Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä jos sinkkukaveri alkaa seurustella?

Vierailija
28.10.2023 |

Itseäni ärsyttää, enemmän tai vähemmän. Jotenkin alkaa tuntea itsensä yksinäisemmäksi, poikkeavaksi, ja pelkään jääväni syrjään. On helpompi tavatakin jos molemmat sinkkuja. Ei toki missään ravinteleissa, mutta ihan kotona kyläillä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan ärsytä vaan olen onnellinen hänen puolestaan.

Vierailija
2/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos mieskaveri alkaa seurustelemaan, siinä tulee sellainen "go bro"-fiilis mutta jos naiskaveri alkaa seurustelemaan niin se ärsyttää. Samoin ärsytti siskon seurustelun aloittaminen joten mikä lie. M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No ei tosiaankaan ärsytä vaan olen onnellinen hänen puolestaan.

"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään"

Vierailija
4/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, jos seurustelee sellaisen kanssa, joka kohtelee huonosti. 

Vierailija
5/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä on jo puoliso, niin miksi olisin kaverille vihainen siitä, että ei enää ole yksinäinen?

Vierailija
6/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, jos olettaa, että minä jaksan kuunnella jatkuvaa hehkutusta uudesta miesystävästä. Hän ei aikoinaan jaksanut kuunnella, kun oli itse sinkku ja minä olin rakastunut. Eikä ole myöskään jaksanut ikinä kunnolla tsempata minua avioelämän ongelmissa ja vitutuksissa. Pitäisi vaan muka olla onnellinen kun on "niin hyvä mies". Vitut. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana toki ärsytti, koska ei itse sinkkuna olisi halunnut menettää bestistä. Salaa toivoin aina, ettei löytyisi ikinä mitään vakavampaa.

Vierailija
8/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää koska olen tullut unohdetuksi monta kertaa kun sinkkuja eri on alkanut seukkaamaan. Ymmärrän kyllä sen alkuhuuman, mutta vuosien(maan) jälkeen ei pidetä yhteyttä vaikka olisivat jo muuttaneet yhteenkin. Sitten jos eroavat, tulen yllättäen taas mieleen.

Vierailija
9/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ärsytä, ellei se tarkoita, että kaveri unohtaa ystävät sitten kokonaan tai vaihtoehtoisesti ei osaa enää puhua mistään muusta tai raahaa sitä seurustelukumppania kaikkiin kaveritapaamisiin tai jos on kumppanin kanssa, joka kohtelee häntä huonosti. Jos on moderni hyvä suhde ja kaverilla edelleen oma elämä ja identiteetti, niin kaikki jees.

Vierailija
10/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä en ole tuommosten tukena pahana hetkenä kun on itse eronnut ja alkaa seuraan hakeutua. Semmosia ne akat on . Helpompi ilman nais kavereita.

Vierailija
11/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän sabotoida koko homman.

t. cockblock

Vierailija
12/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei jos mieskaveri alkaa seurustelemaan, siinä tulee sellainen "go bro"-fiilis mutta jos naiskaveri alkaa seurustelemaan niin se ärsyttää. Samoin ärsytti siskon seurustelun aloittaminen joten mikä lie. M33

Taidat olla myslim

Vierailija
13/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seukkaaminen vielä, mutta sitten kun ruvetaan lisääntymään, niin se on varmat hautajaiskellot ystävyyssuhteelle. Ikävää, mutta totta. Ei mahdu elämään enää kuin oma perhe ja perzhedelmät.

Vierailija
14/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, olen aikuinen ja minulla on oma täysi elämä. Ei ystäviin pidä ripustautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme