Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valo-deittisovellus

Vierailija
23.01.2022 |

Onko kenelläkään kokemusta? Toiveissa oikea parisuhde ja perheen perustaminen, ei kiinnosta kevyt hupi ja deittailu. Mutta uskonnollinen en ole. Onko tuo siis ihan väärä sovellus mulle? En ihan ole varma mitä kristillisillä arvoilla tuolla tarkoitetaan.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinpa minäkin jonkin aikaa kyseisessä deitissä. Ihmetyttää joidenkin uskovaisten naisten ainoa kommentti: "missä sun kuva on". Siis kuva meinaa ainoastaan jotain kristitylle naisellekin. Minkäänlainen fiksu ja sivistynyt seura ei kiinnosta. Tuntui että naiset eivät osaa jutella mitään. Muutama nainen sanoi olevansa fyysisesti sairas. Se asia ei minua haitannut, mutta se haittasi että he kuuluivat vanhakantaiseen SLEY-herätysliikkeeseen. Nainen, joka vastustaa naispappeutta kuulostaa omituiselta. Erään naisen kanssa olin treffeilläkin. Hänen käytöksestään jotenkin vaistosi että hän oli kuullut minusta jotain huhupuheita. En voi mitenkään itse vaikuttaa huhupuheisiin, mutta ihmettelin sitä miksi minun omaan sanaan ei voi luottaa vaan ennemmin uskotaan jotain huhua. Jonkun naisen kanssa viimein kirjoittelin enemmänkin. Hän katosi vähäksi aikaa, mutta rupesi uudelleen kirjoittelemaan. Hän pelkäsi miestään. Hän oli siis löytänyt deitistä miehen, jonka kanssa meni naimisiin. Avioliitto oli kuitenkin painajainen. Yritti nyt sitten minun kanssani kirjoitella. Pääsi eroon väkivaltaisesta miehestään ja minä yritin päästä treffeille hänen kanssaan. Kokemukset avioliitosta olivat kuitenkin niin kamalia, ettei hänestä enää ollut treffeille. Että joo, pitäisiköhän siirtyä ulkomaalaisiin naisiin. Ehkä he osaavat jutella enemmän ja heille ei merkitse pelkästään ulkonäkö. Lisäksi he luottavat siihen mitä sanon. Ja tuskin katolisuus tai ortodoksisuus tekee heistä niin vanhakantaista kuin joistakin suomalaisista herätysliikkeisiin kuuluvista naisista.

Ainakin italia-espanja ovat ihan maalistuneita. 

Vierailija
22/119 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni löysi sen edeltäjän kautta puolisonsa. - Itsekin mietin tuolla deittisovellukselle kirjautumista. - Olen aika maltillinen kristitty. Mutta viime kesänä kun tämä sivusto oli niin paljon julkisuudessa esillä, että säikähdin, että sinne pian pyrkii pian kaiken maailman sekopäät hakemaan itselleen kumppania -kun luuelvat, että sivusto on täynnä hyvä uskoisia hölmöjä- niin olen ainakin toistaiseksi lykännyt sinne kirjautumista.

-  Eipä ole tullut  myöskään minnekään muullekaan palvelimelle kirjauduttua. Harmittaa hieman kun en ennen, enkä nyt "korona aikana" ole viehättynyt juuri baareista yökerthosita tms biletys ja viihdepaikoista,. niin onko sitä oikeastaan ihme, että on sinkku? Kun ei myöskään  samalla tavoin kuin vielä opiskeluaikana näki ei enää juurikaan tule kohdattua uusia tai uudempia vastakkaisen sukupuolene edustajia e. heitä joista ehkö jostain saattaisi yrittää saada tai ainakin saattoi haaveksia ja toivoa itelle kumppania... 

Kuin suoraan omalta näppäimistöltäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Uskontoon perustuvia deittisivuja on ollut aina ainakin USA:ssa, esim. JDate. Loppupeleissä kaikki deittisovellukset kilpailevat kahdesta asiasta: kellä on paras algoritmi ja kellä on tasokkain / mielenkiintoisin käyttäjäkunta.

Vierailija
24/119 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka Kristillisien arvojen pohjalta deittisovellus. Tekijät toteuttavat Saatanan arvojen pohjalta tuota paskaa rahanahneina. 

Kristillinen arvopohja ei sinänsä merkitse mitään. Samat arvopohjat löytyvät monista uskonnoista. Harva on valmis rahastamaan kuitenkaan tuollaisella kuten Miika-Markus Järvelä ja Erkka Simolinin, jotka esiintyvät jonakin uskovina. Nämä äijät uskovat vain euroihin.

Vierailija
25/119 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaajat esim Juhani MIkael87

Vierailija
26/119 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hauska ghostailla näitä hölmöjä.

Vierailija
27/119 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on rasistinen sivusto, jonka ainoa tarkoitus on rajata rakkautta eräältä korkeakulttuuriselta ja moraaliltaan edistykseikkäämmältä kansanosalta Suomessa.

Vierailija
28/119 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi melko vaikealta vaikuttanut löytää uskovaista miestä, eli todella moni muukin on keksinyt tuon paikan

Itse olen kyllä naimisissa. Mutta tavallaan olen uskovainen mies. Uskon johonkin korkeampaan voimaan. Tästä huolimatta en tosiaan kauheasti käy kirkossa, ja juon olutta saunassa ja saunan jälkeen. Muutenkaan en kauheasti huutele tästä uskovaisuudesta, vaan se on yksityinen asia.

Ilmeisesti olen kuitenkin väärällä tavalla uskis jonkun mielestä.

Vierailija
29/119 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...nuori, kaunis ja erittäin laittautunut nainen täydessä naamarissa, siihen kristilliset arvot päälle. Eihän Suomessa ole yhtäkään sellaista vai onko?? Tällaisia täällä valossa tulee vastaan paljon hehhe

Vierailija
30/119 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olinpa minäkin jonkin aikaa kyseisessä deitissä. Ihmetyttää joidenkin uskovaisten naisten ainoa kommentti: "missä sun kuva on". Siis kuva meinaa ainoastaan jotain kristitylle naisellekin. Minkäänlainen fiksu ja sivistynyt seura ei kiinnosta. Tuntui että naiset eivät osaa jutella mitään. Muutama nainen sanoi olevansa fyysisesti sairas. Se asia ei minua haitannut, mutta se haittasi että he kuuluivat vanhakantaiseen SLEY-herätysliikkeeseen. Nainen, joka vastustaa naispappeutta kuulostaa omituiselta. Erään naisen kanssa olin treffeilläkin. Hänen käytöksestään jotenkin vaistosi että hän oli kuullut minusta jotain huhupuheita. En voi mitenkään itse vaikuttaa huhupuheisiin, mutta ihmettelin sitä miksi minun omaan sanaan ei voi luottaa vaan ennemmin uskotaan jotain huhua. Jonkun naisen kanssa viimein kirjoittelin enemmänkin. Hän katosi vähäksi aikaa, mutta rupesi uudelleen kirjoittelemaan. Hän pelkäsi miestään. Hän oli siis löytänyt deitistä miehen, jonka kanssa meni naimisiin. Avioliitto oli kuitenkin painajainen. Yritti nyt sitten minun kanssani kirjoitella. Pääsi eroon väkivaltaisesta miehestään ja minä yritin päästä treffeille hänen kanssaan. Kokemukset avioliitosta olivat kuitenkin niin kamalia, ettei hänestä enää ollut treffeille. Että joo, pitäisiköhän siirtyä ulkomaalaisiin naisiin. Ehkä he osaavat jutella enemmän ja heille ei merkitse pelkästään ulkonäkö. Lisäksi he luottavat siihen mitä sanon. Ja tuskin katolisuus tai ortodoksisuus tekee heistä niin vanhakantaista kuin joistakin suomalaisista herätysliikkeisiin kuuluvista naisista.

Ainakin italia-espanja ovat ihan maalistuneita. 

Pitää siirtyä ulkomaalaisiin naisiin, koska toisin kuin "kaikille suomalaisille naisille", heille ei ehkä merkitse pelkästään ulkonäkö? Ja ulkomaalaiset luottavat siihen mitä sanotaan? Hassuja ajatuksia ja kovaa yleistystä ensimmäisessä viestissä.

Vierailija
31/119 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legenda kertoo, että suviseuran kokoontumisen jäljiltä on mannut täynnä käytettyjä kortsuja, joten eiköhän tuolla ole ihan samanlainen tindermeno jeesuksen nimeen.

Vierailija
32/119 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ollut se treffisivu, jolta sen perustaja poimi päältä "parhaat" naiset ja seurustelee jonkun niistä kanssa?

Tinder tai Valo, tuskin se muuttaa joidenkin ihmisten perusluonnetta. Ne, jotka haluavat vain yhden illan hupia, eivät kerro siitä, olivatpa Valossa tai Tinderissä. Ja sitten se runsaudenpula, katsellaan profiileita ja selataan niitä kuin työhakemuksia. Toki tämä on oma mielipiteeni, mutta nettideittaillessa ihmiset ovat laskelmoivia ja kylmiä. 

Vierailija
33/119 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kokemus kun tinderissä: kukaan ei puhu mitään. samat naamat tullut vastaan myös tinderissä

Vierailija
34/119 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta deittisovelluksesta joten ohis, mutta kristilliset arvot eivät tarkoita kaikille samaa. Kristillisiä kirkkoja on kolme: ortodoksit, katoliset ja protestantit. Niiden alla vielä erilaisia pienempiä seurakuntia ja lahkoja. Yksittäisten ihmisten kesken on suurta hajontaa siitä mitä kukin kokee kristillisyydeksi.

Varmaan suurin osa on niitä jotka hakevat monogamista kestävää parisuhdetta, mutta varmasti on myös onnenonkijoita.

Vierailija
35/119 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjauduin Valoon kun olin tympääntynyt kinderin pinnallisuuteen. Tuli hups-heijaa 4 mätsiä, joiden kanssa juttelin ja parhaan valkkasin. Tässä on yli vuosi oltu.

Kannattaa ostaa se maksullinen paketti kuukaudeksi.. ; ) wink wink näkee kuka on tykännyt susta.

Vierailija
36/119 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies3458665678899987644 kirjoitti:

Tuli hups-heijaa 4 mätsiä, joiden kanssa juttelin ja parhaan valkkasin.

Eiköhän se kumppanin ulkonäkö merkkaa eniten myös teille kristityillekin, kuten meille syntisillekin. ;)

Vierailija
37/119 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi melko vaikealta vaikuttanut löytää uskovaista miestä, eli todella moni muukin on keksinyt tuon paikan

Kumma juttu kun ei-uskovaisten ja jopa ateistejen pitää joka paikkaan tunkea. En muista oliko tuo vai joku tuon edeltäjä jotka kaikki olleet kristillisiä ni joku itki kun ei ollut gender agendan mukaisia valintoja niillä ajatuksilla kannattaa mennä johonkin toiseen palveluun.

Vierailija
38/119 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Olisiko tästä konstiksi? Olen varsin tavallinen 35v mies ja haluaisin vaimon. Baareissa luuhaaminen ja "panosovellusten" käyttäminen ei kuitenkaan ole koskaan ollut se oma juttu, eikä miesvaltaisella alallakaan pääse oikein naisiin tutustumaan. Ehkä Valosta löytyisi samanhenkisiä.

Vierailija
39/119 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenen vetään 10 leukaa mutta siltikään ei iso tissistä naista saa.

Vierailija
40/119 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän pääsisi näkemään kenestä on tykännyt itse?

Säästelin supertykkäyksiä ja nyt harmittaa, että olisi pitänyt käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän