Miltä tuntuu olla sängyssä erittäin hyvännäköisen miehen kanssa?
Kommentit (70)
Been there, done that! kirjoitti:
Välttämättä hyvännäköinen mies ei ole taitava sängyssä. Valitsen vähemmän hyvännäköisen, mutta ehdottomasti taitavan rakastajan.
Saattaa johtua siitäkin, ettei kyseiseen naiseen nyt vaan huvita panostaa.
Tuntuuko oma vartalo huonommalta todella hyvän kanssa?
En kiihotu visuaalisista ärsykkeistä, miehen ulkonäöllä on minulle hyvin vähän merkitystä. (puhtaus, terveys, yleinen siisteys eivät mielestäni ole ulkonäkökysymyksiä)
Eli se riippuu aivan siitä miten kanssa miehen kanssa synkkaa. Voi olla huikeaa tai sitten aivan karseaa.
Liian kuvankomeat miehet ovat turn-off. Tykkään taviksista, pieni maha on toivottava, pehmeämpi fiilis on mukavampi kuin liian kova ja luikku. Olen itse kaunis nainen. Komeat tulevat usein kokeilemaan onneaan mutta en vain osaa heistä viehättyä.
Mies näyttää haluttavalta kun hänen kanssaan synkkaa muuten hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei tee mitään jos henkinen yhteys tai edes kemiat ei kohtaa.
Ei mitään?
Ei mitään. Ajatus seksistä sellaisen kanssa jonka kanssa ei kemiat ole kohdillaan lähinnä yrjöttää, oli kuinka komea tahansa.
Ekat suhteeni olivat melko rumien miesten kanssa. Olin jotenkin sisäistänyt sen valheen etteivät naiset ole visuaalisia ja saavat nautintoa siitä että heitä itseään ihaillaan. Ja johonkin asti se riittikin olla se ihailtu suhteessa. Mutta sitten tapasin älyttömän hyvännäköisen pojan, jonka kanssa oli lyhyt suhde. Seksi muuttui ihan erilaiseksi, sata kertaa nautittavammaksi kun sain kiinni siitä mitä on olla sängyssä se joka katsoo, ei pelkästään se katsottava. Ahmin nuoren miehen jäntevää vartaloa silmilläni. Hänellä oli uskomattoman herkät ja upeat kasvonpiirteet jotka muistan vieläkin. Katselin niitä hänen päällään ratsastaessani..
Tuon jälkeen en ole voinut enää olla ruman miehen kanssa. Nykyinen on myös komea ja oli sitä varsinkin nuorena. Sängyssä tulee paljon muistikuvia siitä miltä hän näytti parhaimpina vuosinaan, vähän alle kolmekymppisenä. Vanheneminen ei niin haittaa kun tavallaan näkee aina sen adoniksen.
Mutta se, etteikö naiset olisi visuaalisia, on mielestäni paskaa. Osa naisista ei ole vaan oppinut ottamaan katsojan roolia, sillä miestä esitetään naisen silmille objekteina edelleen todella vähän. Se on lähes tabu.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko oma vartalo huonommalta todella hyvän kanssa?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erittäin hyvännäköinen mies, joka ei edes tajua olevansa erittäin hyvännäköinen!
Nyt 10 vuoden jälkeen kauneinkin kivi alkaa menettämään kiiltonsa kun silmä tottuu. Kiva että on välillä tämmöisiä aloituksia, niin tulee ajatelleeksi kuin komea puolisko on.
Oletko varma että on muidenkin naisten mielestä, eikä pelkästään sinun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua välillä ottaa päähän se, että vaimoni ei ikinä kehu minua. Löytää vain kaikki virheet ulkönäöstänikin. Joko ei sano mitään, toteaa johonkin "ihan ok" tai moittii.
Muualla sitten kuulee kehuja. Sanotaan komeaksi, mukavaksi, hyvä kroppaiseksi yms.
M42
Aika vanha olet hyvännäköiseksi ja kroppaiseksi. Tuollainen pappa on jo vanha ja sellainen on menneen talven lumia.
Ai hänen vaimonsakin löytänyt tänne. Terve.
Upealta.
Komea bosnialainen macho.
Ei naiset ole pystyneet muuta kuin haukkomaan henkeä ollessaan kanssani sängyssä. Terv. Mies. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole pystyneet muuta kuin haukkomaan henkeä ollessaan kanssani sängyssä. Terv. Mies. 🤗
Eivät raukat saa ilmaa ruhosi alla.
Hmm, kysyn muutamalta exältä, ja palaan asiaan pian. No ei vaan naiset menee musta aivan sekaisin, enkä oikein ymmärrä sitä. Ne on aivan villinä ja antais mitä vain. Kerran menin hakemaan yhden naisen treffeille kotoaan, ja kun avasin hänelle auton oven, niin siinä vielä jotenkin ihan muikeana kyseli, että oonko ihan todellinen? Tuli hieman vaivautunut olo. Treffit meni ihan mukavasti, mutta naisesta tuli heti treffien jälkeen esiin oudon mustasukkaisia piirteitä, joten jouduin harmittavasti jättämään jutun siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kauhusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Yleensä seksuaalisessa hekumassa ihminen hengittää rytmikkäästi eikä ole tukehtumaisillaan. Olen kuullut että jotkut miehet tahtovat kuristaa naisia, ei kannata sellaiseen lähteä ilman lupaa ja hyvin tarkkoja pelisääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Yleensä seksuaalisessa hekumassa ihminen hengittää rytmikkäästi eikä ole tukehtumaisillaan. Olen kuullut että jotkut miehet tahtovat kuristaa naisia, ei kannata sellaiseen lähteä ilman lupaa ja hyvin tarkkoja pelisääntöjä.
Omat kokemukset päinvastaisia. Muutama nainen on pyytänyt kuristamaan, joten olen siihen lopulta suostunut, mutta siis tosiaan naisille riittää aivan sellainen helläkin ote, koska naisilla on joku psykologinen tarve seksissä siihen, että mies ottaa ohjat, joka oikein tehtynä kiihottaa naista äärimmäisen paljon. Välillä riittää että komentaa vain kääntymään ja pyllistämään.
Ei välttämättä kovin kummoiselta, mutta riippuu tyypistä.
Kauheaa se voi olla. Miehet olivat joillekin naisille surkeita ja osaamattomia. Itsekkäitä ja viinamiehiä. Ohut se. Naisille ikuinen trauma.
Meitä on moneen junaan. Itse todellakin katselen kumppaniani ja joskus esileikin aluksi pyydän miestä olemaan polvillaan edessäni sängyllä ja runkkaamaan jotta voin katsella. Siinä hauis ja rintalihakset pullistelee niin kivasti ja se ilme miehen kasvoilla, kun hän näkee kuinka hänen vartalonsa sytyttää minut, hänkin nauttii siitä tunteesta. Kesken seksin sopivissa asennoissa myös katselen miestä ja hänen vartalonsa liikehdintää.
Ja kyllä joo, sillä on väliä miten toinen osaa toimia sängyssä ja mitä toisen vartalolla voi tehdä, mutta kyllä se hyvä ulkonäkö parantaa orgasmin saantiani, tulee helpommin, kovemmin ja useammin.