Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaamea korvakipu

Vierailija
25.05.2015 |

Minulla on ollut jo toista päivää korvat kamalan kipeät.. En ole saanut nukuttua, sen takia, että nieleminenkin sattuu.. Korvatipat ja särkylääkkeetkään eivät ole auttaneet. Mikähän mahtaisi auttaa tähän, että saisin nukuttua? Ja lievittäisi kipua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla välikorvan tulehdus? Silloin kun mulla on ollut tuo, niin nukkumisesta ei ole tullut mitään. Kun on "vain" korvakäytävän tulehdus olen saanut nukuttua särkylääkkeiden avulla joten kuten. Korvat myös parantuneet n. 3-4 pv:ssä. Voithan mennä huomenna lääkäriin? 

Vierailija
2/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 03:32"]

Onkohan sulla välikorvan tulehdus? Silloin kun mulla on ollut tuo, niin nukkumisesta ei ole tullut mitään. Kun on "vain" korvakäytävän tulehdus olen saanut nukuttua särkylääkkeiden avulla joten kuten. Korvat myös parantuneet n. 3-4 pv:ssä. Voithan mennä huomenna lääkäriin? 

[/quote]

Kannattaa myös olla kaivamatta ja koskematta korviin. En tiedä onko tavallisista korvatipoista hirveästi apua, jos sulla on tulehdus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 03:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 03:32"]

[/quote]

Kannattaa myös olla kaivamatta ja koskematta korviin. En tiedä onko tavallisista korvatipoista hirveästi apua, jos sulla on tulehdus. 

[/quote]

Aikuisella korvatulehdus alkaa kyllä usein flunssan seurauksena. Sulla on siis ainakin kurkku kipeä?

Vierailija
4/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin huomenna käydä lääkärissä näyttämässä korvia, mutta kunhan aamuun asti ensin selviäisi tämän jumalattoman kivun kanssa.

Vierailija
5/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koskaan välikorvan tulehdustaa, mutta nyt viisnelosena tuli korvakäytävän tulehdus. Ihan sairaan kipeät olivat. Kipaisepa lekurissa.

Vierailija
6/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kurkkukin on kipeä ja nuhaakin tuppaa olemaan

Vierailija
7/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 03:39"]

Ajattelinkin huomenna käydä lääkärissä näyttämässä korvia, mutta kunhan aamuun asti ensin selviäisi tämän jumalattoman kivun kanssa.

[/quote]

Kokeile laittaa korvaa vasten jotain villaista ja mene pitkälleen sänkyyn. Ota jotain vahvoja särkylääkkeitä, jos sulla on. Kun mulla oli välikorvan tulehdus, sain antibiootit ja niiden vaikutusta sai odotella monta päivää. Oli hirveät tuskat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän