Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri suuttui, kun istuin lounaalla "hänen paikallaan"

Vierailija
28.05.2015 |

Istuin eilen siihen kohtaa ruokapöytää, missä eräs työkaveri tapaa istua, koska jonkun tavarat olivat siinä missä minä yleensä istun. Työkaveri ei aina syö samaan aikaan, eikä nytkään tullut keittiöön ennenkuin olin jo hetken aikaa syönyt. Palloili siinä hämmentyneenä hetken ja kysyi: "Missä sä istut?" Vastasin tyynesti: "Tässä." Ja jatkoin syömistä.
.
Sen jälkeen on vain tuhissut ja puhissut, tiuskinut ja kettuillut. Oli heitellyt mun lounasboksitkin kuivauskaapista pitkin keittiötä.
.
Miksi, oi miksi pitää ihmisten käyttäytyä näin??

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:22"]Mitä vanhempi kurppa, sen lapsellisempaa paskanjauhamista ja selän takana kyräilyä on käytös valitettavan usein. Miksi? Kasvakaa luojan tähden aikuisiksi!
[/quote]

Kateus menetetystä nuoruudesta.

Vierailija
102/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

91 on tampio. 90 EI ollut ap. Jos olisin ollut, viestin lopussa olisi kirjaimet a ja p. Sori ap, olin samaa, loogista mieltä kanssasi niin nyt joku tampio pitää sinua inttäjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 91 alapeukuttaa niin on tuplatampio.

Vierailija
104/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:22"]Mitä vanhempi kurppa, sen lapsellisempaa paskanjauhamista ja selän takana kyräilyä on käytös valitettavan usein. Miksi? Kasvakaa luojan tähden aikuisiksi! [/quote] Kateus menetetystä nuoruudesta.

[/quote]

Mulle tuli kans mieleen joku täti vaihdevuosissa, jolle kukaan ei sano ikinä että sä näytät ainakin 10 vuotta nuoremmalta. Onko vielä joku lapseton? Tai omaishoitaja?

Vierailija
105/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sanois mitään. Enkä tottelis. Kirjoittaisin vaan nimen mun mustaan listaan. Ja kiusaisin seläntakana aina ku mahd.

Vierailija
106/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:27"]

91 on tampio. 90 EI ollut ap. Jos olisin ollut, viestin lopussa olisi kirjaimet a ja p. Sori ap, olin samaa, loogista mieltä kanssasi niin nyt joku tampio pitää sinua inttäjänä.

[/quote]

Näytä kohta, missä 91 väitti 90:n olevan ap. Kommentti liittyi ihan sun omaan vuodatukseen. Sorry jos ikäarvio meni pieleen ja oletkin jo kypsässä keski-iässä.

Vierailija
107/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:05"]

Kai tällä palstalla on joku, jolla sekoaa pakka, jos ei pääsekään omalle paikalleen. Kuulisin mielelläni, et miks näin on? Ap

[/quote]

Melkoisen huonoa käytöstä tuolla ap:n työkaverilla. Vaikka minulla onkin tapana omia erinäisiä paikkoja niin kotona, bussissa kuin työpaikallanikin, en kuitenkaan kävisi mielenosoituksellisesti tuijottelemaan ketään paikalleni istujaa ja vielä vähemmän heittelisin eväsrasioita pitkin keittiötä. Ymmärtäisin myös selittelemättä, että jos kahvihuoneen kaikki paikat ovat varattuja, odottaisin ihan kiltisti paikan vapautumista enkä rupeaisi häätämään ketään. 

Ainoastaan kotona pyydän kohteliaasti mutta päättäväisesti siirtymään toiseen paikkaan, jos joku istahtaa ruokapöydässä paikalleni. Se nimittäin on optimaalinen niin hellan kuin jääkaapinkin hallinnan suhteen. Muilta istumapaikoilta on vaan huomattavasti hankalampaa päästä hoitamaan ruokahuoltoa ruokailun lomassa. 

Ja selvyyden vuoksi kerrottakoon sekin, että kuulun tässä keskustelussa paljon parjattuun 50 - 60-vuotiaiden naisvaltaisella työpaikalla ikänsä työskennelleiden joukkoon. Tosin olen välillä myös vaihtanut työpaikkaa, joten eiköhän se ole tuonut lisää näköalaa muuten suppeaan maailmankuvaani. ;)

Vierailija
108/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:33"]

Kai tällä palstalla on joku, jolla sekoaa pakka, jos ei pääsekään omalle paikalleen. Kuulisin mielelläni, et miks näin on? Ap

[/quote]

Melkoisen huonoa käytöstä tuolla ap:n työkaverilla. Vaikka minulla onkin tapana omia erinäisiä paikkoja niin kotona, bussissa kuin työpaikallanikin, en kuitenkaan kävisi mielenosoituksellisesti tuijottelemaan ketään paikalleni istujaa ja vielä vähemmän heittelisin eväsrasioita pitkin keittiötä. Ymmärtäisin myös selittelemättä, että jos kahvihuoneen kaikki paikat ovat varattuja, odottaisin ihan kiltisti paikan vapautumista enkä rupeaisi häätämään ketään. 

Ainoastaan kotona pyydän kohteliaasti mutta päättäväisesti siirtymään toiseen paikkaan, jos joku istahtaa ruokapöydässä paikalleni. Se nimittäin on optimaalinen niin hellan kuin jääkaapinkin hallinnan suhteen. Muilta istumapaikoilta on vaan huomattavasti hankalampaa päästä hoitamaan ruokahuoltoa ruokailun lomassa. 

Ja selvyyden vuoksi kerrottakoon sekin, että kuulun tässä keskustelussa paljon parjattuun 50 - 60-vuotiaiden naisvaltaisella työpaikalla ikänsä työskennelleiden joukkoon. Tosin olen välillä myös vaihtanut työpaikkaa, joten eiköhän se ole tuonut lisää näköalaa muuten suppeaan maailmankuvaani. ;)

[/quote]

Eikö teillä muut osaa hakea maitoa jääkaapista?

Vierailija
109/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viestit, jotka on minun kirjoittamiani olen kuitannut loppuun "Ap". Jos siis jollain oli epäselvyyttä, että mitkä oli mun tekstejä. Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille, vänkääjille ja jankkaajille myös. 

Ja kuten sanottua, en aio pyytää anteeksi, koska en ole tehnyt mitään väärää. Tarkoitukseni ei myöskään ole ollut näpäyttää häntä täällä tai muuallakaan (eikä varsinkaan täällä, koska täällä ollaan edelleen nimettömiä, tiedän ettei hän käy täällä, eikä tarkoitus ole haukkua tai parjata häntä, vaan yrittää ymmärtää).

Mukavaa kesää, rentoutukaa ja nauttikaa :) Ap

Vierailija
110/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]

Eikö teillä muut osaa hakea maitoa jääkaapista?

[/quote]

Kuka on sanonut, että kysymyksessä on pelkästään maidon hakeminen jääkaapista?

Jos kutsun ruokavieraita kotiini, en odota, että kukaan heistä kävisi jääkaapilla tai huolehtisi ruuan hämmentämisestä tai pöydän kattamisesta. 

Vierailija
111/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 & 98 ON tampio. Mitä teet työksesi, nyt kiinnostaa oikeasti. Ihminen, joka erehtyy ja alkaa väittämään olleensa koko ajan ihan kartalla. Ja keksii perusteita. Uskon, että oot kattonut ally mcbealia.. Ei tommosta nillittäjää voi olla.

Samassa seurueessa minä olisin nainen, joka jäisi katsomaan sinua pitkään ja nostaisi kulmakarvoja. Älä yritä keksiä mitään nokkelaa vastausta, juttu vaan pahenee. Sinä olet se niskajäykkänä omasta kannastaan kiinni pitävä naisihminen, jonka mielipiteet kaikki arvaavat ennalta. Ja hakevat lisää boolia, jopa taaperomuskarissa. Eteisessä on salmarikossu muita äitejä varten. Omasta mielestäsi tulet kaikkien kanssa toimeen oikein hienosti ja luot ympärillesi harmoniaa. So not.

Vierailija
112/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:02"]

90 & 98 ON tampio. Mitä teet työksesi, nyt kiinnostaa oikeasti. Ihminen, joka erehtyy ja alkaa väittämään olleensa koko ajan ihan kartalla. Ja keksii perusteita. Uskon, että oot kattonut ally mcbealia.. Ei tommosta nillittäjää voi olla. Samassa seurueessa minä olisin nainen, joka jäisi katsomaan sinua pitkään ja nostaisi kulmakarvoja. Älä yritä keksiä mitään nokkelaa vastausta, juttu vaan pahenee. Sinä olet se niskajäykkänä omasta kannastaan kiinni pitävä naisihminen, jonka mielipiteet kaikki arvaavat ennalta. Ja hakevat lisää boolia, jopa taaperomuskarissa. Eteisessä on salmarikossu muita äitejä varten. Omasta mielestäsi tulet kaikkien kanssa toimeen oikein hienosti ja luot ympärillesi harmoniaa. So not.

[/quote]

Mitä helvettiä sää sössötät?? Kukaan täällä ole mistään viinan vetämisestä puhunut :D

Vierailija
113/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa tiloissa ja työpaikan taukohuoneissa ei ole "mun" ja "sun" paikkoja. On vain vapaita istuimia. Lapsellista kenenkään lähtä omimaan tiettyä paikkaa itselleen ja vetää herneet nenään, jos joku muu istuu "mun" paikalla. Voi Jösses.
N21

Vierailija
114/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

104, ymmärrän kommenttisi, sun ymmärrys ei riitä niin pitkälle. Lyhyt vastaus on helpompi lukea, eikö vaan.

Vierailija
115/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:57"]Minä menin kerran nuorena kesätöissä kahvihuoneessa istumaan vaan johonkin. Kukaan ei sanonut mitää mutta moni mulkoili. Myöhemmin joku valaisi, että istuit sitten Pirkon paikalle!!
[/quote]
Ei h******i! :DDD Kyllä ihmiset on sitten ääliöitä.

Vierailija
116/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:06"]

104, ymmärrän kommenttisi, sun ymmärrys ei riitä niin pitkälle. Lyhyt vastaus on helpompi lukea, eikö vaan.

[/quote]

Meepä pois tai pysy asiassa.

Vierailija
117/117 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et 108 kommentti tyrehdyttää tän ketjun, villi veikkaus :)