Miltä tuntuu olla sängyssä erittäin hyvännäköisen miehen kanssa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei tee mitään jos henkinen yhteys tai edes kemiat ei kohtaa.
Ei mitään?
Päällimmäisenä jäi mieleen sairas jännitys.
Ei vittu miten harhasia idiootteja. Onneksi oma äo paljon korkeampi kuin yhdelläkään tänne kirjoittelevalla.
Välttämättä hyvännäköinen mies ei ole taitava sängyssä. Valitsen vähemmän hyvännäköisen, mutta ehdottomasti taitavan rakastajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu miten harhasia idiootteja. Onneksi oma äo paljon korkeampi kuin yhdelläkään tänne kirjoittelevalla.
No, mikäs sinulle tuli?
Vierailija kirjoitti:
Todista ja perustele!
Been there, done that! kirjoitti:
Välttämättä hyvännäköinen mies ei ole taitava sängyssä. Valitsen vähemmän hyvännäköisen, mutta ehdottomasti taitavan rakastajan.
Ei välttämättä olekaan. Tai sitten voi olla erittäin hyvännäköinen ja erittäin taitava. Niin taitava, etten muista murehtia oman ulkonäköni puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Kommentillasi et onnistunut välittämään itsestäsi kovin älykästä vaikutelmaa.
Jos valot sammutetaan, ei sitä näe.
Mä olen saanut elämäni parasta suuseksiä mieheltä, joka on myös todella hyvännäköinen.
Muutenkin olen saanut vaan hyvää seksiä ja kunnioittavaa kohtelua, enkä ole ollutkaan muiden kuin hyvännäköisten miesten kanssa.
Olen tosin itsekin hyvännäköinen, että varmaan eri asia jos olisi tavis tai sellanen perusnätti.
Mä vaan en voisi ollakaan muun kuin todella hyvännäköisen kanssa, en oikein edes huomaa muita.
Mun eka reaktio kun näin miehen oli ”VAU!”, mielessä siis. Toinen ajatus oli; ”No, hän on kuitenkin sellainen, joka ei koskaan edes juttelisi kanssani”. Koin, että olimme tasoltamme liian erilaiset. Hän oli kaunis ja minä korkeintaan söpö. Illan edetessä päädyimme juttelemaan ja kipinät vain lensi. Sama seksuaalinen jännitys säilyi ja päädyimme lopulta sänkyyn. Yksi ikimuistoisimmista kokemuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl mieluiten haluaisin olla se paremmannäköinen. Enemmän innostaa sellaset tavallsen näköiset jotka ei olis voinut kuvitellakaan että mä kiinnostuisin niistä. Niillä on yleensä parempi luonnekin.
Vanha ketju ja viesti, mutta tässä totuus! Maailmanhistorian parasta seksiä syntyy tällä yhdistelmällä, sanokaa minun sanoneen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis sinulla on paljon korkeampi ÄO kuin itselläsi? Kerta kaikkiaan älykkäästi ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään?
Ei tee. Samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa.Ulkonäkö on täysin irrelevantti, ellei sitten ihminen ole todella likainen ja haise pahalle. Mädäntyneet hampaat on myös ällöttävät.
Itellä huono itsetunto ja lisäksi mies nuorempi..alkaa olla liian hankalan tuntista. Mutta pieni lapsi.. v.....!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään?
Ei tee. Samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa.Ulkonäkö on täysin irrelevantti, ellei sitten ihminen ole todella likainen ja haise pahalle. Mädäntyneet hampaat on myös ällöttävät.
Ei pidä paikkaansa. Kiihotun jo pelkästään komean miehen katsomisesta ja erityisesti siitä miten hänen lihakset liikkuu, kun hän painaa minua itseään vasten.
Minun määritelmässä komea mies on treenattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään?
Ei pidä paikkaansa. Kiihotun jo pelkästään komean miehen katsomisesta ja erityisesti siitä miten hänen lihakset liikkuu, kun hän painaa minua itseään vasten.
Minun määritelmässä komea mies on treenattu.
Jaa, minä en kiihotu kenestäkään mitenkään. Suurin osa ihmisistä on joko rumia tai tavallisia. Ei kenenkään ulkonäköä panna. Se mitä toisen keholla voi tehdä on merkityksellistä, ei muu. En minä seksin aikana kumppaniani katsele vaan keskityn ottamaan oman nautintoni.
Olen ollut hyvin komeidenkin kanssa, olennaisempaa on että osaa.