Miksi suurinosalle naisista ei kelpaa työtön mies?
Naisille on itsestäänselvyys se että jos halua tutustua mieheen niin miehen pitää käydä töissä. Työtön mies ei kelpaa, paitsi jos mies on komea ja jännä renttu niin sitten mieli muuttuu. Mutta tavallista miestä nainen ei huoli jos se on työtön.
Kommentit (166)
Roskapuhetta
Ei miehellä töitä tarvitse olla. Itsekkin otin työttömän miljonäärin. Tai tytön ja työtön, ei nosta mitään korvauksia, pikemminkin maksaa veroja tuhansia /kk yhteiskunnalle. Ei etsi töitä eikä aio niitä tehdä.
Ihan kiva kun mies on kotona ja hoitaa laspet
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:50"]
Helvetti sentään miten täällä jaksetaan jauhaa samaa paskaa. Asialla on ilmeisesti joku sairas megaspämmääjä joka tehtailee yötä päivää aloituksia aiheesta naiset ja raha.
[/quote]
Näitä spämmääjiä on vaan pakko olla enemmän kuin yksi. Tiedä sitten lopulta kuinka monta. Joka tapauksessa en ole edelleenkin se henkilö, joka tämän topikin avasi, vaikka ilmeisesti mut yritetäänkin mieltä topikin avaajaksi. Enkä ole aikaisemminkaan näitä topikkeja avannut. Vastaillut kyllä olen ahkerasti.
[/quote]
Oletko sinäkin sitä mieltä, että se on kaikkien maailman naisten kollektiivinen vika, ettet sinä löydä kumppania?
[/quote]
Miten sen käsittää. Se on aivan selvä asia, että raha on ollut esteenä suhteille. Kieltoihin en kuitenkaan uskoa, joten mun puolesta naiset saavat olla halutessaan ahneita, eipä sille oikein mitään voi. Eikä sillekään, jos en tällaisenä kelpaa.
[/quote]
Miten sen käsittää? Voinko minäkin käsittää niin, että se on kaikkien maailan miesten vika, kun mun mies ei koskaan vie roskapussia, eikä edellinenkään vienyt? Kaikki maailman miehet ovat tällä perusteella sikapossuja, mikä tuli juuri aukottomasti todistettua?
[/quote]
Tämä topikki puhuu kyllä sen puolesta, että sama ongelma tulisi esteeksi melkein jokaisen naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:51"]
Tämä topikki puhuu kyllä sen puolesta, että sama ongelma tulisi esteeksi melkein jokaisen naisen kanssa.
[/quote]
Näin se näkökenttä kapeutuu kun on oikein kovasti päättänyt olevansa oikeassa.
Minä puolestani olen lukenut hyvinkin monta viestiä, joissa on vakuutettu juurikin päinvastaista. Otapas ja laske, mikä on suhdeluku, niin ehkä silmäsi ainakin vähän raottuvat. (Siihen en uskalla luottaa, että kokonaan avautuisivat, sen verran yksisilmiseltä fanaatikolta vaikutat.)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:58"]
[/quote]
Minä puolestani olen lukenut hyvinkin monta viestiä, joissa on vakuutettu juurikin päinvastaista. Otapas ja laske, mikä on suhdeluku, niin ehkä silmäsi ainakin vähän raottuvat. (Siihen en uskalla luottaa, että kokonaan avautuisivat, sen verran yksisilmiseltä fanaatikolta vaikutat.)
[/quote]
Sitä on vakuuteltu, ettei työttömyys ole ongelma. Se on kuitenkin tehty selväksi, ettei tahallisesti työtön todellakaan kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:01"]
[/quote]
[/quote]
Sitä on vakuuteltu, ettei työttömyys ole ongelma. Se on kuitenkin tehty selväksi, ettei tahallisesti työtön todellakaan kelpaa.
[/quote]
Otsikossa puhutaan työttömästä miehestä. Tahallinen työttömyys on HIEMAN eri asia.
Miksi olet tahallasi työtön, ja millä elät? Yhteiskunnan tuilla vai jollakin omilla säästöilläsi / perinnöllä tms? Haetko naista pääasiasa elättäjäksi, vai mikä on ajatuksesi?
Mitä tarkoitetaan ahkeruudella ja pärjäämisellä, kun kyseessä on työtön? Kotitöitä ja työhakemusten tehtailua?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Otsikossa puhutaan työttömästä miehestä. Tahallinen työttömyys on HIEMAN eri asia.
Miksi olet tahallasi työtön, ja millä elät? Yhteiskunnan tuilla vai jollakin omilla säästöilläsi / perinnöllä tms? Haetko naista pääasiasa elättäjäksi, vai mikä on ajatuksesi?
[/quote]
Ei kiinnosta naisessa lainkaan raha. Mieluummin niin, että nainenkin on työtön.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:34"]
Parisuhde onnistuu kokemusteni mukaan parhaiten, kun molemmilla on sama elintaso. Ellei työttömällä ole isoa omaisuutta tai säännöllisiä sijoitustuottoja, hänen elintasonsa on todennäköisesti huonompi kuin minulla. Jos muuttaisimme yhteen, joutuisimme valitsemaan neljän vaihtoehdon väliltä:
- meillä on eri elintasot emmekä voi tehdä kaikkia asioita yhdessä
- mies joutuu velkaantumaan saadakseen saman elintason kuin minäkin
- minä joudun elättämään miestä
- minä joudun huonontamaan elintasoani miehen tasolle
Mitkään näistä vaihtoehdoista eivät käy minulle. Olen jo sen ikäinen, että haluan keskittyä nauttimaan työni hedelmistä.
[/quote]
Minulle kävisi nuo kaksi ensimmäistä, mutta kävisikö ne miehelle?
[/quote]
Minulle ei kävisi tuo ykköskohta, koska haluan matkustella, käydä ravintoloissa ja harrastaa yhdessä kumppanini kanssa. Jos toisella ei olisi varaa, ei se olisi minustakaan tyydyttävää. Jälkimmäinen ei sovi, koska jatkuvasti velkaantuvan kumppanin kanssa ei voi oikein suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Ennemmin tai myöhemmin menevät luottotiedot tai käy jotakin muuta tuhoisaa.
[/quote]
Hommaa pehmolelu, älä miestä. Älä hommaa edes kissaa, koska sitäkin sä joutuisit elättämään.
Ei mua ainakaan työttömät rentutkaan kiinnosta.
Riippuu tietty siitä miksi mies on työtön ja aikooko olla pitkäänkin kotosalla. Ja jos on kotona, makaako sohvalla vai onko aktiivinen - esim hoitaa kotia, rakentaa jotain, tekee vaikka vapaaehtoistyötä tms. Sohvaperuna ei kiinnosta pätkääkään.
Oma mies on ollut muutaman kuukauden työttömänä omasta tahdostaan kun rakensi meille taloa, se tuli halvemmaksi kuin timpurin palkkaaminen. Mutta teki siis 12h töitä raksalla 6-7 pvää viikossa.
Mutta en voisi ruveta seurustelemaan miehen kanssa joka on työtön vailla tietoa uudesta paikasta, pelkäisin että joutuisin elättämään häntä kuin käenpoikaa. Me olemme rakentaneet elintasomme yhdessä mieheni kanssa, kumpikin tekee osuutensa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:46"] Että älkää viitsikö miehet rutista, että raha AINA ratkaisisi naismarkkinoilla!
[/quote]
Mies siis kelpaisi sulle vaikka tahallaan työttömänäkin?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:06"]
Jaa molemmat ollaan työttömiä ja viidenvuoden jälkeenkin korvia myöten rakastuneita.
[/quote]
Tämä olisi ihanne. Kaikille ei vaan löydy vastakappaleita.
[/quote]
Mistä olet yrittänyt etsiä tahallaan työttömiä, mieluummin pussikaljalla istuvia kuin matkustelevia naisia? Ehkäpä etsit vääristä paikoista.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:40"]
En mä rupea ketään laiskaa sohvalla makoilijaa elättämään.
[/quote]
Mutta toisinpäin homma kyllä toimii?
[/quote]
Sukupuolten perusero. Miestä kiinnostaa naisessa kiva ja mukava luonne. Naistaa kiinnostaa miehessä raha ja työ.
[/quote] joskus on tottakin, joskus ei. Riippuu ihmisestä joitain miehiä kiinnostaa raha työ ja joitain luonne ja toisinpäin. Eikö tällä palstalla tajuta että se että on nainen/mies ei kerro minkälainen on ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:40"]
En mä rupea ketään laiskaa sohvalla makoilijaa elättämään.
[/quote]
Mutta toisinpäin homma kyllä toimii?
[/quote]
Sukupuolten perusero. Miestä kiinnostaa naisessa kiva ja mukava luonne. Naistaa kiinnostaa miehessä raha ja työ.
[/quote] joskus on tottakin, joskus ei. Riippuu ihmisestä joitain miehiä kiinnostaa raha työ ja joitain luonne ja toisinpäin. Eikö tällä palstalla tajuta että se että on nainen/mies ei kerro minkälainen on ihmisenä.
[/quote]
Ei väitäkään, että sukupuoli olisi tälle absoluuttinen mittari. Mutta keskiarvollisesti tässä tulee sukupuolten välillä selkeä ero, vaikka poikkeuksia aina mahtii sekaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:17"]
Jaa molemmat ollaan työttömiä ja viidenvuoden jälkeenkin korvia myöten rakastuneita.
[/quote]
[/quote]
Mistä olet yrittänyt etsiä tahallaan työttömiä, mieluummin pussikaljalla istuvia kuin matkustelevia naisia? Ehkäpä etsit vääristä paikoista.
[/quote]
Kiertänyt kaikki paikalliset baarit, vähän miten rahat riittää. Pieni paikkakunta on kuitenkin nopeasti nähty ja ei ole varaa muuttaa isommalle paikkakunnalle, josta vastakappale ehkä löytyisi helpommin.
Treffipalveluissa ei tule ikinä sopivia vastaan ja sen homman lopetinkin, kun se oli aivan toivotonta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"] Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä. [/quote] Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä? [/quote] Mitä iloa on sohvaan juurtuneesta miehestä? [/quote] Mitä iloa miehelle on naisesta, jolle työ ja raha on miestä tärkeämpää? [/quote] Ihan tosi, ei kukaan nainen koe että sohvaa "koristava" mies toisi elämään lisäarvoa.
[/quote]
Nyt on kyse
Kerro nyt samalla mitä iloa susta muka on miehelle? Naisesta, joka laskee miehen lisäarvon rahassa? Kuulostaako kiinnostavalta?
[/quote]
Tässä ei ole kyse rahasta vaan elämänasenteesta ja arvoista joita jakaa. Mutta sitä sinä tuskin tulet ymmärtämään.
Siksi että minä en ole muuttamassa omakotitalostani mihinkään ja talon ylläpito ei suinkaan ole ilmaista. Jos kävisi niin että mies muuttaisi taloon, hän saisi omalta osaltaan osallistua myös tasapuolisesti kustannuksiin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"] Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä. [/quote] Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä? [/quote] Mitä iloa on sohvaan juurtuneesta miehestä? [/quote] Mitä iloa miehelle on naisesta, jolle työ ja raha on miestä tärkeämpää? [/quote] Ihan tosi, ei kukaan nainen koe että sohvaa "koristava" mies toisi elämään lisäarvoa. [/quote] Nyt on kyse Kerro nyt samalla mitä iloa susta muka on miehelle? Naisesta, joka laskee miehen lisäarvon rahassa? Kuulostaako kiinnostavalta? [/quote] Tässä ei ole kyse rahasta vaan elämänasenteesta ja arvoista joita jakaa. Mutta sitä sinä tuskin tulet ymmärtämään.
[/quote]
Ei tämä edelleenkään tuon vastausta lisäarvokysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kiertänyt kaikki paikalliset baarit, vähän miten rahat riittää. Pieni paikkakunta on kuitenkin nopeasti nähty ja ei ole varaa muuttaa isommalle paikkakunnalle, josta vastakappale ehkä löytyisi helpommin.
Treffipalveluissa ei tule ikinä sopivia vastaan ja sen homman lopetinkin, kun se oli aivan toivotonta.
[/quote]
Mä luulen, että pussikaljatytöt ei kauheesti treffipalstoilla käykään. Pieni paikkakunta on ongelma aina, jos vaatimuksena on jotain muuta kuin perinteinen "keskiluokkainen" elämä. Joutuvat ne rahasammosta haaveilevat tytötkin muuttamaan pikkupaikkakunnilta pois.
En varmaan tuottaisi sohvaperunan elämään mitään lisäarvoa, enkä haluaisikaan tuottaa. Parasta molemmille kun kierrän moiset kaukaa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:50"]
Helvetti sentään miten täällä jaksetaan jauhaa samaa paskaa. Asialla on ilmeisesti joku sairas megaspämmääjä joka tehtailee yötä päivää aloituksia aiheesta naiset ja raha.
[/quote]
Näitä spämmääjiä on vaan pakko olla enemmän kuin yksi. Tiedä sitten lopulta kuinka monta. Joka tapauksessa en ole edelleenkin se henkilö, joka tämän topikin avasi, vaikka ilmeisesti mut yritetäänkin mieltä topikin avaajaksi. Enkä ole aikaisemminkaan näitä topikkeja avannut. Vastaillut kyllä olen ahkerasti.
[/quote]
Oletko sinäkin sitä mieltä, että se on kaikkien maailman naisten kollektiivinen vika, ettet sinä löydä kumppania?
[/quote]
Miten sen käsittää. Se on aivan selvä asia, että raha on ollut esteenä suhteille. Kieltoihin en kuitenkaan uskoa, joten mun puolesta naiset saavat olla halutessaan ahneita, eipä sille oikein mitään voi. Eikä sillekään, jos en tällaisenä kelpaa.
[/quote]
Miten sen käsittää? Voinko minäkin käsittää niin, että se on kaikkien maailan miesten vika, kun mun mies ei koskaan vie roskapussia, eikä edellinenkään vienyt? Kaikki maailman miehet ovat tällä perusteella sikapossuja, mikä tuli juuri aukottomasti todistettua? Öööh...