Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi heittää rahaa roskakoriin??

Vierailija
04.06.2015 |

Elikäs nappasin muovipullon Sokoksen naistenhuoneesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajatteli että tarvitset sitä enemmän.

Vierailija
2/5 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille se palauttamisen vaiva ei ole pantin hinnan väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksa pulloja kantaa kassissa jos sen voi jonnekin jättää ilman että luonto tärveltyy.mulla on kassissa yleensä jo valmiiksi paljon tavaraa:,taaperon vaipat,vaihtovaatteet,ruuat sekä omat lompakko,puhelin ja avaimet..

Vierailija
4/5 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:36"]Kaikille se palauttamisen vaiva ei ole pantin hinnan väärti.
[/quote]

Ymmärrän mutta ei palautuspullo kuulu roskakoriin vaan vaikka pöydän reunalle.

Vierailija
5/5 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:36"]Kaikille se palauttamisen vaiva ei ole pantin hinnan väärti. [/quote] Ymmärrän mutta ei palautuspullo kuulu roskakoriin vaan vaikka pöydän reunalle.

[/quote]

Vaikka tyhjä maitotölkki kuuluisi kartonkeihin, niin kierrätyspisteen puuttuessa heitän sen mieluummin sekajätteeseen kuin jätän johonkin lojumaan siltä varalta, että joku toinen sen haluaa viedä kauemmas.