Valo-deittisovellus
Onko kenelläkään kokemusta? Toiveissa oikea parisuhde ja perheen perustaminen, ei kiinnosta kevyt hupi ja deittailu. Mutta uskonnollinen en ole. Onko tuo siis ihan väärä sovellus mulle? En ihan ole varma mitä kristillisillä arvoilla tuolla tarkoitetaan.
Kommentit (119)
M21 kirjoitti:
Tuolla hauska ghostailla näitä hölmöjä.
Just luin tutkimuksen ghoataajista, että aika moni näistä ei ole kyvykkäitä muodostamaan terveitä ihmissuhteita elämässään ja osa narsisteja. Ja ei ole ensimmäinen tutkimus.
Eli en kovin kehuilis asialla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Olisiko tästä konstiksi? Olen varsin tavallinen 35v mies ja haluaisin vaimon. Baareissa luuhaaminen ja "panosovellusten" käyttäminen ei kuitenkaan ole koskaan ollut se oma juttu, eikä miesvaltaisella alallakaan pääse oikein naisiin tutustumaan. Ehkä Valosta löytyisi samanhenkisiä.
Oletko valmis matkustamaan? Serkun kaveri osallistui Baltian reissulla ortodoksiseen kirkkotapahtumaan. Aluksi uteliaisuuttaan. Kohtasi tilaisuudessa nykyisen vaimonsa. Ota huomioon. Konservatiivinen nainen on yleensä tosi uskovainen ja perhekeskeinen. Mies käy töissä naisen hoitaessa kotia. Sinuna lähtisin kiertelemään Viron maaseutua poiketen Puolassa. Selvitä rohkeasti tulevia kirkollisia tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi melko vaikealta vaikuttanut löytää uskovaista miestä, eli todella moni muukin on keksinyt tuon paikan
Itse olen kyllä naimisissa. Mutta tavallaan olen uskovainen mies. Uskon johonkin korkeampaan voimaan. Tästä huolimatta en tosiaan kauheasti käy kirkossa, ja juon olutta saunassa ja saunan jälkeen. Muutenkaan en kauheasti huutele tästä uskovaisuudesta, vaan se on yksityinen asia.
Ilmeisesti olen kuitenkin väärällä tavalla uskis jonkun mielestä.
Allekirjoitan. Minäkin uskon, käyn silti harvoin kirkossa ja enemmänkin tunnelman ja rauhoittumisen vuoksi. En ole alkoton ja kiroilenkin välillä. En hakkaa ketään päähän raamatunlauseilla, en edes lue raamattua mutta kannatan kristillisiä arvoja jotka ovat mielestäni, (ja varmaan valtaosan mielestä) hyviä ja kannatettavia.
Petyin sivustoon saman tien, koska siellä oli ihan yhtä paljon seksin vonkaajia kuin Suomikaksnelosella.
Mainokset ei pidä paikkaansa.
Hyvä deittisovellus. Ja saalistuspaikka.
Paljon sinisilmäisiä ja helposti höynätettäviä uskiksia. Mikä tahansa nyyhkytarina uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
- röyhkeä pelimies-
Uskohan on henkilökohtainen rakkaussuhde Jeesukseen. Ei lisättävää.
On löytynyt ihan hyviä. Nytkin on kolme kierroksessa, joista yksi varakas.
En näe tykkäyksiä. Laita viesti.
siellä on myös kaikenlaista seksiseuraa hakevia, varattuja jne Auervaaroja
Eli kristillisyydellä ratsastetaan. Mutta mistä kukaan voi tarkistaa kenenkään kristillisyyttä. Ei mistään.
Kyllä on monesta tullu kristitty ihan yhdessä yössä. Aina ne kähmyt johonkin ujuu, ei sitä voi välttää
Joillakin väärä ikä.Kuva 10 vuotta vanha.Yllätys kun tapaa.
Ihmettelen Valon toimintaa Tinderiin nähden.
Minulla on samanlaiset profiilit kummassakin, miehenä etsin pitkää parisuhdetta.
Tiderissä tulee matcheja tasaisesti kun selailee profiileja. Valossa ei ikinä tule suoraan matchia, ei ikinä. Oli pakko maksaa jotta näin ketkä ovat tykänneet minusta ja sitä kautta saada osumia. Tinderissä en maksa vaan käytän ilmaista versiota.
Kiinnostaisi kuulla miten toimii muilla. Saatteko siis selatessa osumia? Minä en koskaan. Ja niistä joille olen antanut tykkäyksen ,en ikinä saa osumaa. Muita kyllä ilmestyy tuonne jotka ovat minusta tykänneet. En ymmärrä miten tämä näin toimii. Koska Tinderissä kyllä tulee suoraan osumia.
No joka tapauksessa kaksi mielenkiintoista naista olen tavannut ja toisen kanssa asiat etenee.....
Toinen on uskossa toinen ei.
Muista myös että siellä on kaikkea kristillistä vankikundia ja muuta pervoa myös
Saatteko naiset paljon tykkäyksiä valossa? Samoin kuin tinderissä?
Käyttääkö kukaan tätä?
Onko tullut suoria ehdotuksia kuten tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Olisiko tästä konstiksi? Olen varsin tavallinen 35v mies ja haluaisin vaimon. Baareissa luuhaaminen ja "panosovellusten" käyttäminen ei kuitenkaan ole koskaan ollut se oma juttu, eikä miesvaltaisella alallakaan pääse oikein naisiin tutustumaan. Ehkä Valosta löytyisi samanhenkisiä.
Oletko valmis matkustamaan? Serkun kaveri osallistui Baltian reissulla ortodoksiseen kirkkotapahtumaan. Aluksi uteliaisuuttaan. Kohtasi tilaisuudessa nykyisen vaimonsa. Ota huomioon. Konservatiivinen nainen on yleensä tosi uskovainen ja perhekeskeinen. Mies käy töissä naisen hoitaessa kotia. Sinuna lähtisin kiertelemään Viron maaseutua poiketen Puolassa. Selvitä rohkeasti tulevia kirkollisia tapahtumia.
Puola on katolinen maa ja Paavi on julistanut luterilaiset pannaan. Eli tokkopa on helppoa uskovaa katolista saada avioon, mut, eihän sitä tiedä...
Mistähän on kyse kun en saa tätä sovellusta Play kaupasta, ei kertakaikkiaan sitä voi ladata sieltä.Siellä lukee "kohde ei ole saatavilla"!??!?! Mitä tämä tarkoittaa? Missä vika?
Outoa, korjatkaa nyt se!!! Oletteko muut saaneet ladattua sen? Miten
Kyseessä on Kristillisiä arvoja vaaliva deittisovellus.
Esim. Itse olen krisitty uskova mies ja olen tuolla. Etsin myös henkilöä, jolla samanlaiset arvot. Eli jos et ole kristitty, niin varmaan tinder tai joku muu parempi silloin.
Valitettavasti, kun valoa mainostettu mediassa niin pajon on myös laatu heikentynyt. Alkaa kohta muistuttaa tinderiä.
Aikaisemmin tuolla esim. Ei ghostattattu ollenkaan ja nykyään tuntuu olevan melko yleistä.
Järkyttävän lapsellista ja keskenkasvuista touhua.