Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisu inhokkisi

Vierailija
20.05.2015 |

tämän vuoden ehdoton inhokkisi?

minun inhokkini, eli hollanti jo tippuikin. Kreikan laulu kylmyydellään ärsyttää. Mitään uskomattoman huonoa kipaletta ei kuitenkaan ole, minun mielestäni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin unihdin aivan! Portugalin laulua en voi sietää!

Vierailija
2/21 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun inhokki on Suomen PKN. En tykkää yhtään Punk musiikista. En ymmärrä sitä negatiivisuutta.. Miksei laulu vois olla "Aina mä saan " ja sit lueteltais niitä jokapäiväisiä iloisia asioita..maailma on muutenki täynnä valitusta ja kurjuutta ihan tarpeeks. Onneksi tippuikin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että täälä ei otettaisi niin huomioon pkn:n vammaisuutta vaan keskusteltaisiin musiikista. Monet joissa aletaan puhumaan vammaisuudesta poistetaan.

Vierailija
4/21 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki euroviisu ihmiseeeeet

Vierailija
5/21 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:08"]Toivoisin, että täälä ei otettaisi niin huomioon pkn:n vammaisuutta vaan keskusteltaisiin musiikista. Monet joissa aletaan puhumaan vammaisuudesta poistetaan.
[/quote]

Minähän puhuin nimenomaan tuosta musiikista. En maininnut sanallakaan vammaisuutta. Mutta täytyy olla tasa-arvoa ja muidenkin kilpailijoiden kohdalla puhua vain musiikista.
T. 3

Vierailija
6/21 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se yksi biisi joka oli jotenkin aivan kuin partanainen eri peruukilla ja ilman partaa oli kyllä jotenkin typerin noista eilen kuulluista.

Vierailija
7/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:08"]Toivoisin, että täälä ei otettaisi niin huomioon pkn:n vammaisuutta vaan keskusteltaisiin musiikista. Monet joissa aletaan puhumaan vammaisuudesta poistetaan. [/quote] Minähän puhuin nimenomaan tuosta musiikista. En maininnut sanallakaan vammaisuutta. Mutta täytyy olla tasa-arvoa ja muidenkin kilpailijoiden kohdalla puhua vain musiikista. T. 3

[/quote]

joo anteeksi en sinusta puhunut. Yleisesti halusin vain mainita tuon. 

Vierailija
8/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä.

Vierailija
9/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"]

No se yksi biisi joka oli jotenkin aivan kuin partanainen eri peruukilla ja ilman partaa oli kyllä jotenkin typerin noista eilen kuulluista.

[/quote]

mitähän laulua mahdat tarkoittaa? Kreikkaa?

Vierailija
10/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi ja Venäjä.

Vierailija
11/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä. Hyi saasta. Myös Saksa ja Liettua ovat ihan hirveitä.

Suosikkini Italia ja Viro!

Vierailija
12/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän monet laulut kuulostaa jotenkin tutulta. Esim. Itävalta, ruotsi.. Jos ensikuulemalla laulu kuulostaa tutulta, jokin on mennyt pieleen. Itävallan kappale tosiaan raastaa mun hermoja, kun en millään saa päähäni miltä se kuulostaa!

Vierailija
13/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska, Viro, Venäjä ja Kreikka.

Ranskan biisi on sitä samaa kun aina sieltä, samoin kreikka. Viron biisi vaivuttaa minut uneen, samaa lausetta hoetaan koko biisi. Venäjän biisi on muovinen, suoraan kuin jostain "hittitehtaasts" eikä sillä ole mitään tekemistä venäjän kanssa. 

Vierailija
14/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi! Anteeksi vaan, mutta kerrankin ne epäonnistui, en siedä sitä loilotusta. Samanlaista massajumputusta kuin mitä radioista tulee yhtenään.

Kreikka, San Marino, Puola, Unkari ja Kypros on myös todella surkeita, mutta eri tavalla. Ne on niin tylsiä, ettei ne aiheuta niin suurta reaktiota kuin Ruotsi.

Portugali on myös huono. Laulaja näyttää haluavan laulaa paljon rokimpaa ja riuhtoo ja huitoo epätoivosesti, kun onkin saanut vain typerän poplurituksen laulettavakseen :D

Myös Suomen kappale on mielestä surkea, en vain tykkää punkista ja arvostan hieman korkeampaa laulutaitoa. Mulla ei ole mitään vammaisia vastaan, arvioin heidän musiikkiaan niin kuin muutakin musiikkia, sitähän he itse ovat toivoneet.

Sori mulla olikin aika paljon inhokkeja D:

Vierailija
15/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:54"]Ranska, Viro, Venäjä ja Kreikka.

Ranskan biisi on sitä samaa kun aina sieltä, samoin kreikka. Viron biisi vaivuttaa minut uneen, samaa lausetta hoetaan koko biisi. Venäjän biisi on muovinen, suoraan kuin jostain "hittitehtaasts" eikä sillä ole mitään tekemistä venäjän kanssa. 
[/quote]mulla tuo unetus tuli kaikissa muissa ekan semin paitsi Suomen ( vaikka en sitä edustajaksi toivonutkaan) Viron ja Tanskan. Kaikki oli niin kuultu. Pahin oli venäjä.

Vierailija
16/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armenia!!!!! Ihan hirveä biisi

Vierailija
17/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:50"]Venäjä. Hyi saasta. Myös Saksa ja Liettua ovat ihan hirveitä.

Suosikkini Italia ja Viro!
[/quote]
Itse juuri kuuntelen saksan kappaletta ja on musta tosi hyvä :D

Vierailija
18/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albanian jatkoon meno ihmetytti 1.semistä eniten.

Vierailija
19/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"]

[/quote]

mitähän laulua mahdat tarkoittaa? Kreikkaa?

[/quote]

Mulla ei jääneet maat päähän, mutta arvatenkin tuo jos sitä veikkaat :)

Vierailija
20/21 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän rauhan ja rakkauden tuputtaminen miljoonille ihmisille tuntuu kovin irvokkaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi