Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla sängyssä erittäin hyvännäköisen miehen kanssa?

Vierailija
19.11.2009 |

En ole koskaan ollut.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua välillä ottaa päähän se, että vaimoni ei ikinä kehu minua. Löytää vain kaikki virheet ulkönäöstänikin. Joko ei sano mitään, toteaa johonkin "ihan ok" tai moittii.

Muualla sitten kuulee kehuja. Sanotaan komeaksi, mukavaksi, hyvä kroppaiseksi yms.

M42

Aika vanha olet hyvännäköiseksi ja kroppaiseksi. Tuollainen pappa on jo vanha ja sellainen on menneen talven lumia.

ei 42v ole vanha??!

Kyllä se se 30-vuotiaalle on jo aivan ikäloppu. 

Ja viisikymppiselle nuori poika. Hassua

Vierailija
82/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on todella hyvännäköinen mies?

Sano sinä ensin: minkä näköinen mies vetoaa sinuun? Mihin ulkonäköpiirteisiin kiinnität huomiosi miehessä?

Jos sinä vastaat tähän, niin sen jälkeen minä vastaan sinun kysymykseesi. 

Hoikan lihaksikas, miehekäs, veistokselliset kasvonpiirteet. Kiinnitän huomiota ryhtiin, liikkumiseen, silmiin, hymyyn ja vartaloon. Timmiys on tärkeää. Ei väliä onko tumma vai vaalea, joillain vain on "se jokin" ja joillain ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella kiinni henkilökohtaisista mieltymyksistä mikä on "erittäin" hyvännäköistä. Mutta parasta on olla sängyssä erittäin rakastuneena erittäin rakastuneena kanssa. Mutta sitähän ei kysytty..

Vierailija
84/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sinä ensin: minkä näköinen mies vetoaa sinuun? Mihin ulkonäköpiirteisiin kiinnität huomiosi miehessä?

Hoikan lihaksikas, miehekäs, veistokselliset kasvonpiirteet. Kiinnitän huomiota ryhtiin, liikkumiseen, silmiin, hymyyn ja vartaloon. Timmiys on tärkeää. Ei väliä onko tumma vai vaalea, joillain vain on "se jokin" ja joillain ei.

Eipä nuo juurikaan eroa minun mieltymyksistäni. Ainoa ero mitä keksin, on että myös sellainen roteva, nallekarhumainen mies vetoaa joissain tapauksissa, eli timmiys ei minun tapauksessani ole aina ehdoton vaatimus. Mutta muuten listamme ovat melkein identtiset. 

T. Sama jolle vastasit

Vierailija
85/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo juurikaan eroa minun mieltymyksistäni. Ainoa ero mitä keksin, on että myös sellainen roteva, nallekarhumainen mies vetoaa joissain tapauksissa, eli timmiys ei minun tapauksessani ole aina ehdoton vaatimus. Mutta muuten listamme ovat melkein identtiset. 

Ja vielä, oletko itse mies vai nainen?

Vierailija
86/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella kiinni henkilökohtaisista mieltymyksistä mikä on "erittäin" hyvännäköistä. Mutta parasta on olla sängyssä erittäin rakastuneena erittäin rakastuneena kanssa. Mutta sitähän ei kysytty..

Mä rakastun vain silloin, kun mies on sekä sisäisesti ja ulkoisesti upea.

Eli mun tapauksessa tuo että on rakastuneena sängyssä, automaattisesti tarkoittaa sitä että se sänkykumppani on myös erittäin hyvännäköinen. 

Vierailija
87/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin täällä maininneet, niin seksi ei ollut kovin hyvää. Kai mies ajattelee että kun löytyy sixpack, hauikset ja iso mela niin nainen tyydyttyy kuin itsestään. Ja ikävä sanoa näin mutta se komeus ei paljoa lämmitä kun staminaa riittääkin vain minuutti.

Vierailija
88/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tunnu miltään, jos ei ole iso kulli.

PenttiTV58 🥰 

Voisikohan sitä sulkijalihasta vähän kiristää? Jollakin esteettisiä leikkauksia tekevällä klinikalla?

Vierailija
89/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ajatuskin ällöttää.

M23

Vierailija
90/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että aviomieheni on hyvännäköinen, antaa minulla nautintoa joka päivä. 

Rakastan silitellä hänen litteää vatsaansa kun makaamme sängyssä. Rakastan katsoa kun hänen lihaksensa jännittyvät rakastellessa tai fyysistä työtä tehdessä. Rakastan kävellä kaupungilla hänen kainalossaan. 

Vierailija
91/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sellanen olo, et miten tämä on mahdollista. Ja sitten, kiitos Jeesus 

Vierailija
92/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kiva katsella, mutta aina tehtiin kaikki niin kuin hän halusi, muuten ei pysynyt erektio. 20 vuotta samaa settiä riitti ja mieskin siinä alkoi rupsahtamaan, itsekin toki. Eron jälkeen löysin vähemmän komean, mutta viihdyn hänen kanssaan sängyssäkin paljon paremmin, huomioidaan toisiamme vastavuoroisesti ja on mielikuvituksellisempaa meininkiä. En silti usko, että itsekkyys välttämättä liittyy ulkonäköön, jotkut vain on. 

Vierailija
93/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden jalkapalloilijan kanssa, jolla todella timmi vartalo. Ihan kuin olisi halon kanssa ollut. Kaikki tuntui kovalta tai terävältä. Yök.

Vierailija
94/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus eri muodoissaan tottakai miellyttää, ja nostaa mielialaa.

Ihan niin kuin auringonlasku tai merimaisema antaa nautintoa, niin ihan samalla tavalla komeat mieskasvot ja raamikas, seksikäs vartalo miellyttää kaltaiseni heteronaisen silmää ja tuottaa mielihyvähormoneja. 

Vierailija
95/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä vaan sillä, mitä mies osaa.

Huh, no en mä ainakaan menisi sänkyyn sellaisen ihmisen kanssa jonka ulkonäköä en pidä lainkaan viehättävänä...

Vierailija
96/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, no en mä ainakaan menisi sänkyyn sellaisen ihmisen kanssa jonka ulkonäköä en pidä lainkaan viehättävänä...

Jos mies on komea, mutta taitamaton sängyssä, niin häntä voi opastaa ja "kouluttaa", ja samalla nauttia siitä upeasta ulkonäöstä.

Mutta jos mies on ulkoisesti ei-viehättävä, niin ei hän voi muuttua komeaksi vaikka mitä tekisi. 

Vierailija
97/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, mutta taitamaton sängyssä, niin häntä voi opastaa ja "kouluttaa", ja samalla nauttia siitä upeasta ulkonäöstä.

Mutta jos mies on ulkoisesti ei-viehättävä, niin ei hän voi muuttua komeaksi vaikka mitä tekisi. 

Niinpä.

Vierailija
98/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ihmisen, en kiiltokuvaa.

Vierailija
99/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan superihanaa : ) 

Onneksi olen saanut kokea muutaman kerran. Joskus on saattanut olla kyseessä jonkun tämän palstan rouvan puoliso, joka ollut omin luvin liikkeellä miesten kesken.

t. homomies

Vierailija
100/133 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi