Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut nyt 3 päivää työttömänä

Vierailija
03.06.2015 |

Hajoo pää tähän toimettomuuteen. Harmittaa iha hirveesti, ku ei valmistumisen jälkeen päässytkään töihin. Toivottavasti pääsen edes ammattikorkeaan syksyllä, kun töitä ei ole. :/

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Ärsyttää niin paljon ja toivoton olo... Yritän silti uskoa perempaan tulevaisuuteen. On jotenkin hankala vain olla.

Vierailija
2/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:25"]Sama täällä! Ärsyttää niin paljon ja toivoton olo... Yritän silti uskoa perempaan tulevaisuuteen. On jotenkin hankala vain olla.
[/quote]
Ei jotenkin osaa olla tekemättä mitään. :/ yritin lopettaa tupakoimisenkin, mutta tylsyyteen tulee käytyä tupakalla.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään osaa samaistua ihmisiin, jotka eivät kykene keksimään tekemistä.

Vierailija
4/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:23"]

Hajoo pää tähän toimettomuuteen. Harmittaa iha hirveesti, ku ei valmistumisen jälkeen päässytkään töihin. Toivottavasti pääsen edes ammattikorkeaan syksyllä, kun töitä ei ole. :/

[/quote]

Olitko opiskelujesi aikana näitä "menisitte töihin, itse ainakin menen heti kun valmistun" -tyyppejä ?

Vierailija
5/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän silti ole pakko olla silti toimeton, vaikka työtön onkin. Ryhdy harrastamaan vaikka ornotologiaa tai hortoilua. Kumpaankin on tämä aika vuodesta mitä otollisin.

Vierailija
6/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:23"]

[/quote]

Olitko opiskelujesi aikana näitä "menisitte töihin, itse ainakin menen heti kun valmistun" -tyyppejä ?
[/quote]
En ollut.
Ap

Vierailija
7/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelen koulunkäynninohjaajana ja olen tämän viikon ollut työttömänä. Minulla ei ole tylsyys iskenyt vaan olen viettänyt aikaa lapseni kanssa ja rentoutunut. Vielä 10 viikkoa ihanaa joutilaisuutta edessä.

Vierailija
8/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas! Olet ilmeisesti perheetön ja elät yksin? Kolmen päivän työttömyyden ei pitäisi antaa mitenkään tylsistyttää tai ahdistaa. Mikset tee jotain hyödyllistä, siivoat kotisi lattiasta kattoon tai autat jotakin toista jos oma huusholli kunnossa. Tupakalla käyminen on kyllä yks typerimmistä ajanviettotavoista! Ryhtiä nyt!

Vierailija
9/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ap!! Kokoa itsesi ja siivoa kotisi, käy lenkillä ja tee kaikkea kuntosi hyväksi sen jälkeen. Sitten vasta ala ihmetellä noita asioita!

Vierailija
10/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:25"]Sama täällä! Ärsyttää niin paljon ja toivoton olo... Yritän silti uskoa perempaan tulevaisuuteen. On jotenkin hankala vain olla. [/quote] Ei jotenkin osaa olla tekemättä mitään. :/ yritin lopettaa tupakoimisenkin, mutta tylsyyteen tulee käytyä tupakalla. Ap

[/quote]

Nythän on loistava aika perehtyä terveelliseen elämäntapaan ja lähteä tupakoinnin sijaan vaikka pitkälle kävelylenkille, se ei ainakaan ole tylsää.

Vierailija
11/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:44"]Just ap!! Kokoa itsesi ja siivoa kotisi, käy lenkillä ja tee kaikkea kuntosi hyväksi sen jälkeen. Sitten vasta ala ihmetellä noita asioita!
[/quote]
Asunto on siisti ja lenkilläkin olen käynyt. Sen jälkeen iskee tylsyys.

Vierailija
12/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut viisi kuukautta työttömänä enkä ole vielä tylsistynyt elämääni. Kotona riittää aina jotain tekemistä, voi käydä taidemuseossa ilmaisina tunteina, ulkona kävelemässä, lukea hyvää kirjaa, jonka on lainannut kirjastosta ja etsiä työpaikkaa tietenkn.

Vierailija
13/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelijat, jo 2,5 vuotta työttömyyttä takana eikä tunnu missään. Olo vain paranee päivä päivältä ja nautin elämästäni. Tsemppiä, kyllä tähän tottuu kun alkuun pääsee.

Vierailija
14/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu vaikka alas ja kuuntele itseäsi. Kuka olet, mitä kuuluu ja mitä oikeasti haluat. Vai pelottaako ajatus liikaa. Oletko niitä ihmisiä, jotka eivät hetkeksikään pysähdy, ettei vain omia ajatuksiaan kuulisi?

Vierailija
15/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen nyt muutaman päivän sisällä käynyt kahdessa työhaastattelussa ja laittanut liudan uusia hakemuksia menemään, ehkä tärppää taas jossain vaiheessa. 

Vierailija
16/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alamäki alkaa.. Itse ollut yli vuoden työtön ja töitä hakenut mutta eipä oo onnannut. Aika paljon tulee vaan maattua telkkua töllötellen ja viikonloput pää täyteen. Kotikin on ihan sikolätti. Tässä sitä masentuu entisestään.

Vierailija
17/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeastikoulutettu pitkäaikaistyötön ja silti riittää tekemistä. Pelkkä työnhaku ja itsensä kehittäminen käy kokoaikatöistä. Tällä hetkellä opiskelen yliopistolla. Vaikka joutuisin olemaan koko loppu elämän työttömänä niin silti keksisin enemmän tekemistä kuin mitä yhden elämän aikana ehtii tekemään. Seuraavaksi ajattelin vapaaehtoistöitä, mutta en ole vielä osannut päättää, mihin järjestöön menisin. Ja olisi kiva perustaa perhe, kun olen jo reilusti yli 30. Pitäisi vaan löytää hyvä mies ensin. 

Tsemppiä silti Ap:lle ja muille vastaavassa tilanteessa oleville! Työttömyys on valtavan stressaavaa, kun ei ole tietoa tulevaisuudesta ja jatkuvasti joutuu hylätyksi työnhaussa.  

Vierailija
18/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:48"]Sama täällä, olen nyt muutaman päivän sisällä käynyt kahdessa työhaastattelussa ja laittanut liudan uusia hakemuksia menemään, ehkä tärppää taas jossain vaiheessa. 
[/quote]
Mä oon päässyt kerran haastatteluun, vaikka olen syksystä asti etsinyt töitä kesälle ja siitä eteenpäin.
Pitäis varmaan oppia rentoutumaan, mutta koko ajan pitäisi keksiä tekemistä. Pleikkariakin yritin pelata, mutta kyllästyin puolen tunnin jälkeen.
Ap

Vierailija
19/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:41"]

Voi jestas! Olet ilmeisesti perheetön ja elät yksin? Kolmen päivän työttömyyden ei pitäisi antaa mitenkään tylsistyttää tai ahdistaa. Mikset tee jotain hyödyllistä, siivoat kotisi lattiasta kattoon tai autat jotakin toista jos oma huusholli kunnossa. Tupakalla käyminen on kyllä yks typerimmistä ajanviettotavoista! Ryhtiä nyt!

[/quote]

Vitun ryhtisoturi - painu Japaniin siitä kunniakulttuureinesi!

Vierailija
20/21 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:44"]Just ap!! Kokoa itsesi ja siivoa kotisi, käy lenkillä ja tee kaikkea kuntosi hyväksi sen jälkeen. Sitten vasta ala ihmetellä noita asioita! [/quote] Asunto on siisti ja lenkilläkin olen käynyt. Sen jälkeen iskee tylsyys.

[/quote]

Hae jumalauta töitä. Kahdeksan tuntia päivässä keveästi ensimmäisen puolen vuoden ajan. Tunti päivässä urheiluun ja toinen ulkoiluun muuten. Sitten yht. pari tuntia ruokailuun. Siinä se päivä olikin.

t: työtön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi