain kaikki virheet ulkönäöstänikin. Joko ei sano mitään, toteaa johonkin "ihan ok" tai moittii.

Muualla sitten kuulee kehuja. Sanotaan komeaksi, mukavaksi, hyvä kroppaiseksi yms.

M42

Aika vanha olet hyvännäköiseksi ja kroppaiseksi. Tuollainen pappa on jo vanha ja sellainen on menneen talven lumia.

ei 42v ole vanha??!

Kyllä se se 30-vuotiaalle on jo aivan ikäloppu. 

Vierailija
66/70 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullu oltua, mutta aikaa jotain 4 vuotta. Muistaakseni oli kivaa🍆

Vierailija
67/70 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleissä en kuitenkaan suosittele, sillä kun joudut luopumaan siitä täydellisestä miehestä, niin sydänsurukin on ihan omaa luokkaansa. Tiedän etten koskaan tule näkemään ketään hänenlaistaan, ja mahdotonta enää ajatella että olisin jonkun toisen kanssa.

Alpha widow.

Vierailija
68/70 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavalta.

T. Pekka

Vierailija
69/70 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä ja sen taidoista. Yksi mies on jäänyt mieleen aivan jumalaisena. Niin komea, että päätä huimaa ja vieläpä taitava sekä huomaavainen rakastaja. Pelkästä esileikistä kiihottui jo hulluuden partaalle. Huhuh.

Vierailija
70/70 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parhaimman näköinen mies oli jotenkin etäinen seksissä. Vaikka pelivälinekin oli kunnon kokoinen ei hän tyydyttänyt minua. Just ja just ehkä itsensä. Vaikutti puheissaan romanttiselta, mutta toimissaan ehkä vähän traumaattisesta. Ehkä oltiin nuoria ja suht kokemattomia, tai ainakin omat taidot parantuneet niistä ajoista.

Muut on sitten olleet keskitasoisen näköisiä, ei mitään komistuksia, mutta ei mitään mitättömyyksiäkään. Yhden säädön kanssa oli hyvää menoa. Nykyinen on kuitenkin paras. Hän on ennemminkin söpö kuin komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän