MIEHET! Mikä bimboissa viehättää?
Minua ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä niissä "upeissa" mutta tyhjäpäisissä naisissa oikein kiehtoo? Onko oikeasti ulkonäkö niin tärkeä asia, että muuta ei tarvita?
Itse en naisena jaksa kuunnella muita naisia, jotka puhuvat geelikynsistä ja ripsiväreistä = eli ei mitään älykästä sanottavaa. En jaksa kuunnella myöskään komistuksia, jos heidän puheenaiheensa ovat vastaavalla tavalla rajoittuneita.
Siispä, valaiskaa minua arvon miehet!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:49"]Tekeekö ripsiväri ja geelikynnet ihmisestä bimbon??
[/quote]
Kyllä. Vaikutuksen tosin voi neutraloida silmälaseilla.
[/quote]
Jos ei ole silmissä mitään vikaa :D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:50"]
Kaikki tuntemani ulkonäöltään bimbot, ovat tosiasiassa keskivertofiksuja, koulutettuja ja sosiaalisia, joiden kanssa onnistuu keskustelu syvällisemmistäkin aiheista samalla tavalla mitä hiirulaisnaisten kanssa.
[/quote]
No eihän ne sitten mitään bimboja olekaan!
[/quote]
Ikävä kyllä stereotypiat elävät tiukassa miten ap:n aloitus osoittaa... Jos nainen on kaunis ja panostaa ulkonäköönsä, suurin osa leimaa naisen bimboksi tuntematta sen kummemmin.
Kaunis, mutta tyhmä nainen = bimbo.
Tavallisennäköinen nainen, mutta tyhmä = ei erityistä haukkumasanaa.
Hienoa yleistämistä. Mikäs niissä turkinpojissa niin kiinnostaa, oi kaikki naiset!
Ei mikään. Tykkään ennemmin naisista, joilla on värjäämätön, tätimäinen pillukarvapermanentti päässään.
Helppous. Bimpo on helppo iskeä ja huoleton hylätä. Täydellinen yhden yön juttu.
Ja tälläinen mies on sitten pois aloittajalta ja harmittaa, koska ______________________?
No minä olen ulkonäöllisesti sitten varmaan tälläinen "bimbo" (vaaleat pitkät pidennyshiukset, pitkä, hoikka, ripsien pidennykset ym) mutta en koe olevani mitenkään vähemmän fiksu kuin muut vaikka näytän tältä. Ei pidä antaa ulkonäön hämätä. Ehkä nuo julkisuudessa tyrkkyilevät silikoni tyhjäpää Maisa Torpat ovat pilanneet meidän fiksujenkin "bimbojen" maineen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:53"]
No melkein jokainen nainen käyttää ripsaria tai ainakin enemmistö tai sitten on ripsienpidennykset.
[/quote]
Aijaa, omassa lähipiirissäni (kaverit, työkaverit, sukulaiset) suurin osa naisista käyttää ripsaria erittäin harvoin tai ei koskaan. Ilmeisesti en ole juurikaan tekemisissä bimbojen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:53"]
No melkein jokainen nainen käyttää ripsaria tai ainakin enemmistö tai sitten on ripsienpidennykset.
[/quote]
Aijaa, omassa lähipiirissäni (kaverit, työkaverit, sukulaiset) suurin osa naisista käyttää ripsaria erittäin harvoin tai ei koskaan. Ilmeisesti en ole juurikaan tekemisissä bimbojen kanssa?
[/quote]
...ja siis ei ole myöskään ripsienpidennyksiä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:57"]Ei mikään. Tykkään ennemmin naisista, joilla on värjäämätön, tätimäinen pillukarvapermanentti päässään.
[/quote]
Pillukarvapermanentti :D
Ap tässä.
Tähdennän nyt sen verran, että minä EN pidä kauniita ja huoliteltuja naisia automaattisesti bimboina. Eli ripsiväri ja geelikynnet eivät tee kenestäkään bimboa, vaan jos ei oikeasti osaa puhua muusta kuin kauneudenhoidosta! Näitä tapauksia on tuttavapiirissäni, enkä jaksa keskustella heidän kanssaan kovinkaan pitkään. Jos sivistys on olematonta ja oikeasti on vain tyhmä, niin silloin on bimbo minun mielestäni.
Edelleen odottelen vastausta siihen alkuperäiseen kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:03"]No minä olen ulkonäöllisesti sitten varmaan tälläinen "bimbo" (vaaleat pitkät pidennyshiukset, pitkä, hoikka, ripsien pidennykset ym) mutta en koe olevani mitenkään vähemmän fiksu kuin muut vaikka näytän tältä. Ei pidä antaa ulkonäön hämätä. Ehkä nuo julkisuudessa tyrkkyilevät silikoni tyhjäpää Maisa Torpat ovat pilanneet meidän fiksujenkin "bimbojen" maineen.
[/quote]
Jos kuitenkin olettaisimme Maisan olevan sinua fiksumpi, älykkäämpi ja sivistyneempi, ainakin kunnes päinvastaisesta saadaan mitään merkkejä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:09"]
Ap tässä. Tähdennän nyt sen verran, että minä EN pidä kauniita ja huoliteltuja naisia automaattisesti bimboina. Eli ripsiväri ja geelikynnet eivät tee kenestäkään bimboa, vaan jos ei oikeasti osaa puhua muusta kuin kauneudenhoidosta! Näitä tapauksia on tuttavapiirissäni, enkä jaksa keskustella heidän kanssaan kovinkaan pitkään. Jos sivistys on olematonta ja oikeasti on vain tyhmä, niin silloin on bimbo minun mielestäni. Edelleen odottelen vastausta siihen alkuperäiseen kysymykseen.
[/quote]
Ihan yhtä lailla on miehiä, jotka ei osaa keskustella esim. muusta kuin autoista ja urheilusta. Bimbojen vastine.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:09"]
Ap tässä. Tähdennän nyt sen verran, että minä EN pidä kauniita ja huoliteltuja naisia automaattisesti bimboina. Eli ripsiväri ja geelikynnet eivät tee kenestäkään bimboa, vaan jos ei oikeasti osaa puhua muusta kuin kauneudenhoidosta! Näitä tapauksia on tuttavapiirissäni, enkä jaksa keskustella heidän kanssaan kovinkaan pitkään. Jos sivistys on olematonta ja oikeasti on vain tyhmä, niin silloin on bimbo minun mielestäni. Edelleen odottelen vastausta siihen alkuperäiseen kysymykseen.
[/quote]
Ihan yhtä lailla on miehiä, jotka ei osaa keskustella esim. muusta kuin autoista ja urheilusta. Bimbojen vastine.
[/quote]
Niinhän totesin myös aloitusviestissä.
- Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:01"]Ja tälläinen mies on sitten pois aloittajalta ja harmittaa, koska ______________________?
[/quote]
Ei harmita, eikä ole minulta pois. Uteliaisuuttani kyselen. :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:50"]
Kaikki tuntemani ulkonäöltään bimbot, ovat tosiasiassa keskivertofiksuja, koulutettuja ja sosiaalisia, joiden kanssa onnistuu keskustelu syvällisemmistäkin aiheista samalla tavalla mitä hiirulaisnaisten kanssa.
[/quote]
No eihän ne sitten mitään bimboja olekaan!