Kuinka sanoa tyttöystävälle että hän on lihava?
Ei halua liikkua ja on sellainen laihaläski, itse liikun aktiivisesti päivittäin ja pidän itsestäni huolta, joten tuntuu epäreilulta, ettei toinen panosta suhteeseen samalla tapaa.
Olen koittanut kannustaa liikkumaan ym, mutta ei toimi.
Miksi joillekkin liikunta on niin myrkkyä? eihän se yleensä hyvältä minustakaan tunnu, mutta se on sellainen looginen pakollinen paha.
Kommentit (97)
Minä ostaisin kiusallani purkillisen Ben & Jerry'siä ja söisin sen miehen silmien edessä, jos sanoisi minua lihavaksi. Olen itsekin "laihaläski", BMI 20 mutta lihaksista ei tietoakaan.
Ei mieskään ole mielestäni vartaloltaan viehättävä, mutta en ole niin julma että sanoisin siitä. Sen sijaan jos ehdottaisi, että lähtisimme yhdessä liikkumaan, niin toki! Häntä vaan ei kiinnosta liikunta.
"Kulta, sinusta on tullut pullukka".
Huonokuntoisena liikunta ei anna mitään iloa. Siitä tulee nautinnollista vasta sitten, kun kunto on noussut aika paljon.
Et sano sille mitään lihavaista. Jos hän itse tiedostaa ja sanoo jotain, että haluais olla pienempi, niin kannusta häntä aloittamaan muuttamaan ruokavaliotaan. Ja jatka kannustusta joka päivä sanomalla esim.: hienosti menee, näen, että otat tosissasi! Osta (ostetaan) lisää salaatteja (jne.). Esim. perjantaisin on pienen jäätelön paikka.
Haukkuminen ei auta. Jos hän lihoo ja ei enää mahdu nykyisiin vaatteisiin, niin sano, että se hiton vaate on pieni sulle.
Millälailla se on suhteeseen panostamista jos sinun mieliksi liikkuu. Se on hänen oma asiansa liikkuuko ja minkä verran. Mikä on laihaläski. Herää jo. Liiku niin paljon kuin jaksat ja anna toisen päättää omasta elämästään. Sinä et panosta suhteeseen kun painostat toista muuttuman sinun mielen mukaiseksi. Siihen sinulla ei ole oikeutta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:07"]
Älä sano
[/quote]
Joo, parempi vaan katsoa sivusta, kun akka paisuu vuodesta toiseen.
Miehen vaihtoehdot:
1. Älä sano mitään ja totuttele siihen, että joudut elämään jatkuvasti paisuvan ällöttävän läskin kanssa
2. Vihjaa asiasta hellävaraisesti -> ämmä vetää pimppiraget -> suhde pilalla
Mikä siinä on, että naisen pää ei kestä kritiikkiä?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:15"]
Pinnallista(ko)?
[/quote]
Niin ja AV-mammathan eivät ole pinnallisia :) Täälläkin on lukemattomia aloituksia siitä, kun valitetaan isännän läskeistä, mutta kas kummaa kun aloitus on toisinpäin, niin johan mammat ovat varpaillaan. Tämä on sitä kuuluisaa miesvihaa parhaimmillaan.
Ihan skeidaa väittää, että ap:n omasta itsestä huolehtiminen on panostamista suhteeseen. Se on ap:n panostamista itseensä.
Olen itsekin ollut suhteessa, jossa toista ei saanut liikkumaan senttiäkään ja oli kalpea ja lihakseton riuku. En silti sanonut siitä koskaan, mutta jatkossa katson kyllä paremmin.
Etsi urheilullinen tyttöystävä. Et voi muuttaa muita kuin itseäsi, joten muuta itseäsi äläkä valita.
Voi älä sano!Minulle poikaystävä nuorena mainitsi (olin normaalipainoinen) ja 20 kg lähti pois
Jos sä haluat naisen, joka harrastaa sun kanssa yhteisesti liikuntaa, niin miksi ihmeessä valitset itsellesi naisen, jota ei liikunta kiinnosta. Ihan on oma mokasi. Turhaan naista syytät.
Älä sano mitään, vaan koita houkutella liikkumaan yhdessä.
Laihaläskihän on perus lihakseton hoikka, tykkäät fitness tyylistä eikä tyttis innostu? Vaihda puolisoa, kelpaa varmaan monelle muulle hoikka tyttö, jolla vatsa ei ole pinkeäkireä lihaksikas lauta vaan ehkä jopa vähän pömpöttää.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:07"]
Älä sano
[/quote]
Joo, parempi vaan katsoa sivusta, kun akka paisuu vuodesta toiseen.
Miehen vaihtoehdot:
1. Älä sano mitään ja totuttele siihen, että joudut elämään jatkuvasti paisuvan ällöttävän läskin kanssa
2. Vihjaa asiasta hellävaraisesti -> ämmä vetää pimppiraget -> suhde pilalla
Mikä siinä on, että naisen pää ei kestä kritiikkiä?
[/quote]
Naiset nyt vaan ovat sellaisia.
Joillekin liikunta on sama asia, kun pakottaisi pari kertaa viikossa syömään eniten vihaamaa ruokaa, josta tulee huono olo sen aikana ja jälkeenkin ällöttää. Ei liikkuminen pakolla tule, mutta voisihan hän innostua vaikka tanssista?
Sano sille, että "Voi miksi sinä et voi näyttää samalta, kuin nämä Voguen mallit...?" Minuun vastaavanlaiset vihjailut entisen poikaystävän toimesta tehosi aikanaan, sain BMI:n putoamaan 23:sta viiteentoista, tosin poikaystävälle en siitäkään huolimatta kelvannut
Jos on alipainoinen laihaläski, niin onko silti lihava? Jos laihaläski=lihava, niin silloinhan laihaläski on lihava painoindeksistä riippumatta ö.ö
Vai miten nämä määrittelyt nykyään oikein menee?
Mietipä ap, että jos tyttöystäväsi tykkäisi liikunnasta, hän voisi olla roteva lihaksekasläski. Eli tuskin tykkäisit siitäkään.
Mikset itse ala harrastamaan tyttökaverin harrastuksia?
Koululiikunta tappaa tehokkaasti halun liikkua. Joten liikkumisesta pitäisi saada tehtyä hauskaa. Miten, se onkin toinen kysymys.