Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valo-deittisovellus

Vierailija
23.01.2022 |

Onko kenelläkään kokemusta? Toiveissa oikea parisuhde ja perheen perustaminen, ei kiinnosta kevyt hupi ja deittailu. Mutta uskonnollinen en ole. Onko tuo siis ihan väärä sovellus mulle? En ihan ole varma mitä kristillisillä arvoilla tuolla tarkoitetaan.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärä, jos et edes ymmärrä kristillisiä arvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sovelluksen tekijät buffaa tuota mediassa säännöllisin väliajoin.

Vierailija
4/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin peiton alla pimeässä sovellus. Tai en mä nyt tiiä?

Vierailija
5/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä melko kristilliset arvot 🙏

Löytyykö tuolta paljon himokkaita kristillisiä naisia?

Vierailija
6/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on ihmisiä laidasta laitaan. Ei ole pelkästään uskovaisia.

Vierailija
7/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä melko kristilliset arvot 🙏

Löytyykö tuolta paljon himokkaita kristillisiä naisia?

Ethän sinä tarvitse kuin yhden naisen?

Vierailija
8/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valossa pystyy hyvin tuomaan esiin oman näkemyksensä kristillisyydestä. Ja läheskään kaikki siellä eivät ole hihhuli-uskovaisia. Suurin osa noinhan perusluterilaista porukkaa, toiveena tosiaan se pysyvä parisuhde. Yhtään dickpiciä ei ole tullut niiltä miehiltä kenen kanssa sitä kautta olen kirjoitellut tai joita tavannut, asiallista ja mukavaa porukkaa. Ei tosin toistaiseksi ole sitä suhdettakaan löytynyt.

Valossa on se huono puoli että maksuton versio pakottaa katsomaan mainoksia vähän väliä ja tykätä voi vain tietystä määrästä käyttäjiä/vuorokausi…

Mutta ihan yhtä lailla toimiva seuranhakukanava se on kuin Tinder tai Fb Dating.

Vierailija
9/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on muuten sitten myös miehiä ihan vain hakemassa panoseuraa, kannattaa olla tarkkana, jos sellaista haluaa nimenomaan välttää ;)

Vierailija
10/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaussivusto

Vierailija
11/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaussivusto

Millä tavalla?

Vierailija
13/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni löysi sen edeltäjän kautta puolisonsa. - Itsekin mietin tuolla deittisovellukselle kirjautumista. - Olen aika maltillinen kristitty. Mutta viime kesänä kun tämä sivusto oli niin paljon julkisuudessa esillä, että säikähdin, että sinne pian pyrkii pian kaiken maailman sekopäät hakemaan itselleen kumppania -kun luuelvat, että sivusto on täynnä hyvä uskoisia hölmöjä- niin olen ainakin toistaiseksi lykännyt sinne kirjautumista.

-  Eipä ole tullut  myöskään minnekään muullekaan palvelimelle kirjauduttua. Harmittaa hieman kun en ennen, enkä nyt "korona aikana" ole viehättynyt juuri baareista yökerthosita tms biletys ja viihdepaikoista,. niin onko sitä oikeastaan ihme, että on sinkku? Kun ei myöskään  samalla tavoin kuin vielä opiskeluaikana näki ei enää juurikaan tule kohdattua uusia tai uudempia vastakkaisen sukupuolene edustajia e. heitä joista ehkö jostain saattaisi yrittää saada tai ainakin saattoi haaveksia ja toivoa itelle kumppania... 

Vierailija
14/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama meininki on kuin Tinderissä, käyttäjät on vaan rumempia ja niitä on vähemmän

Vierailija
15/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaussivusto

Tarkoiat mitä? - Sitäkö vain, että kaikki eivät ole uskossaan yhtä konervatiivisia kuin mahd. sinä? Että sinulle tulee järkytyksenä, että meidän uskovaisten arvoissa ja asenteissa on myös kirjavuutta? - Esimerkiksi itselleni olen kski-iän kynnyksellä oleva mies) ei ole mitään sitä vastaan,että homot voisivat saada kristilliset vohkimyksen ja mennä kirkossa avioon tai nainen on ihan yhtä hyvä pappi kuin mies. Tai pidän hyvin luultavana, että mahd. kumppanillani (naisella) olisi ollut mahd. aiempi(a) parisuhde (tai suhteita) ennen minua.  

Vierailija
16/119 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/119 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi melko vaikealta vaikuttanut löytää uskovaista miestä, eli todella moni muukin on keksinyt tuon paikan

Vierailija
18/119 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa minäkin jonkin aikaa kyseisessä deitissä. Ihmetyttää joidenkin uskovaisten naisten ainoa kommentti: "missä sun kuva on". Siis kuva meinaa ainoastaan jotain kristitylle naisellekin. Minkäänlainen fiksu ja sivistynyt seura ei kiinnosta. Tuntui että naiset eivät osaa jutella mitään. Muutama nainen sanoi olevansa fyysisesti sairas. Se asia ei minua haitannut, mutta se haittasi että he kuuluivat vanhakantaiseen SLEY-herätysliikkeeseen. Nainen, joka vastustaa naispappeutta kuulostaa omituiselta. Erään naisen kanssa olin treffeilläkin. Hänen käytöksestään jotenkin vaistosi että hän oli kuullut minusta jotain huhupuheita. En voi mitenkään itse vaikuttaa huhupuheisiin, mutta ihmettelin sitä miksi minun omaan sanaan ei voi luottaa vaan ennemmin uskotaan jotain huhua. Jonkun naisen kanssa viimein kirjoittelin enemmänkin. Hän katosi vähäksi aikaa, mutta rupesi uudelleen kirjoittelemaan. Hän pelkäsi miestään. Hän oli siis löytänyt deitistä miehen, jonka kanssa meni naimisiin. Avioliitto oli kuitenkin painajainen. Yritti nyt sitten minun kanssani kirjoitella. Pääsi eroon väkivaltaisesta miehestään ja minä yritin päästä treffeille hänen kanssaan. Kokemukset avioliitosta olivat kuitenkin niin kamalia, ettei hänestä enää ollut treffeille. Että joo, pitäisiköhän siirtyä ulkomaalaisiin naisiin. Ehkä he osaavat jutella enemmän ja heille ei merkitse pelkästään ulkonäkö. Lisäksi he luottavat siihen mitä sanon. Ja tuskin katolisuus tai ortodoksisuus tekee heistä niin vanhakantaista kuin joistakin suomalaisista herätysliikkeisiin kuuluvista naisista.

Vierailija
19/119 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee katsomaan tykkääjien profiilit kun ei ole Valo plussaa?

Vierailija
20/119 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostaa niin aggressiivisesti youtubessa, että kartan. En pidä mainoksesta, jossa näytetään streotypioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi