Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi "sananvapaus-sotureiden" on hankala hahmottaa että vauva.fi on Sanomien omistama alusta?

Vierailija
24.01.2022 |

Ja koska palsta on Sanomien omistama, niin Sanomat päättää palstan linjasta, eikä sillä ole mitään velvollisuutta tarjota alustaa kaikenmaailman mielipiteille.

Eiköhän tämä osoittaudu vääräksi mielipiteeksi ja anneta ilmi asiattomana viestinä, näiden "sananvapaus-sotureiden" toimesta...

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anti-putinisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska merkittävä osa näistä ovat itäisen naapurin palveluksessa olevia t r o l l e j a, jotka kyllä tietävät ja heidän tavoite on hämmentää, luoda eripuraa ja näin rapauttaa ihmisten luottamusta päättäjiin ja yhteiskuntaan. Typerämmät eivät sitten vaan ymmärrä mistään mitään ja heille ei oikeastaan voi mitään, heillähän on sananvapaus.

Ette Sanomatalon ja vihervasemmiston wannabe-infowarriorit edes kykene erottamaan kuka täällä on vieraan vallan asialla oleva vaikuttaja ja kuka taas ei. Olen testannut tätä palstaa useasti punatähden pahiksen roolia vetäen ja te amatöörit ette todella tiedä ja erota vellejänne puuroista. 🙂

Oletko niitä joita kutsutaan "hyödyllisiksi hölmöiksi"?

Päinvastoin te itse olette ollut minulle hyödyllisiä hölmöjä.  Ikään kuin laboratoriossa provokaatiolla vauhkoontuneita juoksutettuja rottia. Se on tuottanut minulle valtavasti informaatiota paljastaen heikkoutenne, toimintanne joka toisinaan rikkoo myös Suomen lakeja. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla