Syön sohvalla sipsiä, dippiä ja suklaata ja juon colaa
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:16"]Mulle kans!! Mitä sipsiä? Onko huomenn vapaapäivä?
[/quote]
Lidlin suolattuja sipsejä:p on vapaa, ihanaa! ap
Ikä? mies vai nainen? herkutteletko usein? :)
Ahdistaako huomenna tai viimeistään kesällä uikkarikaupassa?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:19"]Ikä? mies vai nainen? herkutteletko usein? :)
[/quote]
Nainen ja 20, tulee ehkä herkuteltua liian usein kyllä, mutta oon onnistunut vähentämään! ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:21"]Ahdistaako huomenna tai viimeistään kesällä uikkarikaupassa?
[/quote]
Ei ahdista:)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:20"]Tuletko ihrapallokseni?
[/quote]
anteeksi, mutta oon jo ton vieressä istuvan ihrapallo:( kyllä löydät vielä oman ihrapallosen:-) ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:20"]Oon kade!!
[/quote]
Älä suotta, käy kaupasta hakemassa itsellesikin, oot varmasti ansainnut ne! ap
Tomaattikeittoa, appelsiinimehua,ja lidlistä tänään ostettu sämpylä
Itse syön kanssa Lidlin edullisia sipsejä, ja juon colaa, muuta en ole syönyt tänä päivänä. Löysin myös tarjouksessa porsaan sisäfilepihvejä. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:29"]Jorma?
[/quote]
Ei ole jorma täällä, ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:32"]Itse syön kanssa Lidlin edullisia sipsejä, ja juon colaa, muuta en ole syönyt tänä päivänä. Löysin myös tarjouksessa porsaan sisäfilepihvejä. T. mies.
[/quote]
Hyvä sinä :) ap
Laitan kaksi reissumiehen puolikasta mikroon, toisen päälle kunnon siivu Oltermanni kermajuustoa, 45sekuntia mikrossa. Kun juusto on sulanut ja leivät lämpimät, laitan vielä toisen puolikkaan päälle Oltermanni sulatejuustoa reilun kerroksen ja sitten puolikkaat yhteen. Om nom nom nom
Mikä dippi? Ihan aito oikea sokeri cola? Mulla nousi vesi kielelle...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:37"]Mikä dippi? Ihan aito oikea sokeri cola? Mulla nousi vesi kielelle...
[/quote]
american, ja ihan aitoa colaa, muuta en juokkaan. ap
Mulle kans!! Mitä sipsiä? Onko huomenn vapaapäivä?