Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hattu nousee salkkarien Roosalle

Vierailija
21.05.2015 |

Joka urheana ja ahkerana naisena työskentelee Herttoniemen mäkkärissä. Monella teillä vammaisten haukkujilla olisi paljon opittavaa hänen työmoraalistaan ja asenteestaan. Hyvä roosa, olet todellinen arjen sankari. T. Fani

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi kilometrien lainaukset?

Vierailija
22/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu mua kyllä ihmetyttää!? Elikä periaatteessa kaikki ollaan samanarvoisia työpaikoilla saadaan samaa liksaa samasta duunista! Mutta silti toiset on tehokkaampia kuin toiset tekee samassa ajassa tupla määrän töitä kun toinen mun mielestä ihan väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:09"]

Yksi juttu mua kyllä ihmetyttää!? Elikä periaatteessa kaikki ollaan samanarvoisia työpaikoilla saadaan samaa liksaa samasta duunista! Mutta silti toiset on tehokkaampia kuin toiset tekee samassa ajassa tupla määrän töitä kun toinen mun mielestä ihan väärin

[/quote]

Aika monessa paikassa on urakka- tai bonusjärjestelmät. Että ihan vaan rohkeasti joko kissaa pöydälle tai duunia vaihtamaan.

Vierailija
24/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:09"]

[/quote]

Olet käsittänyt termin ihmisarvo vääri. Se ei liity ihmisen tuottavuuteen, vaan on synnynnäinen ominaisuus.  

Vierailija
25/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:09"]

[/quote]

Olet käsittänyt termin ihmisarvo vääri. Se ei liity ihmisen tuottavuuteen, vaan on synnynnäinen ominaisuus.  
[/quote]
Silti onko oikein että teet työn kunnolla tehokkaasti ja sitten viellä joudut tekemään toisten tekemättömiä töitä ja jos viellä joutuu vahtimaan että toinen osapuoli tekee työt avustamaan ja edelleen kummallekin maksetaan sama palkka....

Vierailija
26/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:59"] Miksi vammaisista pitäisi kaikkien pitää? Eihä kaikki tykkää narkkareista ja alkoholisteistakaan, niin miksi vammaisista tulisi tykätä? [/quote]   En oikein ymmärrä vertaustasi. Päihteidenkäyttö on valinta. [/quote] Mutta myös sairauden piiriin kuuluvia. Mutta edelleen, miksi vammaisista ei saisi sanoa mitään negatiivista? Kerrotko?

[/quote]

En ole edellinen, mutta en ymmärrä sun logiikkaa. Mitä negatiivista haluat sanoa vammaisista? Ap:han ihaili sitä, että ihminen, jolle on syntymässä (tai no hedelmöityksessä) jaettu hankalammat kortit kuin normi-ihmiselle, käy töissä ja osallistuu yhteiskunnan toimintaan. Miksi tätä ei saisi ihailla? Samoin ihailen esim. kaveriani, joka on köyhästä alkoholistiperheestä ja kouluttautunut tohtoriksi, mitään tukea ei ole kotoaan saanut mutta silti pärjännyt hienosti.

Vierailija
27/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:59"] Miksi vammaisista pitäisi kaikkien pitää? Eihä kaikki tykkää narkkareista ja alkoholisteistakaan, niin miksi vammaisista tulisi tykätä? [/quote]   En oikein ymmärrä vertaustasi. Päihteidenkäyttö on valinta. [/quote] Mutta myös sairauden piiriin kuuluvia. Mutta edelleen, miksi vammaisista ei saisi sanoa mitään negatiivista? Kerrotko?

[/quote]

En ole edellinen, mutta en ymmärrä sun logiikkaa. Mitä negatiivista haluat sanoa vammaisista? Ap:han ihaili sitä, että ihminen, jolle on syntymässä (tai no hedelmöityksessä) jaettu hankalammat kortit kuin normi-ihmiselle, käy töissä ja osallistuu yhteiskunnan toimintaan. Miksi tätä ei saisi ihailla? Samoin ihailen esim. kaveriani, joka on köyhästä alkoholistiperheestä ja kouluttautunut tohtoriksi, mitään tukea ei ole kotoaan saanut mutta silti pärjännyt hienosti.
[/quote]

Miksi mun pitäisi sitä ylistääkään?
En ymmärrä logiikkaa, jossa vammaisia tulisi ylistää ja lähes jumaloida vain siksi, että he tekevät jotain mihin normi ihminen pystyy.
Mutta et näköjään ymmärtänyt edes tätä minun juttuani. On hienoa jos jollakulla (terve tai vammainen) on tänäaikana työpaikka, mutta mitenkään erityisen hienoa se ei kuitenkaan ole.
Ei ainakaan mun mielestä.
Ja miksi en saisi vain sanoa, etten tykkää vammaisista? Olivatpa töissä tai laitoksessa, en siltikään tykkää. Miksi tätä ei saisi sanoa ääneen?
Ja mitä tuohon ihailemaasi kaveriin tulee, niin mikähän ihmestys se nyt on jos huonoista oloista lähtöisin oleva kouluttautuu hyvin ja tekee jotain omalta osaltaan paranteekseen maailmaa? Ei ole ensimmäinen ja tuskin myös viimeinenkään.

Vierailija
28/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisten itsenäiseen elämään menee paljon yhteiskunnan rahaa. Heillä on oikeus lukolliseen oveen. Heillä on siellä avustavaa henkilökuntaakin. Käyvät osa töissäkin ja saavat vähän rahaa.
.
Kauas on menty siitä, kun heitä oli kytketty karjasuojassa aitauksiin.
.
Hienoa, kun yhteiskunnalla on varaa hoitaa vammaisiakin.

Vierailija
29/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, eiköhän tää tosiaan nyt tullu selväksi.
Mielipiteeni on av-mammojen mielestä.väärä kun en ylistä ja ihaile työtä tekeviä ihmisiä, en edes vammaisia.
Vaan selityksiä en vieläkään saanut, mutta eipähän siinä.
Johan sitä raamattukin piti ihmeenä 30 vuotiaan miehen jokaista tekoa. Noh, onhan se ihme jos joku edes jotain joskus tekee, mutta että ihan pitäisi siitä ylistää?! Ei mahu mun jakeluuni.

Vierailija
30/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mylla kylläkään hattu nouse Roosalle eikä purilaismestojen nuorille työntekijöille.
Ei heissä ole mitäänvihaikemisen arvoista. Tunteeni heitä kohtaan ovat täysin neutraalit.