Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka sanoa tyttöystävälle että hän on lihava?

Vierailija
19.05.2015 |

Ei halua liikkua ja on sellainen laihaläski, itse liikun aktiivisesti päivittäin ja pidän itsestäni huolta, joten tuntuu epäreilulta, ettei toinen panosta suhteeseen samalla tapaa.

Olen koittanut kannustaa liikkumaan ym, mutta ei toimi.

Miksi joillekkin liikunta on niin myrkkyä? eihän se yleensä hyvältä minustakaan tunnu, mutta se on sellainen looginen pakollinen paha.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:05"]

Laihaläski on ihminen, joka ei liiku...lihakset ne surkastuu. Ja mikä siinä 5-10km kuntolenkissä per päivä on niin vaikee juttu?! Usein toisen osapuolen pitää potkia, jollei muuten saa itsestään irti.. Perusjuttuja! Hienotunteisuudella ei saada laihdutus tuloksia, se on sitä sitkun sitku tekosyiden tekosyy, nyyf nyyf

[/quote]

Jos haluaa lenkkeilevän kumppanin, pitää valita lenkkeilevä kumppani. Nyyh nyyh, jos menit yksiin kotoilevan sohvankuluttajan kanssa. 

Vierailija
42/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:33"]Suora puhe on varmaan ainut vaihtoehto. Eli liikuntaa enemmän, ihan ITSENSÄ ja oman hyvinvointinsa takia. En vain ymmärrä tota lihavuusjuttua, että jos ei oikeasti ole, miksi pitää haukkua? Laiha/normaalipainoinenkin voi olla ihan vaan huonokuntoinen.
[/quote]

Naulan kantaan! Miksei asioita voi sanoa niin, kuin asiat ovat! Ei suoraan sanominen ole haukkumista. Monesti juuri lihavat on niitä, joille pitää yrittää vihjailla vuosi toisensa jälkeen. Hah, sekö muka motivoi..todellisuudessa lihava pelaa vain aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:37"]

Laihaläski meinaa sitä että on hoikka mutta löysä eli ihraa ja selluliittia löytyy. Ja itse ainakin haluaisin että mieheni päräyttäisi päin naamaa jos joku ongelma minussa hänen mielestään on..

[/quote]

Ei tarvitse olla selluliittia. Laihaläski on yksinkertaisesti hoikka, jolla on vain hyvin vähän lihaksia. Sellainen pehmeä ja löllö kroppa. Luultavasti yleisin kehonkoostumus naisten keskuudessa.

Vierailija
44/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:10"] [quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:08"] Jos sanot lihavaksi, niin se ei unohdu ikinä. Vaikka kuinka hyvää tarkoittaisit. [/quote] Mies ei tarkoita koskaan hyvää, jos sanoo lihavaksi.. Just deal with it! [/quote] Ymmärrätkö mitä tuo deal with it tarkoittaa? [/quote] Pitää varmaan olla kauhea älykkö että tietää mitä tuo tarkoittaa. Ihmeen pienestä sinäkin yrität nillittää :D

[/quote]

No tossa sun kommentissas ei oo mitään järkeä, niin aattelin, että oot ymmärtäny ton vieraskielisen virkkeen väärin.
[/quote]

Järkeä tai ei.. mahdatkohan itse ymmärtää. Naiset ei ymmärrä pysyä ihannemitoissa, vaan loukkaannutaan faktoista!

Vierailija
45/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:10"] [quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:08"] Jos sanot lihavaksi, niin se ei unohdu ikinä. Vaikka kuinka hyvää tarkoittaisit. [/quote] Mies ei tarkoita koskaan hyvää, jos sanoo lihavaksi.. Just deal with it! [/quote] Ymmärrätkö mitä tuo deal with it tarkoittaa? [/quote] Pitää varmaan olla kauhea älykkö että tietää mitä tuo tarkoittaa. Ihmeen pienestä sinäkin yrität nillittää :D [/quote] No tossa sun kommentissas ei oo mitään järkeä, niin aattelin, että oot ymmärtäny ton vieraskielisen virkkeen väärin. [/quote] Järkeä tai ei.. mahdatkohan itse ymmärtää. Naiset ei ymmärrä pysyä ihannemitoissa, vaan loukkaannutaan faktoista!

[/quote]

Oot mun uus suosikki, postaa useammin! Salvaa rohtumiin...

Vierailija
46/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakin lihoo, kun sitä syötetään, eikä käytetä ulkolenkillä. Koira raukka kituu, kohta ei kävele lainkaan. Eläimien kohdalla tämä ymmärretään, mutta entäs ihminen?...Pullaa napaan..

Vierailija
47/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano

Vierailija
48/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä houkutella lähtemään sun kanssa lenkille tai salille.

Vierailija
49/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tänne.

Vierailija
50/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei laihduta.

Vierailija
51/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski ei ole lihava vaan laihaläski. Ja eiköhän tyttöystäväsi itsekin sen tiedosta, ellei sitten ole yhtä tyhmä kuin sinä.

Vierailija
52/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski = lihava?
Mutta juu. Miksi pitäisi sanoa? Oliko tyttöystäväsi paino ja ulkonäkö parempi esim. suhteen alussa? Mielestäni suhteessa pitäisi pystyä puhumaan ihan kaikesta, mutta toisen ulkonäön haukkuminen ei ole ok.

Vierailija
53/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti sit parempi jos ei kelpaa sun muhkeille lihaksille vähän pyöreämpi nainen

Vierailija
54/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt salissa vie se mukaan .tulisi teillä yhteinen harrastus.motivoi liikumaan ja jos ei onnistu sano suoraan: rakas susta on tullut pullukka ja mä en pidä ylipainoisesta naisista. Kyllä minä tiedän että mieheni ällöttää ylipainoa ja on sanonut moneen kertaan että karkaisi multa jos olisin lihava .mä oon hoikka ja pidän hyvin huolta kroppastani.minä taas olen vaatinut mieheltä käydä salissa että saisi lihaksia ja kyllä hän teki

Vierailija
55/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaankaa sano lihavaksi! Et tiedäkään, miten pahasti se voi jäädä vaivaamaan. Suosittelen sen sijaan pyytämään mukaan salille/lenkille vaikkapa juttuseuraksi. Mutta et sano läskiksi tai mitään, se vain loukkaa eikä kannusta liikkumaan ollenkaan.

Vierailija
56/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista(ko)?

Vierailija
57/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sille vuoden salijäsenyyden ja laitat sen yöpöydälle. Ehkä tajuaa jotain tästä vinkistä :)

Sekä puhut, että lihavuus altistaa sokeritaudille yms.

Vierailija
58/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että on päässyt vähän pyöristymään

Vierailija
59/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:07"]

itse liikun aktiivisesti päivittäin ja pidän itsestäni huolta, joten tuntuu epäreilulta, ettei toinen panosta suhteeseen samalla tapaa.

[/quote]

Niin siis sinäkö liikut vain "suhteeseen panostamisen takia"? Minä ainakin liikun (ja olen aina liikkunut) ihan itseni takia ja siksi, että pidän liikunnasta.

Vierailija
60/97 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis onko se tyttöystävä lihava vai ei? Toki voit sanoa, että ajattelet hänen olevan lihava. Tyttis voi siitä sitten vetää omia johtopäätöksiään, alkaako treenaamaan vai alkaako etsiä uutta poikaystävää. 

Olisit ottanut jonkun timmimmän, jos se on oleellista!