Miltä tuntuu olla sängyssä erittäin hyvännäköisen miehen kanssa?
Kommentit (133)
Oli pettymys. Suuteli ja kosketteli hyvin, mutta ..na ei tuntunut oikein millekään.
Aivan superihanaa : )
Onneksi olen saanut kokea muutaman kerran. Joskus on saattanut olla kyseessä jonkun tämän palstan rouvan puoliso, joka ollut omin luvin liikkeellä miesten kesken.
t. homomies
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen saanut kokea muutaman kerran. Joskus on saattanut olla kyseessä jonkun tämän palstan rouvan puoliso, joka ollut omin luvin liikkeellä miesten kesken.
t. homomies
Moni nainen ei arvaakaan, mitä miehensä saattaa puuhailla, kun silmä välttää....
Vierailija kirjoitti:
t. homomies
Ai kauhee 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä vaan sillä, mitä mies osaa.
Moni ei tajua asian tuota puolta. Ja moni hyvännäköinen mies ottaa itsestäänselvyytenä, että nainen tyydyttyy jo pelkästä hänen läsnäolostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä vaan sillä, mitä mies osaa.
Moni ei tajua asian tuota puolta. Ja moni hyvännäköinen mies ottaa itsestäänselvyytenä, että nainen tyydyttyy jo pelkästä hänen läsnäolostaan.
Sama lienee naisilla?
Samalta kuin sohvalla istuen. Veljeni on hyvännäköinen, mutta on sängyllä istuen edelleen veljeni.
Ei miltään. Olen av-mamma ja kuten täällä on moneen otteeseen todettu meillä on tunnottomat pillut. Ei tunnu missään kun kullilla vedellään edestakaisin.
Jos mies on pahis, tuskin miltään. Ohut SE. Voi olla kamala.
Vierailija kirjoitti:
Ei miltään. Olen av-mamma ja kuten täällä on moneen otteeseen todettu meillä on tunnottomat pillut. Ei tunnu missään kun kullilla vedellään edestakaisin.
Ai kauhee 🤣🤣
Julkisuudesta tuttu jumalaisen komea mies. Tuli sellainen olo, että en helkatissa kykene tähän. No, tsemppasin ja kykenin. Tosi mahtavaa oli ja jäi loppuiäksi mieleen. Oi niitä aikoja...
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudesta tuttu jumalaisen komea mies. Tuli sellainen olo, että en helkatissa kykene tähän. No, tsemppasin ja kykenin. Tosi mahtavaa oli ja jäi loppuiäksi mieleen. Oi niitä aikoja...
Sami Kuronen?
t. homomies