Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua valittavaan/negatiiviseen ihmiseen?

Vierailija
16.06.2015 |

En ymmärrä miksi jotkut ihmiset valittaa ihan kaikesta eikä halua nähdä hyvää missään. Siis nekin asiat jotka on hyvin, ei merkitse. Pitääkö sellaisten kanssa vaan olla olematta, ettei omat fiilikset mene? Eivät halua apua tai neuvoja elämän parantamiseen, haluavat vain valittaa. Myötätunto ja kannustaminen eivät siis ainakaan ole saaneet mitään aikaan, paitsi vastustusta. Mitä nämä ihmiset haluaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori nainen ja esimiestyössä. Joudun olemaan monen moisen ihmisen kanssa tekemisissä, mutta nämä nega ihmiset kyllä pomppaavat yli muiden. Aivan kuin olisivat katkeria elämälle ja ainoa asia mistä saa enää voimaa on negatiivisuus. Tulen kuitenkin heidän kanssaan toimeen, sillä en välitä tai/ja joskus lähden negatiivisuuteen mukaan. Varsinkin silloin jos tarvitsen heiltä jotain tärkeää palvelusta/tekoa yhdyn heidän valitukseensa ja tuon jonkun uuden valituksen aiheen = saan heidän "luottamuksensa". Muuten unohdan heidät saman tien kun pääsen eroon! Sääliksi käy...

Vierailija
2/3 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun huumori elämän pienistä negajutuista kuulostaa huumorintajuttomien korviin kai valittamiselta.

Eksä aikoinaan valitti jälkeen päin, kun yritin hurtilla huumorilla kohottaa tragikoomisen reissumme tunnelmaa, että valitin koko ajan. Ja reissussa oli muitakin, eksä itse hiilenä.

Ja muutenkin usein vitsaillessani tietty ihmistyyppi alkaa lohduttelemaan, kannustamaan tai tsemppaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ainakin vältän sellaisia ihmisiä. Vastaan olemalal itse optimistinen varinkin heidän kuultensa. En lähde mukaan uikutukseen enkä lässyttämään turhanpäiväisiä kannustussanoja.