Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa
Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.
Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.
Kommentit (147)
Okei. Mä käytän 3000e mieluummin matkailuun tai pistän säästöön. Huvitukset kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se sormus naapuriliikkeeseen arvioitavaksi niin kuulet sen arvon, hinta ei kerro mitään muuta kuin liike sai kuukauden vuokran ja palkat maksuun sormuksen katteella.
Hintalapulla ei ole minulle merkitystä. Sillä on, että mielestäni sormus on kaunis ja se on suomalaista designia ja käsityötä. ap
Ai että hintalapulla ei ole väliä?
Miksi sitten teit tämän avauksen?
Luulit sen olevan jotenkin kallis ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko hintalappu kiinni sormuksessa kosittaessa?
Me ainakin valittiin ihan yhdessä kihlasormukset, joten hinta oli hyvin tiedossa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Hinnasta päätellen joku bulkkisormus omat vihki- ja kihlasormukseni teetettiin ja lisättiin timantteja vielä, jotta saadaan hintaa ylös. Halvalla lähdit :D
Kuten kerroin, sormus on suomalaista designia ja käsityötä. En ymmärrä, miksi hintaa olisi pitänyt hilata ylöspäin. ap
Älä elvistele. Mun kela tuet on hippasen vajaa 3000e kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se sormus naapuriliikkeeseen arvioitavaksi niin kuulet sen arvon, hinta ei kerro mitään muuta kuin liike sai kuukauden vuokran ja palkat maksuun sormuksen katteella.
Hintalapulla ei ole minulle merkitystä. Sillä on, että mielestäni sormus on kaunis ja se on suomalaista designia ja käsityötä. ap
Jostain syystä sä et tätä kuitenkaan laittanut otsikkoon... 😉
Ihminen, joka kertoo sormuksensa hinnan netissä, on onneton.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mä käytän 3000e mieluummin matkailuun tai pistän säästöön. Huvitukset kullakin.
Mutta mitä, jos itse ei tarvitse maksaa? Eihän sellaista rahaa voi laittaa säästöön, jota ei edes ole vaan tulee lahjana.
Kuinka vanhoja olette ja kauanko olette olleet yhdessä? Parisuhteelta ei kannata odottaa täydellisyyttä, muuten käy huonosti
Einille nimppari onnittelut ♥️♥️
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun ei tarvitse valita somuksen, säästämisen ja matkailun välillä. Olen onnekas ja onnellinen siitä. ap
Paljon onnea kihlauksen johdosta! Kaikkea hyvää teille tulevaan!
Halusin itse sormukset, joissa ei ole mitään ulkonevia kiviä, jotka voisivat tarttua vaatteisiin. Olen tykännyt. Tyylikkäät ja siistit. Hinta oli muutamia satasia. Ei oleellinen asia ollenkaan.
Kuten aiemminkin olen todennut, palstalaiset inhoavat koruja. Sitä enemmän mitä kalliimpia ovat.
Mitä vaatimattomammat häät ja/tai mitä halvempi sormus, sitä kestävämpi liitto palstalaisten mielestä.
Älä välitä ap
Vierailija kirjoitti:
Halvan on ostanut. Arvioitin oman kihlasormukseni niin se oli 8500€.
Minkä takia halusit tietää sen arvon? Aiotko myydä?
Vierailija kirjoitti:
Kohta olet tällä palstalla inisemässä kun ukko pettää,hah hah haa.
Tää oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun ei tarvitse valita somuksen, säästämisen ja matkailun välillä. Olen onnekas ja onnellinen siitä. ap
Se on sulle hyvä homma, jos se tekee sinut onnelliseksi. Toisilla ei ole valintakysymys vaan arvokysymys. "Kalliit" (3000e sormus ei vielä ole kallis) sormukset eivät vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suu nitelmia sinulla on rästå eteenpäin? Kuinka vanhoja olette?
Oho, mikä ihmeen katkos sanaan tuli.. Suunnitelmia siinä piti lukea.
Tuo rästå sinua ei sen sijaan häirinnyt yhtään.
Kihlasormukseni maksoi muuten 3200 euroa. Tosi kaunis sormus ja nyt eron jälkeen pidän sitä oikeassa nimettömässä.