Miltä tuntuu olla sängyssä erittäin hyvännäköisen miehen kanssa?
Kommentit (70)
Yhden iäkkäämmän mallikomistuksen kanssa olin kimpassa muutaman kuukauden, kroppa ja taidot olivat ihanat.
Muuten, katsoin uutta Stockan joulukuvastoa ja siinä parilla miehellä isommat rinnat kuin mulla - siis timmejä, komeita miehiä, mutta ne rinnat? Kai ihannekroppa on sitten sellainen. Mun hyväkroppaisilla miehillä ei ole rintoja ollut. Ovatkin tykänneet minun niukoista b-kupeista:-) Sorry, asian vierestä...
Minulla on erittäin hyvännäköinen mies, joka ei edes tajua olevansa erittäin hyvännäköinen!
Nyt 10 vuoden jälkeen kauneinkin kivi alkaa menettämään kiiltonsa kun silmä tottuu. Kiva että on välillä tämmöisiä aloituksia, niin tulee ajatelleeksi kuin komea puolisko on.
Mä kyl mieluiten haluaisin olla se paremmannäköinen. Enemmän innostaa sellaset tavallsen näköiset jotka ei olis voinut kuvitellakaan että mä kiinnostuisin niistä. Niillä on yleensä parempi luonnekin.
Itse olen kaunis nainen ja mun mielestä seksikkäämpää on miehen luonne ja huumorintaju ja itsevarmuus kun järjettömän hyvä ulkonäkö.
Mulla on useita komeita, muiden naisten kuolaamia miehiä, ollut menneisyydessäni, mutta olen aina rakastunut vain niihin 'tavallisiin' miehiin.
Ehkä kaksi kaunista hylkivät toisiaan ;)
Mun miehistäni melkein kaikki on ollut hyvännäköisiä, se ainut oikeasti ei-komea oli luonteeltaan ihana mutta tosi huono sängyssä! Siksi en hänen kanssaan jatkanutkaan...
Aviomieheni on ihan ok hyvännäköinen ja ehdottomasti taitavin sänkykavereistani. Kekseliäs, huomioonottava, hyvin varustettu jne. Mainio pakkaus. :)
nykyään mitenkään huomaa. Kivahan tuo on katsella.
Minulla on erittäin komea mies, ja olen ylläksekseni tämän suhteen aikana huomannut, että minua kiihottaa miehen näkeminen.
Mutta kyse ei ole pelkästä seksuaalisesta vetovoimasta. Minusta on ihanaa katsella miehen kauniita kasvoja esim. silloin kun hän nukkuu.
Mies itse ei varmaankaan miellä itseään erittäin komeaksi, vaikka häntä kehunkin lähes päivittäin.
Sillä ei ole merkitystä vaan sillä, mitä mies osaa.
Ei välttämättä miltään, jos ei ole kipinää ja /tai mies on vässykkä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla vähän makuasia.
No, oma kokemukseni oli aika pettymys - kaveri oli niin täynnä itteään ettei varmaan edes tajunnut munkin olevan paikalla, tai että mä olen nainen, elävä ja tunteva ihminen. Aika paska kokemus siis, ei siitä mihinkään ollut.
Näi8llehän riittää, että saavat pillua. Aina löytyy uus nainen.
Hyvältä, parhaalta.
Rumia miehiä en sänkyyni tietysti edes päästä, mutta kaksi veistoksellisinta ja hyvin muodostuneinta miestä ketä minulla on ollut, ovat olleet myös parhaita.
Toiselta saa parasta suuseksiä ever ja tykkää antaa sitä paljon ja usein, molemmilla kiihottavan kauniit kasvot ja hyvät penikset, osaavat tyydyttää naisen ja toinen heistä suorastaan jumaloi minua.
Sängyssä itsevarma, määrätietoinen ja naista jumaloiva - sellainen on kokemukseni mukaan mies, joka on keskivertoa huomattavasti komeampi (nää on sellaisia, joita naiset vahingossa jää kadulla tuijottamaan, hmph:D).
Joskus on tullut mietittyä miksi minä kun on oikein komea mies ollut kyseessä.
Vaikkei miehen ulkonäköä enää arjessa sillä tavalla ajattelekaan, on se sängyssä ihana silitellä niitä pieniä ihania kylkilihaksia ja suihinottaessa katsoa kovien vatsalihasten kiristelevän. En osaa enää ajatella miltä edes tuntuisi nähdä jonkun muun kasvot sängyssä.
Ja vaikkei se minulle mikään turn on sinänsä olekaan, kyllä sitä tulee välillä mietittyä kuinka moni muu nainen haluaisi olla minun paikallani sängyssä.
Kuitenkin olisin sitä mieltä, että loppupeleissä miehen osaamisella on enemmän merkitystä kuin ulkonäöllä, vaikka varmasti se ulkonäkö tekee oman osuutensa naisen kiihotuksesta.
Juuri tänään heräsin ehkä komeimman tyypin vierestä ikinä. Eli samassa sängyssä oltiin, mutta mitään en halunnut sen enempää tehdä. Tunsin itseni onnekkaaksi, mutta itsenäiseksi tehdessäni valinnan vain lähteä kotiin.
Lisäksi Dim jota kai jollain tavalla "tapailen" on minusta aivan ihana ja hänen kanssaan oleminen on ihanaa. Jotenkin tuntuu erityiseltä ja onnekkaalta että saa osansa tuollaisista tyypeistä. Katson joskus hänen kuvaansa ja tunnen perhoset vatsassa ja tuntuu hyvältä että varmasti vielä nähdään.
Ja jos on tosi hyvä vartalo, se on jotenkin kuumottavaa, kun toinen on kuin rautaa (Carlos esim.).
Minua välillä ottaa päähän se, että vaimoni ei ikinä kehu minua. Löytää vain kaikki virheet ulkönäöstänikin. Joko ei sano mitään, toteaa johonkin "ihan ok" tai moittii.
Muualla sitten kuulee kehuja. Sanotaan komeaksi, mukavaksi, hyvä kroppaiseksi yms.
M42
Ulkonäöllä ei tee mitään jos henkinen yhteys tai edes kemiat ei kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua välillä ottaa päähän se, että vaimoni ei ikinä kehu minua. Löytää vain kaikki virheet ulkönäöstänikin. Joko ei sano mitään, toteaa johonkin "ihan ok" tai moittii.
Muualla sitten kuulee kehuja. Sanotaan komeaksi, mukavaksi, hyvä kroppaiseksi yms.
M42
Aika vanha olet hyvännäköiseksi ja kroppaiseksi. Tuollainen pappa on jo vanha ja sellainen on menneen talven lumia.
Se tuntuu s....tanan kiihottavalta
. Olen kai sit hyvin visuaalinen nainen ja hyvännäköiset miehet on heikkouteni. About 28- 32 on parhaita, viitisen vuotta itseäni nuoremmat siis. Onhan taidoillakin merkitystä mutta en huoli sänkyyni mitään mätisäkkiä tai kasvoiltaan epämiellyttävää. Olen kaunis itsekin.
taitaa olla vähän makuasia.
No, oma kokemukseni oli aika pettymys - kaveri oli niin täynnä itteään ettei varmaan edes tajunnut munkin olevan paikalla, tai että mä olen nainen, elävä ja tunteva ihminen. Aika paska kokemus siis, ei siitä mihinkään ollut.