Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valo-deittisovellus

Vierailija
23.01.2022 |

Onko kenelläkään kokemusta? Toiveissa oikea parisuhde ja perheen perustaminen, ei kiinnosta kevyt hupi ja deittailu. Mutta uskonnollinen en ole. Onko tuo siis ihan väärä sovellus mulle? En ihan ole varma mitä kristillisillä arvoilla tuolla tarkoitetaan.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan samaa skeidaa kuin tinderissä. Joku esittää vanhaa jääkiekkostaraa ja jauhaa niistä menetetyistä vuosista. Nämä paskanpuhujat saa hyvin kiinni kun huomaa heti että höpöjuttua pidetään, sitten kun tivaa vuosilukuja nää ei muistakaan mitään. Missä on nk. Normaalit äijät? Varattuja vissiin. Täällä on niin karseita naamoja että.. Valo voisi vähän tsekata porukkaansa. Älkää koskaan kertoko koko nimeänne missään näissä - älkää osoitettakaan. 1/20 voi olla ok!

Vierailija
82/119 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyl suositella tätä sovellusta. Tuntuu vaan et tää rahastusta ja oikeesti ei niitä matchei tuu juurikaan niiden normaalien kaa. Valon pitäs tsekkaa millasii profiileit tuol on, ainakin 30-40 prossaa feikkei ellei enemmänkin. Onkohan ne feikit Valon itse tekemiä? Joskus tulee sellane fiilis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rusneee kirjoitti:

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.                     

Itekö perustit?

Vierailija
84/119 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kyl suositella tätä sovellusta. Tuntuu vaan et tää rahastusta ja oikeesti ei niitä matchei tuu juurikaan niiden normaalien kaa. Valon pitäs tsekkaa millasii profiileit tuol on, ainakin 30-40 prossaa feikkei ellei enemmänkin. Onkohan ne feikit Valon itse tekemiä? Joskus tulee sellane fiilis

Saako treffisovellus käyttää feikkiprofiileja, jotka siis ovat vain asiakkaiden houkuttelemiseksi? Mitkä sovellukset käyttää tällaisia? Eikö tuo ole jonkinlainen petos, jollei sitä ole selkeästi ilmoitettu?

Vierailija
85/119 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että pelkkää kus.pis.tusta. Samat karvanaamat sliipatumassa versiossa vanhoine kuvineen rippikoulusta kuin muillakin deittipalsoilla. Piirit on pienet. t. ei enää palstoilla :D

Vierailija
86/119 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos on about sellasii profiileit joiden kuvat otettu jostain kuvahausta tai maisemakuvia. Niin kuka vaan nyt kyllästyis selailemiseen. Tollasta olis kyl vaikeeta todistaa. Voi olla mahdollisesti petoskin. Sekin hyvä kysymys et miksei Valo siivoo noita profiileita pois vaan antaa olla. Kävijämäärä on todellisuudessa todella pieni. Kokeilkaa vaikka, estäkää henkilöt jotka ootte jo nähneet ja sit huomaatteki ettei siel juurikaan ketään ole :D

Vierailija
87/119 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli lukematon määrä säätöjä ja seksisuhteita kunnes äkkäsi Valon ja löysi sieltä nopeasti uskovaisen kumppanin. Nyt käyvät yhdessä kirkossa koska uusi, varakas, kumppani niin toivoo. Arvojen äkkimuutos. 

Vierailija
88/119 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/119 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain heti yllättävän paljon viestejä! Onkohan mukana valeprofiileja. Erittäin hyviä viestejä. Ikää minulla 62 v, joten parhaat vuodet ohi jo. Ja viestittelijät samaa ikää. Tämä kuukauden kokemuksella.

Vierailija
90/119 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin yksin kirjoitti:

Kokeilin Valoa ja huomasin ettei osaan profiileista oltu kirjauduttu miesmuistiin, eikä viestejä nähtävästi edes käyty lukemassa. Tosi vähän käyttäjiä sen lisäksi. Yhden ihmisen kanssa tapasin ja sekin kadutti, koska henkilö paljastui aika epävakaaksi ja mieleltään horjuvaksi ihmiseksi, jolle olisi pitänyt olla saatavilla 24/7 huolien kaatopaikkana. Ei jatkoon.

Läheisriippuvaisia?

miten näkee koska on kirjauduttu?

Vierailija
91/119 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhuleiden sovellus.

Vierailija
92/119 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpipazka rahastus, hinta aivan posketon. Ilmaistilauksella ei tee mitään.

Vierailija
93/119 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisversiolla ei tosiaan tee mitään. Piti ottaa maksullinen että sai osumia.

Omalla kohdalla toimi, tapasimme Valossa ja nyt pari vuotta parisuhdetta yhdessä. Minulla miehenä vain pari kymmentä matchiä kun naisellani oli yli tuhat tykkäystä!! Kyllähän se itsetuntoa nostaa että hän valitsi minut!

Pari muutakin asiallista naista kävin tapaamassa, suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
94/119 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö tätä kukaan? Onko kukaan muu löytänyt seuraa Valosta?

Vierailija
95/119 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin Tinder mutta vähemmän käyttäjiä. Nainen se on uskovainenkin nainen.

Vierailija
96/119 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi melko vaikealta vaikuttanut löytää uskovaista miestä, eli todella moni muukin on keksinyt tuon paikan

Itse olen kyllä naimisissa. Mutta tavallaan olen uskovainen mies. Uskon johonkin korkeampaan voimaan. Tästä huolimatta en tosiaan kauheasti käy kirkossa, ja juon olutta saunassa ja saunan jälkeen. Muutenkaan en kauheasti huutele tästä uskovaisuudesta, vaan se on yksityinen asia.

Ilmeisesti olen kuitenkin väärällä tavalla uskis jonkun mielestä.

Turha huoli. Uskisten mielestä kaikki muut paitsi itse ovat väärällä lailla uskiksia. Siihenhän se perustuu koko homma: pitää kokea oikeassa olemisen elämyksiä.

Vierailija
97/119 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/119 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoit kuukaudessa sivuilta?

Vierailija
99/119 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliksi tulee, jos haluaa saada hyödyn sieltä  Ensin kk maksuja joku supertykkäysmaksu päälle. Maksoin vain perusmaksun kk ajaksi En jatka  Panoseuran hakijoita myös siellä 

Vierailija
100/119 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverillani oli lukematon määrä säätöjä ja seksisuhteita kunnes äkkäsi Valon ja löysi sieltä nopeasti uskovaisen kumppanin. Nyt käyvät yhdessä kirkossa koska uusi, varakas, kumppani niin toivoo. Arvojen äkkimuutos. 

Oho, kauanko kestää, eri juttu 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan