Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka sanoa tyttöystävälle että hän on lihava?

Vierailija
19.05.2015 |

Ei halua liikkua ja on sellainen laihaläski, itse liikun aktiivisesti päivittäin ja pidän itsestäni huolta, joten tuntuu epäreilulta, ettei toinen panosta suhteeseen samalla tapaa.

Olen koittanut kannustaa liikkumaan ym, mutta ei toimi.

Miksi joillekkin liikunta on niin myrkkyä? eihän se yleensä hyvältä minustakaan tunnu, mutta se on sellainen looginen pakollinen paha.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut tätä, liikkumaton ihminen ei ole terve!!

Tai sitten hän on TOSI laiska.

Kyllä näitä on, nuorena kaunis ja laiha... Nelikymppisenä jo kuin sika, lihoo vuosi vuodelta..

Vierailija
2/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:14"]

Sen kun sanot. Sanoin itsekin vaimolle että hänestä on tullut pullukka. Sanoin että jätän jos kilot ei lähde. Kyllä ne kilot sitten lähti ja nyt asiat ovat taas kunnossa.

[/quote]

Joo. Voi olla, että kaikki kilot lähtee kerralla. Eri suuntaan kuin sinä. 

[/quote]

Vaikka olisi lähtenyt. Hän itse myönsi että hänestä oli tullut laiska ja ei pitänyt enää tarpeeksi huolta ulkonäöstä. Monilla kaverilla on ollut sama juttu vaimonjensa kanssa. Mulla kyllä meni sitten hermot kun en jaksanut enää katella sellaista laiskaa paskaa kuka syö justonaksuja ja katsoo jotain hemmetin sisustusohjelmia. Sanoin että minimi kilo per viikko 3 kk ajan pois tai hän saa lähtee. Kyllä ne kilot lähtii sitten kahden kuukauden sisällä ja hän on kiitollinen että sanoin asian suoraan ja herätin. Nyt jääkaapilla on "vanha" kuva hänestä ja häntä ällöttää kun katsoo sitä.

Sinä taidat itse olla sellainen laiska ja lihava ämmä jos kerran puolustat rupsahtamista. En hyväksy sellaista omassa kodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa hänelle Jätti P:n blogi ja totea, että matka tuohon suuntaan on alkanut. Katso samalla surullisen huolestuneena häntä.

Vierailija
4/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:14"]

Sen kun sanot. Sanoin itsekin vaimolle että hänestä on tullut pullukka. Sanoin että jätän jos kilot ei lähde. Kyllä ne kilot sitten lähti ja nyt asiat ovat taas kunnossa.

[/quote]

Joo. Voi olla, että kaikki kilot lähtee kerralla. Eri suuntaan kuin sinä. 

[/quote]

Vaikka olisi lähtenyt. Hän itse myönsi että hänestä oli tullut laiska ja ei pitänyt enää tarpeeksi huolta ulkonäöstä. Monilla kaverilla on ollut sama juttu vaimonjensa kanssa. Mulla kyllä meni sitten hermot kun en jaksanut enää katella sellaista laiskaa paskaa kuka syö justonaksuja ja katsoo jotain hemmetin sisustusohjelmia. Sanoin että minimi kilo per viikko 3 kk ajan pois tai hän saa lähtee. Kyllä ne kilot lähtii sitten kahden kuukauden sisällä ja hän on kiitollinen että sanoin asian suoraan ja herätin. Nyt jääkaapilla on "vanha" kuva hänestä ja häntä ällöttää kun katsoo sitä.

Sinä taidat itse olla sellainen laiska ja lihava ämmä jos kerran puolustat rupsahtamista. En hyväksy sellaista omassa kodissa.

[/quote]

Ylipainoinen oon, laiska en. Treenaan säännöllisesti ja vaihtelen liikuntalajeja vuodenajan ja mielenkiinnon mukaan. En minäkään tykkää katsoa porsastelijaa, mutta jos toinen on ollut sellainen aina, ei kai siitä voi toista syyttää. Itse jätin vastaavan miehen ilman mitään uhkalauseita. Sinulla taisi tosin olla tilanne, että nainen oli lipsunut vanhoista tavoistaan, kun minun tapauksessani mies taisi olla aina ollut sohvan pohjalla. 

Vierailija
5/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat loukata, sano että hän on läski. Naisiin sattuu aina läskiksi haukkuminen, samoin laudaksi sanominen jos henkilö on laiha. Vaihda muijaa jos ei suostu liikkumaan yms. Sellainen tulee paisumaan vielä toiset 10 kiloa

Vierailija
6/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kehu kauniiden naisten kroppia, kun katselette yhdessä TV:tä, tai missä liikuttekaan yhdessä.

Ihaile kovaan ääneen!! Eiköhän ala mimmi laihtua...

Kokemusta on, sillä tämä tepsi aikoinaan minuun. Tosin mieheni on kyllä tosi tarkka painostani, kuten on omastaankin. Että osaa sanoa päin naamaa, että olet lihava.. tuolloin olin lihonnut 5kg. Aina ei kaikkea itse huomaa ja se on hyvä, että joku muistuttaa, ( yleensä kun ihmiset on vain hiljaa, eikä kehtaa sanoa ääneen).

Tepsii! :)

Vierailija
7/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:37"]

Oletko ajatellut tätä, liikkumaton ihminen ei ole terve!!

Tai sitten hän on TOSI laiska.

Kyllä näitä on, nuorena kaunis ja laiha... Nelikymppisenä jo kuin sika, lihoo vuosi vuodelta..

[/quote]

Juuri näin!!!! Kuulun itse näihin mainitsemiisi naisiin ja nyt viiskymppisenä harmittaa, ettei aikoinaan tullut aloitettua liikuntaharrastusta. Kun painoa alkoi pikkuhiljaa kertyä, oli aina 10 syytä, miksi ei ehtinyt liikkua. Osa niistä oli ihan oikeitakin syitä, mutta jos olisi jo nuorena tottunut harrastamaan liikuntaa, ei olisi lasten synnyttyä ja ruuhkavuosien aikana antanut niin helposti periksi sohvalle ja suklaalevylle. 

Vierailija
8/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakas, sinusta on tullut pullukka."

Vierailija
9/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:06"]

"Rakas, sinusta on tullut pullukka."

[/quote]

Pullukka, sinusta on tullut Rakas

Vierailija
10/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot lihavaksi, niin se ei unohdu ikinä. Vaikka kuinka hyvää tarkoittaisit.

Vierailija
11/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näin entisenä hoikkana, nykyisenä pullukkana toimi oikeasti että mies sanoi suoraan että sä olet lihonut, olet lihava.

Kyllähän mä aluksi vähän loukkaannuin kun sanoi niin suoraan, mutta sitten asiaa mietittyäni ei mulla ole mitään syytä loukkaantua miehelle ja pyysin anteeksi. Musta oli sitten myöhemmin ihanaa että sanoi ihan suoraan sen eikä ruvennut kiertelemään esim. kehumalla kauniimpien naisten kroppia tms. 

Nyt painonpudotus hyvässä vauhdissa, tavoitteena se paino missä olin kun mentiin naimisiin. Sekä miehen että itseni takia, näen läskini nyt itsekin selkeämmin. :)

Vierailija
12/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:08"]

Jos sanot lihavaksi, niin se ei unohdu ikinä. Vaikka kuinka hyvää tarkoittaisit.

[/quote]

Mies ei tarkoita koskaan hyvää, jos sanoo lihavaksi.. Just deal with it!

Vierailija
13/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet jotain sanomaan, voi olla, että hän karistaa 80 kiloa pois (siis sinut).

Liikkuminen ei ole suhteeseen panostamista. Jos teille tulisi ero, lopettaisitko urheilun kokonaan?

Vierailija
14/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te ootte sairaita. Vittu teidän ukot on vielä sairaampia. Fitnesskroppa = ihmisarvo. Teillä varmasti paljon sisältöä elämässä. Melkein toivon tänne sotaa niin sais tää idiotismia lähentelevä pintaliitonuoriso hävitettyä.

Vierailija
15/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:08"]

[/quote]

Totta. Minun mieheni sanoi vuosia sitten, että minä painan ainakin tonnin. Yritimme erikoista seksiasentoa, joten tuo kommentti johti lähinnä hillittömään nauruun, mutta eipä vain ole silti mielestä unohtunut.

Vierailija
16/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:09"]

Mulle näin entisenä hoikkana, nykyisenä pullukkana toimi oikeasti että mies sanoi suoraan että sä olet lihonut, olet lihava.

Kyllähän mä aluksi vähän loukkaannuin kun sanoi niin suoraan, mutta sitten asiaa mietittyäni ei mulla ole mitään syytä loukkaantua miehelle ja pyysin anteeksi. Musta oli sitten myöhemmin ihanaa että sanoi ihan suoraan sen eikä ruvennut kiertelemään esim. kehumalla kauniimpien naisten kroppia tms. 

Nyt painonpudotus hyvässä vauhdissa, tavoitteena se paino missä olin kun mentiin naimisiin. Sekä miehen että itseni takia, näen läskini nyt itsekin selkeämmin. :)

[/quote]

Aivan näin! Ne jotka eivät kestä suoraan päin naamaa sanomista, elävät pumpulissa. Itse päätät loukkaantua, mikäli moisesta loukkaannut. Paino on asia siinä missä joku muukin asia. Lihavana on altis elintasosairauksille.

Vierailija
17/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:59"]

Kuule, kehu kauniiden naisten kroppia, kun katselette yhdessä TV:tä, tai missä liikuttekaan yhdessä.

Ihaile kovaan ääneen!! Eiköhän ala mimmi laihtua...

Kokemusta on, sillä tämä tepsi aikoinaan minuun. Tosin mieheni on kyllä tosi tarkka painostani, kuten on omastaankin. Että osaa sanoa päin naamaa, että olet lihava.. tuolloin olin lihonnut 5kg. Aina ei kaikkea itse huomaa ja se on hyvä, että joku muistuttaa, ( yleensä kun ihmiset on vain hiljaa, eikä kehtaa sanoa ääneen).

Tepsii! :)

[/quote]

Tuo voi tehota naiseen, jonka itsetunto on melko kohdillaan ja joka on voinut kokea itsensä suurimman osan elämästään kauniiksi. Sen sijaan sille, jota on koulusta asti haukuttu läskiksi (aihetta tai ei), ei tasan auta. Se tuo vaan epätoivoisen tunteen siitä, että ei kelpaa eikä tule kelpaamaan kenellekään, joten on ihan turha tehdä mitään. Minulla on sellainen surulinen tilanne, että painan 50 kg tai 80 kg tai mitä vaan siitä väliltä, tunnen itseni aina yhtä rumaksi ja epäonnistuneeksi muiden ulkonäköön verrattuna. 

Vierailija
18/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyajan nuoret miehet ovat sielunelämältään tätä tasoa, niin rukoilen kyllä polvillani että tyttäreni löytää jonkun hintelän nörtin, jolle ei tulisi mieleenkään kritisoida tyttäreni ulkomuotoa. Tyttäreni on normaalipainoinen (160/50) mutta voin hyvin kuvitella että ap:n silmissä hän on laiha läski, koska jonkin verran naisellisia muotoja on kuitenkin havaittavissa.

Vierailija
19/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:29"]

Koululiikunta tappaa tehokkaasti halun liikkua. Joten liikkumisesta pitäisi saada tehtyä hauskaa. Miten, se onkin toinen kysymys.

[/quote]

Mä en tajua tätä ainaista mantraa koululiikunnasta. Rakastin liikuntatunteja! Ja käsittääkseni muutkin! Tai useimmat ainakin. 

Vierailija
20/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:07"]

Älä sano

[/quote]

Joo, parempi vaan katsoa sivusta, kun akka paisuu vuodesta toiseen.

Miehen vaihtoehdot:

1. Älä sano mitään ja totuttele siihen, että joudut elämään jatkuvasti paisuvan ällöttävän läskin kanssa

2. Vihjaa asiasta hellävaraisesti -> ämmä vetää pimppiraget -> suhde pilalla

Mikä siinä on, että naisen pää ei kestä kritiikkiä?

[/quote]

Eipä siinä naisella ole enempää vaihtoehtoja. Eksäni lihoi 30 kiloa ja mikään kannustus ei tehonnut eikä nätisti suoraan sanominen, tuli vaan riitoja. Erosimme lopulta muista syistä, mutta täytyy sanoa että on kiva kun voin tapailla normaalipainoisia miehiä. Kymmenien kilojen ylipaino vie kaiken viehättävyyden. Jos se on pinnallista niin olkoon vaan.