Valo-deittisovellus
Onko kenelläkään kokemusta? Toiveissa oikea parisuhde ja perheen perustaminen, ei kiinnosta kevyt hupi ja deittailu. Mutta uskonnollinen en ole. Onko tuo siis ihan väärä sovellus mulle? En ihan ole varma mitä kristillisillä arvoilla tuolla tarkoitetaan.
Kommentit (119)
Paska koska liian vähän käyttäjiä.
Samat mul,kerhot joka palstalla. 😅
Älkää menkö sinne jos ette ole oikeasti uskovaisia. Ette te sieltä löydä sitä mitä etsitte.
Vierailija kirjoitti:
Saatteko naiset paljon tykkäyksiä valossa? Samoin kuin tinderissä?
Mulle tuli yhden illan aikana 200 tykkääjää. Nyt muutaman päivän aikana on n.400 vaikka poistelen niitä koko ajan.
En ole Tinderissä ollut, olen ihan nätti 40v nainen. Kivan oloisia miehiä, laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä melko kristilliset arvot 🙏
Löytyykö tuolta paljon himokkaita kristillisiä naisia?Ethän sinä tarvitse kuin yhden naisen?
Kumma kyllä naiset eivät koskaan tyydy siihen ensimmäiseen mieheen, jolta saavat matchin, mutta miehen kyllä pitäisi.
Samat vakkarinaamat kuin tinderissä. Nauratti, kun vastaan tuli yksi melkein viisikymppinen hulivili, joka treffeillämme kertoi käyvänsä tuon tuosta Levillä dokaamassa. Siellä profiili antoi vähän puhtoisemman kuvan. 😇
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä melko kristilliset arvot 🙏
Löytyykö tuolta paljon himokkaita kristillisiä naisia?
Sama Löytyisikö joku tuhmasti pukeutuva nunna. Tarvittaessa olen hyvin uskol - uskonnollinen. En esimerkiksi juo viinaa ollenkaan uskonnollisista syistä.
Uskova on naulinnut lihansa ja himonsa ristille. Kristitty mies harjoittaa seksiä vain avioliitossa oman vaimon kanssa.
Miksi tosiaan menet Valo-deittiin, jos et ole tunnustava kristitty ja elämälläsi et kirkasta Kristusta? Teille on muita sovelluksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Olisiko tästä konstiksi? Olen varsin tavallinen 35v mies ja haluaisin vaimon. Baareissa luuhaaminen ja "panosovellusten" käyttäminen ei kuitenkaan ole koskaan ollut se oma juttu, eikä miesvaltaisella alallakaan pääse oikein naisiin tutustumaan. Ehkä Valosta löytyisi samanhenkisiä.
Oletko valmis matkustamaan? Serkun kaveri osallistui Baltian reissulla ortodoksiseen kirkkotapahtumaan. Aluksi uteliaisuuttaan. Kohtasi tilaisuudessa nykyisen vaimonsa. Ota huomioon. Konservatiivinen nainen on yleensä tosi uskovainen ja perhekeskeinen. Mies käy töissä naisen hoitaessa kotia. Sinuna lähtisin kiertelemään Viron maaseutua poiketen Puolassa. Selvitä rohkeasti tulevia kirkollisia tapahtumia.
Puola on katolinen maa ja Paavi on julistanut luterilaiset pannaan. Eli tokkopa on helppoa uskovaa katolista saada avioon, mut, eihän sitä tiedä...
Paavi julistanut luterilaiset pannaan? Millä vuosisadalla oikein elät :DDD
Vierailija kirjoitti:
Paska koska liian vähän käyttäjiä.
Näinpä. Sama homma on kaikissa muissakin palveluissa, eli tosi vähän käyttäjiä. Tinnerissä on eniten porukkaa, vaikka muuten se toki jakaakin mielipiteitä..
Tykkäämällä takaisin, silloin tulee mätsi ja voitte aloittaa keskustelun. Mulle kävi niin 1,5v sitten ja sillä reissulla oon edelleen..
Samanlainen kuin Tinder.
Sielläkin paljon kinkejä neitosia tekstein:"Voin polvistua sun eteen!"
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin paljon kinkejä neitosia tekstein:"Voin polvistua sun eteen!"
Rukoilkaamme.
Kokeilin Valoa ja huomasin ettei osaan profiileista oltu kirjauduttu miesmuistiin, eikä viestejä nähtävästi edes käyty lukemassa. Tosi vähän käyttäjiä sen lisäksi. Yhden ihmisen kanssa tapasin ja sekin kadutti, koska henkilö paljastui aika epävakaaksi ja mieleltään horjuvaksi ihmiseksi, jolle olisi pitänyt olla saatavilla 24/7 huolien kaatopaikkana. Ei jatkoon.
Tänä päivänä henkisesti tasapainoisen kumppanin löytäminen on aika kiven alla. Olin hetken tinderissä ja kokeilin sen jälkeen toista sovellusta. Jäi vähän sellainen maku että niihin joko hakeutuu, tai sitten niihin päätyy syystä tai toisesta liian paljon ja liian epävakaita ihmisiä.
Aika paljon on huomionhakuisia ihmisiä ja esiintyy tietyllä tavalla jotain oman egon nostoa tms. Normaali kanssakäyminen ja tavallinen keskustelutaito on vähän hukassa. Liikaa draamaa ilmassa ja se tavallinen, rauhallinen lähestymistapa ei oikein tunnu enää onnistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on rasistinen sivusto, jonka ainoa tarkoitus on rajata rakkautta eräältä korkeakulttuuriselta ja moraaliltaan edistykseikkäämmältä kansanosalta Suomessa.
Vihvassun lemmikit??
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama meininki on kuin Tinderissä, käyttäjät on vaan rumempia ja niitä on vähemmän
Hyvä totuutta vastaava kommentti, kun on keski-ikäisten miesten profiileja selannut. En siis tiedä miltä Valon naiset tai nuoremmat miehet näyttävät.
Miehet ei mitenhän näytä uskovaisilta. Päinvastoin näyttävät enemmänkin alkoholia käyttäviltä.
Minulla ei ole muualla profiilia, mutta talvella oli Tinderissä. En pitänyt siitä paikasta pinnallisuuden vuoksi. Valon pinnallisuudesta en tiedä, koska olen kirjoitellut vain yhden kanssa. Matcheja on 2 kpl.
ChristianMinglessä on parempi naisvalikoima